فارس نوشت:

مراسم افطاری حزب مردم‌سالاری شب گذشته مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان در مجتمع المپیک حیدربابا برگزار شد. سفیر آلمان و همسرش، کاردار سفارت تونس، کاردار سفارت فلسطین و برخی از کارکنان سفارت الجزایر از میهمانان ضیافت افطار حزب مردم‌سالاری بودند که کواکبیان ضمن خوشامدگویی به آنها خطاب به حاضران گفت همسر سفیر آلمان مسلمان است و روزه هم می‌گیرد.
مصطفی کواکبیان طی سخنانی در این مراسم به انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اشاره و تصریح کرد: بحث ما اجماع است و گفته‌ایم که اگر شخصیتی مثل خاتمی بیاید حزب مردم‌سالاری کاندیدای اختصاصی نخواهد داشت و از وی حمایت می‌کند. البته برخی از دوستان شورای مرکزی حزب، اسم بنده را برای انتخابات می‌برند ولی من گفته‌ام که تنها در قالب طرح مناسک حاضر هستم بیایم.
از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان که در این مراسم حضور داشتند تنها می‌توان به قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت خاتمی اشاره کرد. عليخاني در پاسخ به اینکه گفته می‌شود از کاندیداتوری عارف حمایت می‌کنید، گفت: بنده چنین چیزی را نگفته‌ام.
یکی از سخنرانان مراسم ضیافت افطار حزب مردم‌سالاری مردوخی که به مسائل اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت مفسدین دور هم جمع شده‌اند و مفسدین از مفسدین حمایت می‌کنند. مجری برنامه نیز در تأیید سخنان مردوخی با کنایه سخنی از حسین پناهی نقل کرد که یک بچه روستایی می‌گوید " ما دیگر فقیر نیستیم؛ دکتر گفت چشم پدرت آب مروارید آورده است"!
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    21 12
    آخه آدم ساده دل شما تو انتخابات مجلس تو استان کوچیک سمنان هم شکست خوردی میخای بیای رئیس جمهور شی ؟ من که به عنوان یه طرفدار اصلاحات به ادمایی مثل تو رای نمیدم
    • بدون نام US ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
      10 14
      نه کواکبیان اصلاح طلبه نه عارف.
  • بی خیال شو IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    11 8
    شرکت شما فقط موجب لوث شدن حضور اصلاح طلبان خواهد شد
  • بدون نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    16 0
    آاقای کواکبیان ! شما در مناظره ی تلویزیونی تون با آقای شریعتمداری به راستی ثابت کردید که چه توانایی های بالقوه ای دارید که واقعاً نهفته مانده است