مهر نوشت:

رقابت های دور مقدماتی رشته والیبال از سری بازی های یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور پایان یافت. 
دور مقدماتی این رقابت ها دوشنبه شب پایان و تیم های راه یافته به مرحله بعد معرفی شدند.

در این رقابت ها در گروه "الف" دانشگاه تهران و تبریز به مرحله بعد راه یافتند و برای رده اول تا هشتم و دانشگاه های گیلان و سمنان برای رده نهم تا دروازدهم به رقابت می پردازند.

در گروه "ب" این رشته نیز دانشگاه های بوعلی سینا همدان و شیراز با کسب امتیاز مناسب به مرحله بعد صعود و دانشگاه های اصفهان و شهید باهنر کرمان موفق به راه یابی به مرحله یک چهارم نشدند.

همچنین در گروه "ج" بازی ها نیز دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان و شهید بهشتی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب و دانشگاه های شهید رجایی و فنی حرفه ای تهران برای رده های نهم تا دوازدهم رقابت می کنند.

در این رقابت ها نیز در گروه "د " پیام نور قم و فردوسی مشهد برای رقابت در رده اول تا هشتم جواز حضور را کسب و دانشگاه شمال آمل امتیاز مناسب را کسب نکرد.

در دور دوم این رقابت ها دانشگاه تهران با پیام نور قم، بوعلی سینا همدان با شهید بهشتی، دانشگاه تبریز با فردوسی مشهد و دانشگاه شیراز با علمی کاربردی اصفهان برای رده های چهارم تا هشتم به رقابت می پردازند.

همچنین دانشگاه اصفهان با فنی حرفه ای تهران، دانشگاه شهید باهنر کرمان با شهید رجایی و دانشگاه گیلان با غیر انتفاعی شمال آمل برای کسب رده های نهم تا دوازدهم رقابت می کنند.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =