کتاب راهنمای مدیرانی است که در فکر موفقیت و یا افزایش توان مالی هستند تا برای انجام مصاحبه‌های استخدامی اثربخش و انتخاب بهترین نیروها، به هدف خود برسند.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، کتاب «استخدام بهترین‌ها»، راهنمای مدیران برای انجام مصاحبه‌های استخدامی اثربخش و انتخاب بهترین نیروها را، نوشته مارتین یایت با ترجمه‌ای از مهدی فتاحی و بهاره واثق منتشر کرد.

 

ناشر در توضیح کتاب آورده است: «موفقیت شما در مسیر شغلی مدیریت با یک چیز تعریف می‌شود موفقیت مالی. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان به اهداف مالی دست یابید، افراد حرفه‌ای را استخدام کنید. شناسایی افراد توانمند مستلزم آگاهی و آشنایی با روش‌های کاربردی روز دنیا در زمینه کارمندیابی و گزینش کارکنان بااستعداد است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا هتمواره به مجموعه‌ای غنی از متقاضیان مستعد دسترسی داشته باشید و هرگز دچار عارضه استخدام افراد نامناسب نشوید. با مطالعه کتاب «استخدام بهترین‌ها»، متوجه می‌شوید که کارمندیابی و گزینش افراد کار پیچیده‌ای نیست، بلکه مجموعه‌ای از گام‌های منطقی و فنون معقولی است که شما را قادر می‌سازد همواره استخدام‌های خوبی داشته باشید و برای این کار شما بیش از هر چیز باید روی مهارت‌های حقیقت‌یابی و ارتباطات خود کار کنید.»

 

بنابراین گزارش، این کتاب روش‌هایی اثبات‌شده و کاربردی برای کارمندیابی و گزینش به شما می‌دهد تا بتوانید برای هر شغلی فرد مناسب را به کار بگیرید. این کتاب اولین بار در سال 1987 منتشر شد و برای بیش از دو دهه روش‌های آن توسط مدیران سراسر دنیا به کار برده شده‌اند. نسخه جدید کتاب، کاملا بازبینی شده است تا نیازهای مدیران قرن بیست و یکم را برطرف نماید.


کتاب 15 فصل دارد که نویسنده در آن به دقت روش‌های تعیین شرح شغل و توانمندی‌های مورد نیاز برای ارزیابی صحیح، انواع روش‌ها و کانال‌های کارمندیابی برای استخدام متقاضیان مستعد معرفی کرده است و انواع روش‌ها و فنون مصاحبه‌های استخدامی را با ذکر صدها سوال و روش تفسیر آنها توضیح می‌دهد. همچنین در این کتاب برای گروه‌های خاصی از متقاضیان از قبیل فروشنده‌ها، مدیران و افراد تازه‌کار روش‌های مصاحبه مخصوص آنها ارائه شده است و اثربخش‌ترین روش‌های کارمندیابی و مصاحبه موجود را با هم ترکیب می‌کند.


به اعتقاد ناشر، مخاطبان کتاب تمامی مدیران، سرپرستان و حتی کارمندان و کلیه افرادی هستند که به نوعی در فرایند جذب و مصاحبه نیروهای تازه وارد مشارکت دارند. البته مدیران و سرپرستانی که به طور تخصصی در حیطه مدیریت منابع انسانی فعالیت می‌کنند، استفاده بیشتری از این کتاب خواهند داشت.


کتاب با قیمت 6هزار تومان منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کاربردی و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060


 


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =