حسین تهرانی معاون ساخت وتوسعه شبکه راه آهن کشور برکنار شد تا این معاونت در مجموعه معاونت اجرایی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای وزارت راه که به زودی تشکیل می شود قرار گیرد.

گروه اقتصادی: حسین تهرانی معاون ساخت وتوسعه شبکه راه آهن کشور برکنار شد تا این معاونت در مجموعه معاونت اجرایی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای وزارت راه  که بزودی تشکیل می شود قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، با تغییر صادق افشار و آمدن محمدرضا برزگر در شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای وزارت راه وترابری پیش بینی می شد تغییرات در ساختار و جابه جایی معاونان این شرکت بزودی آغاز شود. پیش از این گفته می شد افشار به علت مقاومت در برکناری معاونان خود به ویژه حسین تهرانی و اردشیر گروسی برکنار شده بود چراکه در زمانی که حمید بهبهانی مشاور ارشد پروژههای وزارت راه بود اختلافاتی را با این دو نفر داشت.

از سوی دیگر برزگر نیز هنوز دو ماه از آمدنش به این شرکت نگذشته در اولین گام معاون ساخت وتوسعه شبکه راه آهن راتغییر می دهد تا خواسته وزیر راه وترابری را برآورده کند. اما پس از این تغییر نوبت به معاون ساخت وتوسعه راههای کشور می رسد و گروسی نیز باید منتظر برکناری خود طی روزهای آتی باشد.

ظاهرا مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای کشور ، تغییر ساختار این شرکت در برنامه دارد و با ادغام سه معاونت راهها، راه آهن و آزادراهها یک معاونت اجرایی را تشکیل خواهد داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =