واحد مرکزی خبر نوشت:

چهار عضو یک خانواده انگلیسی به علت برده داری در دادگاه این کشور محکوم شدند.
تامی کانرز پنجاه و دو ساله به همراه پسرش پاتریک، دخترش یوسی و دامادش جیمز جان درباره اتهام برده داری چند مرد در کارگاهی صنعتی مجرم شناخته شدند و روز پنجشنبه محکومیت آنها توسط دادگاه لوتون اعلام خواهد شد. براساس قانون انگلیس این افراد با حداکثر چهارده سال زندان روبرو هستند.
گفتنی است علاوه بر پاتریک پسران دیگر تامی کانرز نیز به برده داری متهم شده بودند با این حال قاضی نتوانست آنها را به طور رسمی متهم کند.
دادستان های انگلیسی اعلام کردند خانواده کانرز افراد بی خانمان را با وعده دادن سرپناه به کارگاه خود می بردند اما در عوض از آنها به صورت رایگان کار می کشیدند و هیچ پولی به آنها پرداخت نمی کردند. این کارگاه در ماه سپتامبر و پس از فرار یکی از برده ها توسط پلیس شناسایی و مورد حمله قرار گرفت. به گفته مسئولان دادگاه یکی از افراد داخل این کارگاه پانزده سال بود که در آنجا زندگی می کرد.
یکی از این افراد در دادگاه گفت به هیچ وجه دوست نداشته است در آنجا زندگی کند اما مالکان کارگاه وی را تهدید کرده بودند در صورتی که آنجا را ترک کند کشته خواهد شد.
نکته جالب این است که برخی از این افراد حاضر به شهادت برضد خانواده کانرز در دادگاه نبودند و حتی پس از آزادی به کارگاه بازگشتند. به گفته قاضی این پرونده این افراد شرطی شده اند و دیگر با شرایط خود را وفق داده بودند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =