یکی از مخاطبین بدون نام نوشت : "با سلام چند روز پیش با تبلیغات همراه اول در مورد طرح ماه رمضان 5 55 دراین طرح ثبت نام کردم قرار است در هر مکالمه 5 دقیقه بیشتر تا 60 دقیقه را تنها 5 دیقه محاسبه کنندخب این طرح در نظر اول برای کسانی که مکالمه طولانی تری دارند جالب و با صرفه بنظر می رسد ولی...نکته این که یک تله بسیار اغواء گر برای مشتری است چون من بارها در طول تماسم در دقیقه 4:30 متوجه می شدم که تماس خود بخود قطع می شودحتی بارها خواستم این ثبت نام را لغو کنم تا لا اقل مثل سابق بتوانم ادامه مکالمه دهم ولی میسر نیست "
زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران درپاسخ به مخاطبی که از طرح ایام ماه رمضان همراه اول گله مند بود گفت:« مشکل مطرح شده این مشترک کاملاً فردی است. شاید مشکل ایشان متعلق به گوشی تلفن، سیم کارت و یا محل استقرارشان باشد.از این رو نمی توان این مشکل را به سرویس جدید ارائه شده توسط همراه اول نسبت داد.»
وی در باره نا متعارف بودن چنین امکانی و متضرر شدن همراه اول از ارائه این طرح جدید هم گفت:« مسئله متضرر شدن ما در ارائه این خدمت نیست. بهرحال شرکت مخابرات خدمات زیادی به مشتریانش ارائه می دهد. امسال هم این امکان را برای مشتریان پرمصرف در ماه رمضان در نظر گرفته است.این مشترکین از مشتریان خوب ما بحساب می آیند و باید خدمات و سرویس های تشویقی برای آنها در نظر گرفته می شد.» زارعیان افزود:« خدمات و سرویس تشویقی فوق برای تمام مشترکین قابل استفاده است. البته این طرح پس از ماه مبارک رمضان به پایان می رسد و در ماه های بعد طرح های تشویقی دیگری جایگزین آن می شود.»
45235
درپی اعتراض یکی ازمخاطبین خبرآنلاین درباره عدم تعهد همراه اول به طرح ایام ماه رمضان با زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران تماس گرفتیم و او وجود چنین مشکلی درسرویس دهی این بسته تشویقی را رد کرد.
کد خبر 235108
نظر شما