ماموران انتظامی شهرستان مهدیشهر استان سمنان با دستگیری یک سارق معتاد 26 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره را در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر در تشریح جزییات این خبر گفت : در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل از ساختمان در حال احداثی ، ماموران برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.
سرهنگ "حسن رستمیان" افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد چند باب ساختمان در حال احداث که مالکان آن نکات ایمنی و حفاظتی را برای پیشگیری از سرقت رعایت نکرده اند، مورد دستبرد واقع شده است. پیگیری این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات گسترده همچنین افزایش گشت های محسوس و نامحسوس ، سرانجام سارق سابقه داری که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد ، شناسایی و دستگیر شد.

رستمیان گفت : متهم تحت بازجویی های فنی کارآگاهان قرار گرفت و با توجه به کشف مقادیری لوازم سرقتی در مخفیگاهش ، چاره ای جز اعتراف به سرقت نداشت. متهم به علت اعتیاد به مواد مخدر و مشکلات مالی، دست به سرقت زده و مرتکب 26 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره شده است.سرهنگ رستمیان با اشاره به سابقه دار بودن متهم ، تصریح کرد : تعداد زیادی لوازم به سرقت رفته نیز در مخفیگاه سارق کشف و ضبط شده است.

301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =