روزنامه ایران نوشت:

اعضای باند شیاطین که با ربودن دختر 12ساله‌ای، وی را تسلیم نیت شیطانی خود کرده بودند، از سوی پلیس مازندران دستگیر شدند.

سناریوی این جنایت سیاه روز 13 تیرماه در خیابان ساری قائمشهر با ربوده شدن یک دختر نوجوان کلید خورد.  در حالی که هنوز تا فرو رفتن خورشید روز 13 تیرماه در پس ساختمان‌های بلند مرتبه شهر قائمشهر ساعتی باقی بود، ساکنان و مغازه‌داران چهار پسر جوان را دیدند که با زور دختری را سوار پرایدی کردند و با خود بردند. ربایندگان دختر وقتی با واکنش مردم روبه‌رو شدند ادعا کردند از مأموران اداره اطلاعات هستند و به خاطر موارد امنیتی باید این دختر را به مرکز انتقال دهند. در حالی که مغازه‌داران با حیرت به این صحنه نگاه می‌کردند، پسران جوان به سرعت سوار خودروی خود شده و دختر نوجوان را با خود بردند. با گذشت ساعتی از تاریکی هوا وقتی اعضای خانواده این دختر از غیبت وی نگران شدند در تماس با بستگان و دوستانش سعی در اطلاع از مکان وی کردند اما همه تماس‌ها بی‌فایده بود و هیچ‌کس از سرنوشت وی اطلاعی نداشت.

خانواده دختر 12 ساله وقتی در تلاش‌هایشان به بن‌بست خوردند، با مراجعه به کلانتری ماجرای ناپدید شدن دخترشان را با آنها در میان گذاشته و تقاضای کمک کردند. در حالی که به دستور سرهنگ قدمی رئیس پلیس قائمشهر تجسس‌های گسترده‌ای برای ردیابی دختر ناپدید شده آغاز شده بود روز بعد دختر نوجوان با سرو صورت زخمی و در حالی که بشدت ترسیده بود به خانه‌اش برگشت و خانواده‌اش را در جریان یک سناریوی هولناک قرار داد. خانواده دختر نوجوان که پشت‌پرده این آدم‌ربایی را شنیده بودند، به کلانتری رفتند و ماجرا را برای پلیس بازگو کردند.

دختر 12 ساله وقتی از سوی مأموران تحت تحقیق قرار گرفت درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: خانه ما در حوالی آفتاب است. غروب بود داشتم از پیاده رو به طرف خانه مان می‌رفتم که دو پسر جوان مزاحم من شدند. بی‌اعتنا به آنها به راهم ادامه دادم. چند قدم جلوتر دو مرد جوان دیگر جلوی مرا گرفتند. آنها با ادعای این‌که مأمور اداره اطلاعات هستند، خواستند سوار خودرویشان شوم تا به دور از مزاحمت‌های اراذل و اوباش مرا به خانه‌ام برسانند. من تشکر کرده و گفتم خانه مان در همین نزدیکی است و می‌توانم خودم به خانه بروم. وقتی با اصرار‌های آنها درباره این‌که باید سوار خودرو شوم روبه‌رو شدم شک کردم. خواستم به هر طریق ممکن از آنجا دور شوم که ناگهان یکی از آنها از پشت سر چاقویی را به پهلویم قرار داده و تهدید کرد اگر سوار نشوم مرا در همان خیابان خواهد کشت. باز هم مقاومت کردم اما آنها با زور مرا سوار خودرویشان کرده و در برابر پرسش‌های مردم هم اعلام کردند از مأموران اداره اطلاعات هستند و برای برخی موارد باید مرا با خود ببرند. آنها مرا به خانه‌ای در همان حوالی بردند. به التماس‌ها و گریه‌هایم اعتنایی نکردند و فردای آن روز با گفتن این‌که ما مأمور اطلاعات هستیم و اگر در این باره به کسی حرفی بزنی با ما کاری ندارند و تنها خودت اذیت می‌شوی و خانواده ات را خواهیم کشت مرا به خیابانی برده و در آنجا رها کردند.

