۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

ایسنا نوشت:

شبکه سه سیما سه‌شنبه 18 مرداد ماه رقابت چهار ورزشکار قهرمان ایرانی را پوشش حداکثری داد و با توجه به همزمانی این رقابت‌ها با شب قدر، سرود قهرمانی جدیدی با تمی متفاوت و متناسب با این ایام را روی آنتن برد.
 
به رغم فشردگی بازی‌های ورزشکاران ایرانی در شامگاه سه‌شنبه، رسانه ملی موفق شد این مسابقات را پوشش حداکثری بدهد؛ همچنین تلویزیون با توجه به احتمال قوی دریافت چهار مدال از سوی ورزشکاران ایران، سرود قهرمانی جدیدی را تدارک دیده بود تا به نحو شایسته‌ای در شادی ملی‌پوشان و مردم ایران که با شب قدر همزمان شده بود، سهیم شود.
 
پخش مستقیم از خانه و شهر ملی‌پوشان، پوشش مراسم توزیع مدال و رقابت‌ها و در جریان قرار دادن مخاطبان از حال و هوای استادیوم و آخرین رده‌بندی رقابت‌های المپیک، از دیگر اقدامات تلویزیون در شب سه شنبه بود که تا نیمه‌شب چهارشنبه به طول انجامید.
 
اما دکور ساده‌ ویژه برنامه المپیک شبکه سه، همچنان از نقاط ضعف پوشش تلویزیونی مسابقات المپیک است که در چند روز نخست بازی‌ها هم وجود داشت.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
    19 23
    این سروده خیلی از سرود شب های پیش بهتر بود
  • علی رضا IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
    2 0
    ای کاش اون کار فوق العاده استاد ناظری رو برای قهرمانان بذارن؛ در ضمن ای کاش به حریم خصوصی خانواده های ورزشکاران هم احترام بذارن و اجازه بدن با حسی بهتر برای فرزندانشان دعا کنند