فارس نوشت:

محمد شریعتمداری عضو شورای راهبردی روابط خارجی در واکنش به خبر کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت که در حال حاضر تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده است.
وی اگرچه تقاضای جمعی از اعضای ‌برخی گروه‌های سیاسی برای ورودش به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرد اما با ارائه توضیحاتی خبر معرفی خود به عنوان نامزد جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را غیرواقعی دانست.
این عضو موسس جمعیت دفاع از ارزش‌ها گفت که این جمعیت بر اساس تصمیم هیات موسس کلیه فعالیت‌های خود را از چند سال گذشته تعلیق کرده و در مدت اخیر جلسه‌ای نداشته لذا هنوز نمی‌تواند کاندیدایی برای انتخابات آینده معرفی کند. شریعتمداری انتشار اینگونه اخبار را ناشی از اشتیاق برخی اشخاص و جریانات سیاسی به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی دانست و متذکر شد که این نوع فعالیت‌ها فعلا مفید نیست.
مشاور دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: قطعاً کسانی که تصمیم به ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌گیرند، نیازمند بررسی دقیق شرایط کشور و برنامه‌ریزی اساسی هستند و اگر می‌خواهند برای کشور و نظام کارآمد باشند، نباید شتابزده عمل کنند.
شریعتمداری در پایان گفت: این حقیر هر جا باشم، سرباز رهبری و خادم نظام هستم و هر جا احساس کنم حضور بنده برای خدمت به کشور و نظام و ملت مفید است، دریغ نکرده و بر اساس تکلیف شرعی خود عمل می‌کنم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    34 2
    شرمنده شدم من متن خبرو نخوندم و فقط به تیتر نظر دادم شرمنده شدم
  • بدون نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    56 8
    بیا حتما رای میاری.
  • یاشار US ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    13 4
    کاش برخی از مسئولین ما هم مثل این دوست شجاع بدون نام مان وقتی اشتباه میکردند به ان اذعان و از دیگران عذرخواهی مینمودند . همه اشتباه میکنند ولی فقط تعداد اندکی شهامت پذیرش انرا دارند !
  • بدون نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    33 2
    آره کسی که میگفت کل اصلاح طلبان 1000 نفرند اگه کلاس این هزار نفرو تعطیل کنیم کارشون تمومه... حتماً نفر اول انتخابات می شه
  • بدون نام EU ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    41 5
    یکی از معدود خدمات احمدی نزاد به جامعه این بود که دیگه همه به خودباوری رسیده اند