با توجه با این اطلاعات و نشانی‌هایی که این دختر از مشخصات ظاهری متهمان در اختیار مأموران قرار داده بود با دستور دادستان قائمشهر اکیپی از مأموران اداره امنیت پلیس مأموریت یافتند تا تجسس برای ردیابی شیاطین را آغاز کنند. آنان با ردیابی پاتوق‌های احتمالی ربایندگان دختر نوجوان به صورت نامحسوسی این مناطق را تحت نظر گرفتند تا این‌که عصر روز 14 تیرماه یکی از ربایندگان در دام مأموران گرفتار شد.

با توجه به بازجویی‌های فنی و پلیسی انجام گرفته از این جوان سنگدل مأموران در مدت زمانی کمتر از 10 ساعت مخفیگاه سه همدست وی را ردیابی و همه آنها را دستگیر کردند. شیاطین که بین 19 تا 24 سال سن دارند و همگی از اهالی قائمشهر هستند در جریان بازجویی‌های پلیس به این اقدام اعتراف کردند. به دستوردادستان قائمشهر این پسران تا انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی در اختیار مأموران قرار گرفتند.

با توجه به این‌که شایعات گوناگونی درباره این حادثه در قائمشهر و حتی شهر‌های اطراف در سطح گسترده‌ای منتشر شده بود روایت‌های مختلفی از این حادثه مطرح می‌شد.
282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    همشون اعدام کنید
    • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      31 56
      من فکر نمیکنم با اعدام کردن بشه همه چیزرو درست کرد باید ریشه یابی کرد که چرا این اتفاقات به وجود میاد و داره چیزی عادی در جامعه میشه
    • حسین IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      17 51
      منتظر دستور شما بودیم. اطاعت میشه قربان..! یک..دو...سه... آتش!!!
    • جعفر IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      45 36
      اینهمه اعدام کردیم فایده داشت؟ ! اگر به نیازهای جوانان پاسخ صحیحی داده نشود این وضع بدتر هم خواهد شد..حالا هرچقدر هم اعدام کنیم...
    • امین IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      21 57
      یکی از این متجاوز ها پسری 19 ساله هست امیدوارم دادگاه معنی 19 ساله بودن رو بدونه با اعدام مخالفم ولی این افراد باید مجازات سختی شوند به نظر من اعدام چند نفر جوان که بعضا پشت لبشون سبز نشده برای فردی که در بدبینانه ترین حالت زنده است و نفس می کشد تناسبی با جرم ندارد اگر زندگی این دختر تباه میشه (که نمیشه 100درصد چنین گفت) کسی هم که زندان میره زندگی اش تو زندان تباه میشه امیدوارم منطقی و انسانی فکر کنیم
    • ابمان CA ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      15 32
      حسین جان بهتر نیست علت این مساله ریشه یابی بشه؟ اونام چهار تا جوون هستن، کارشون به هیچ وجه قابل توجیه نیست، اما چرا به اینجا رسیدن. با اعدام کردن همه اینا آیا مشکل حل میشه؟
    • حسین IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      5 11
      اون بدون نام بالایی فکر میکنه مردم بچه هستن !! میگه"ریشه یابی" واسه اینکه کسانی که خواستار ریشه یابی مسائل قبل از اعدام متهمان هستند رو ضایع کنه! تابلویی داداش
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    همه این کارا از سر بیکاری و الافیه جووناست........
    • بدون نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      45 2
      دلیل اصلی فقط بیکاری نیست. خیلی ها هستن که بیکارن ولی از این کارا نمی کنن.بعضی ها به جای اینکه عوض بشن عوضی می شن
    • مریم IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      53 11
      چه ربطی داره آدم بیکار زیاد هست همه دست به جنایت بزنن؟ برای این جور حیوونها اعدام هم کمه......
    • رسول عرب IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      25 13
      ربطی به بیکاری نداره. اگر جایی بود که میتونستن نیازای جنسیشونو برطرف کنن اینکار هارو نمی کردن. الان خیلی از جاهای دنیا بیکاری هست میان از این کارا کنن؟
    • دمت گرم IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      31 5
      بابا دمت گرم يعني هر كس بيكار شد بايد تجاوز به عنف كنه اين چه كامنتي كه گذاشتي ؟ با توجه به نوشته شما حكم براي بقيه صادر ميكنيد كه هركس بيكار شده براي كسب درآمد به تجاوز به عنف رو بياورند تا وضعيت مالي خوبي داشته باشند واقعا كه........................
