۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹

با وجود مخالفتها وزیر بهداشت اعلام کرد هر هفته در یک شهرستان پزشک خانواده راه اندازی می شود و حتی شماره تلفنی نیز برای تهرانیها داده شد تا پزشک خود را انتخاب کنند.

اما پزشک خانواده قرار است چه کاری انجام دهد و چطور عمل خواهد کرد؟آیا واقعا خدمات پزشک خانواده رایگان است ؟و این طرح چه کمکی به وضعیت بهداشت و درمان کشور می کند؟از سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دعوت کردیم تا به سوالات مادراین زمینه  پاسخ دهد.
شما هم می توانید سوالات خود را در مورد پزشک خانواده از همین جا با مامطرح کنید.
47232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نجمه IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    5 3
    لطفا دقیقا توضیح بدهید باید چجوری اقدام کنیم.من به اون شماره ای که داده بودید برای تهرانیها زنگ زدم ولی هیچی نفهمیدم.دقیقا بگین چکار کنیم
  • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    9 1
    سلام لطفا توضیح بفرمایید شرایط داروها چگونه خواهد شد آیا رایگان میشود؟
  • سیروس نامور US ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    3 1
    سلام ما رفتیم ثبت نام کردیم ولی چیزی نگفتن که پزشکتون انتخاب کنید فقط گفتن با شما تماس میگیریم لطفا روشن کنید جریان جی هست باز هم یه آمار دیگه یا واقعا درسته جزیره کیش
  • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    3 1
    من پزشكم.دقيقا نميدانم دستمزد اين طرح چقدر است.لطفا راهنمايي كنيد.
  • امیر مسعودی IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    1 0
    اولاً در شرایط فعلی آیا دولت توان پرداخت چنین هزینه ای را دارد ؟ و یا مانند طرح های نیمه کاره تنها عده ی خاصی تنها در ابتدای امر از آن بهره مند شده و طرح مسکوت گذاشته خواهد شد ؟ ثانیاً آیا کدام دسته از پزشکان در طرح مذکور جای خواهند گرفت و میزان استقبال پزشکان متخصص و فوق تخصص و صاحب نام به چه میزان است ؟ ثالثاً با توجه به محدودیت دسترسی مردم به مراکز درمانی معتبری همچون بیمارستان میلاد و اخذ نوبت های طولانی اولویت دریافت نوبت از این مراکز با چه کسانی است و چگونه می توان آنها را ساماندهی کرد؟ رابعاً درحالی که بسیاری ازمردم که به لطف انواع آلودگی ها به بیماری های خاص مبتلا شده اندو هزینه ی درمان سنگین آنها دامنگیر مجموع خانواده شده است آیا چنین طرحی توان پاسخگویی به آنها را دارد ؟
  • بدون نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    1 0
    همش حرف است نه جایی برای ثبت نام پیداکردم ونه ازسایت 1590 کاری برآمد