محمود احمدی نژاد رییس جمهوری که برای شرکت در نشست سران سازمان همکاری‌های اسلامی در مکه بسر می برد صبح امروز (سه‌شنبه) به نیابت از ملت ایران مناسک عمره مفرده بجا آورد.

به گزارش خبرآنلاين، اجلاس اضطراری سران سازمان همكاری های اسلامی با عنوان ˈهمبستگی اسلامیˈ قرار است از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب -سه شنبه شب- به وقت محلی در قصر صفا در محله منای مكه مكرمه برگزار شود.
این اجلاس در شب اول تا سحر ادامه دارد كه حضار در میهمانی سحر ˈملك عبداللهˈ پادشاه عربستان سعودی شركت خواهند كرد.
رییس جمهوری امروز و فردا(چهارشنبه) دیدارهایی دو جانبه با برخی مقامات كشورهای شركت كننده در اجلاس مكه خواهد داشت.
مراسم اختتامیه اجلاس اضطراری سران سازمان همكاری های اسلامی چهارشنبه شب در مكه مكرمه برگزار می شود و بیانیه این اجلاس ساعت دو بامداد پنجشنبه به وقت محلی منتشر خواهد شد.
به گزارش ايرنا رییس جمهوری وهیات همراه عصر روز گذشته (دوشنبه) پس از وداع با پیامبر اكرم (ص) و ائمه اطهار(ع) در بقیع، به میقات مسجد شجره برای محرم شدن جهت انجام مناسك عمره مفرده رفت و پس از اقامه نماز مغرب و عشا، در این مسجد محرم و سپس عازم مكه مكرمه شد.
زائران زیادی از ملیت‌های مختلف زمانی كه رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه مناسك عمره مفرده از جمله طواف خانه خدا و سعی صفا و مروه را به جا می آوردند با دادن شعار 'الله اكبر' نسبت به رییس جمهوری كشورمان ابراز علاقه و احساسات می كردند.
رییس جمهوری اسلامی ایران نیز با بلند كردن دست به ابراز احساسات آنها پاسخ می داد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اهر،ورزقان،هریس IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    در دنیا رسم است که وقتی رییس جمهور کشوری در خارج از کشورش باشد ،در صورت وقوع فاجعه ای در کشور خودش، بلا فاصله برای اینکه در کنار مصیبت زده گان باشد و امور را مدیریت کند ، به کشور بر می گردد ولی رییس جمهور ما دو روز هم زودتر رفته نمی دانم زیارت واجب است یا رسیدگی به زلزله زدگان
    • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
      چرا اینقدر شما متعصب هستید؟ کل وزیران هیئت دولت چند روزه توی مناطق زلزله زده حضور دارند و به خوبی هم دارن مدیریت میکنن مسائل رو. دلیل نداره یک انسان باتقوا بخاطر مصایب الهی وظایف دیگش رو تعطیل کنه. مدیریت درست راه حل هست نه اینکه بشینه توی تهران زلزله رو مدیریت کنه! رسوندن صدای ملت و امت مسلمین به رهبران کشورهای اسلامی که فعلا کسی جز جمهوری اسلامی رو ندارن مهمتره یا موندن توی تهران و مثلا مدیریت بحران؟؟؟
    • نیما DE ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
      82 6
      آقای بدون نام ... احمدی نژاد به احترام ایرانیهایی به دلیل بی کفایتی و بی مدیریتی گماشتگان ایشان زیر آوار مردند ، " باید " در ایران می ماند و به کشوری که هموطنان مارا بدون طی روال مرسوم گردن زده نمی رفت .
  • بدون نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    139 5
    شما هم خودتونو مسخره كردين و نظر ها رو گزينش ميكنين ميزارين رو سايت .ما كه هر دفعه هرچي نوشتيم با رعايت تمام ظوابط اما شما سنسور فرمودين .دوستاني هم كه از سايت شما استفاده ميكنن تاييد ميكنن.
  • بدون نام IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    8 56
    اینهایی که می گویند در همه جای دنیا روسای جمهور سفرهای خودشان را ناتمام می گذارند و برای رسیدگی به زلزله زدگالن به کشور بازمی گردند لطف کنند دو مرود از آن روسای جمهور و سفرهایی که در آن بودند را بیان کنند. در ضمن رئیس جمهور می آمد ایران که مثلا چه کار نکرده ای را انجام بدهد؟؟؟ بله وقتی بنا باشد احمدی نژاد تخریب بشود باید از هر حربه ای برعلیه او استفاده نمود با مورد و بی مورد فرقی نمی کند
  • دوباره می سازمت وطن IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    38 5
    آقا یا خانم بدون نام!کافیه 1٪ خودتو جای زلزله زده ها بزاری!ما گونی سیب زمینی نمی خوایم!کسیو می خوایم که تو این مواقع بحران کنارمون باشه!کسی که چون سال دیگه انتخاباتش نیست نمیره به تبریز برای دلداری به مردم!در ضمن!کدوم رسیدگی؟کدوم کار؟انتشار پیام تسلیت به آذربایجانیا سخت تر از پیام تسلیت به مادر یه شاه یه مملکت دیگست؟؟؟؟؟ایرانی هستیم یا خارجی؟
  • بدون نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    40 4
    اينكه رييس دولت خودش شخصا به منتطق مصيبت زده بره خيلي مهم و تاثيرگذاره و در همه كشورهاي جهان رعايت ميشه و وظيفه اصلي رييس دولته.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    26 5
    به نيات از ملت ايران ميرفتند براي همدردي با زلزله زدگان چراغي كه به مسجد رواست به مسجد حرام است. الان هم همدردي و دلجويي از مصيبت زدگان زلزله از حج كنفرانس واجبتره
  • عباس IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    7 12
    حضور ایشون تو این اجلاس نفعش برای همه ملت هست اما آذربایجان که نصف دولت الان اونجا هستن خب کارها داره تقریبا به خوبی پیش میره ایشون بره اونجا که چی ؟ که بازم بیایید بگید منافع ملت رو ول کرده رفته آذربایجان برای خود شیرینی؟؟؟