    • احسان EU ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      29 5
      این چه منطقی است ؟پس انسانیت و شرافت و جوانمردی کجاست؟ آیا بیکاری میتواند مجوزی برای هر گونه اقدام غیر انسانی ،غیر اخلاقی ،غیر قانونی ، ضد فرهنگ و ضد همه ی ارزشهای والای فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد؟
  • ندوشن IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    30 5
    اگه دادگاه ومقامات قضایی به امنیت وناموس مردم اهمیت میدن باید همشونو اعدام کنه اینها انگل هستن حیوونن
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    47 3
    دختر 12 ساله ! واقعا" یه بخشی از جامعه مشکلات و عقده های ناجور جنسی دارن
  • حسین IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    40 1
    این یک آسیب اجتماعیست لطفاً منتشر کنید وقتی هر کسی و سازمانی به خودش اجازه می دهد به مسائل شخصی مردم ورود کند، قابل پیش بینی خواهد بود عده نیز از این وضعیت سوء استفاده خواهند کرد و خود را مامور معرفی کنند چون مردم عادی نیز شک نخواهند کرد و جرأت اعتراض نخواهند داشت
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    47 1
    چرا باید مردم ادعای مامور آگاهی بودن آدم رباها را باور کنند آیا دلیل آن عادت داشتن به دستگیری بدون حکم و مجوز افراد در جلوی چشم همه با مشخصات آدم ربایی نیست صحنه ای که خود من تاکنون دوبار در خیابان دیده ام اما وقتی آنها خودشان را موظف نمی دانند درمقابل پرسش مردم در مورد اینکه کی هستند پاسخی بدهند و تنها با خشونت همه را دور می کنند راه را برای سو ء استفاده های اینچنینی باز نمی کنند؟
  • بدون نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    22 1
    علت این همه آدم ربایی و تجاوز به عنف و چاقو کشی و جنایت وووو تو ایران چیه؟! چرا با وجود اینکه تجاوز به عنف حکم اعدام داره و اکثرا اعدام میشن بازم مایه عبرت نمیشه برای بقیه. همه میگن اعدام کنین تا عبرت دیگران بشه ولی هر روز بدتر از دیروز. به نظرم این نفس افسار گسیخته و سرکوب شده در ایران با اعدام به جایی نمیرسه هرچند من خودم همیشه میگم باید این وحشی ها از جامعه محو بشن. با این وجود روز به روز بیشتر میشن. دلیلش چیه؟!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    8 8
    يعني دختر بيچاره رو يه شب گرفتن و فردا صبح ولش كردن؟به چه منظوري؟ تجاوز؟سرقت؟گروگانگيري؟هيچ توضيحي در مورد انگيزه شون نداديد/
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    40 2
    در اين خصوص لازمه توجه كنيم كه اگه برخورد ماموران امنيتي به اين صورت نبود ، مردم نمي گذاشتن اين اتفاق بيفته.از بس ماموران امنيتي واقعي به شيوه هاي عجيب با متخلفين برخورد كردن مردم هم هركسي بگه من مامور امنيتي هستم و يه كارت جعلي نشون بده يا هيكل درشتي داشته باشه باور مي كنن.
  • بدون نام CN ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    25 6
    تو رو به خدا یه فکری به حال این میل جنسی جوانان بکنید
  • صادق براتی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    25 2
    کاشکی همزمان با طرح های عفاف طرحهایی هم برای میل جنسی این گروه نیز می شد. 80% جرم وجنایت در رسیدن به این خواسته می باشد.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    23 2
    دوست عزیز بی کاری چه ربطی به رذالت ونامردی وکثافت کاری اینجوری داره؟منم بیکارم بافوق لیسانس مهندسی صنایع حالابگم چون بیکارم چی بکنم برم دنبال ناموس مردم.اونم ناموس 12 13 ساله.این ازرذالت وبی ناموسی وبی غیرتی اون اشغالاست .درعجبم اگه یکی باناموس خودش این کاروکنه چه حسی بهش دست میده؟ درعجبم ازمردای بی غیرتی که دیدن داره دخترروبه زورمیبره وایستادن نگاه میکنن بعدهمه میگن شیعه علی کدوم شیعه علی؟علی زنده بود میگفت به شماشیعه یعنی غیرت ودفاع ازمظلوم. توکوچه ماهم یه لات هست که باهزارتادختراین کارومیکنه بعدجالبش اینجاست که ازترسش نمیذاره خواهرش بره ازخونه بیرون.جالبه واقعا هربلایی سرناموس مردم بیادبه درک فقط باناموس من کاری نداشته باشن
  • مهدی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    31 1
    نمیدونم چی بگم فقط بعنوان یک مرد میگم که بعضی از ماها کاری میکنیم که نه تنها خود بلکه بقیه رو هم شرمسار میکنیم. با این کارشون همه مردها را شرمسار کردند. چرا باید در کشور عزیز ما توی روز روشن جلو چشم مردم چنین فاجعه ای رخ بده؟ مگه اداره اطلاعات چجور جلوه کرده که تا نام اطلاعات اومده کسی جرأت نکرده جلو بیاد؟
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    8 31
    واقعا برخی نظرات ناراحت کننده هست متاسفم که هنوز حتی برای جرایم غیر قتل در ایران هنوز طرفاران اعدام وجود دارد جامعه ایران یک جامعه عقب افتاده و متحجر هست برای همین این همه جنایت داره
    • بدون نام EU ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      24 3
      بعضی جرمها از قتل بدتره. یک لحظه خودت روبگذار جای اون فردی که بهش چنین ظلمی شده اونم توکشوری با فرهنگ ما. چطور می تونی قضاوت کنی. تجاوزٰ اسیدپاشی و جنایتهایی از این قبیل از کشتن بدترند. اگر قاتل رو اعدام نکنند به نظر من این نوع جانی ها رو باید اعدام کنند.
  • عباس IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    13 1
    به نظر من این نوع کارها زیر پا نهادن ان کرامت انسانی است که بعضی ها انرا یدک میکشند ولی بوی از انسانیت نبرده اند و حتی به مراتب از حیوان هم درنده خو ترند
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    9 13
    مطمئن باشید با اعدام این جوانان مشکل برطرف نمیشه آخی تا کی میخواهیم اینو متوجه بشیم که باید فرهنگ سازی بکنیم و نوع روابط دختر و پسر و تغییر بدیم
  • saeed IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    16 4
    فساد را به الافی نچسبانید... اینا حقشون فقط اعدامه...
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    16 2
    همه را مجازات سخت کنید تا درس عبرتی برای افراد فاسد باشد
  • حامد IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    14 2
    باید اینا رو اعدام کرد تا درس عبرت بشن برای بقیه
  • هركي باشم IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    22 2
    تجاوز به دختر 12ساله كه اميد وآرزويي براي خود دارد بخدا قسم خدا جوابشون رو ميده نامرد تراز نامرد
  • قلی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    19 3
    نه بابا 4روز میرن زندان دوباره میان ....همون اش و همون کاسه.... کی به فکر ناموس دیگری بوده تا حالا؟
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    17 7
    باز یک عده ادم بی غیرت میاند می گن،اعدامشون نکنید ریشه یابی کنید
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    17 4
    آقایون شما به حرف های این آقایون مخالف اعدام گوش نکنید،کلکه شونه تو خیلی از کشور ها اول گفتند برای چرایم سنگین اعدام را لغو کنید،،وقتی جا پاشون محکم شد گفتند حبس ابد انسانی نیست بکنید 15 سال،بعد گفتند طرف عمرش تلف میشه،که الان تو خیلی از کشور ها من چمله آلمان شده 5 تا 7 سال، که الان اگثر جرم ها توسط همین افراد انجام میشه،چون براشون این مقدار زندان در مقابل عملشون ناچیزه!
  • عليرضا US ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    44 0
    lماشالله به غيرت مردم و مغازه دارهاي شاهد ماجرا مثل روز روشن بوده كه دروغ ميگن حداقل ميتونستن به 110 زنگ بزنن البته پلس هم هميشه با فاصله يكي و دو ساعت تاخير ميرسه واقعا با اين همه امنيت بايد چكار كرد
  • غغغ IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    30 22
    اگر خانه عفافی بود این شیاطین حالا انسان بودند
    • بدون نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
      7 12
      دوست عزیز،چرا تو اروپا که اعدام وجودنداره ودسترسی به جاهایی مثل خانه عفاف وجود داره،تجاوز به وقوع می پیونده،اونجا هم خیلی موارد گزارش نمیشه،رقمش خیلی بالاست1
  • امیر IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
    3 5
    اینا با این کارشون آبروی ما رو بردن هر چه زودتر اینا رو اعدام کنین