پیشکسوت کشتی ایران می‌گوید با حاشیه‌ها نمی‌توان به دوران اوج بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین؛منصور برزگر صبح امروز در جلسه تیم هنرمندان برای کمک به زلزله زده ها شرکت کرد.او که دوست نداشت زیاد در مورد کشتی و اتفاقات آن حرف بزند در پایان این جلسه به برخی از سوالات خبرآنلاین پاسخ داد.او در مورد نتایج ضعیف کشتی آزاد در المپیک گفت:« به نظر من رسول خادم در مدت شش ماه نمی توانست تیم را آماده المپیک کند. کشتی آزاد ما خیلی وقت است که نتیجه نمی گیرد.باید همه چیز برنامه ریزی شود و وقتی یک مربی را روی کار می آورند به او اجازه بدهند تا ماموریتش را به اتمام برساند.»
وقتی به او می گوییم که منظور شما برکناری غلام محمدی است او این واکنش را نشان می دهد:«من خودم یکی از مخالفان برکناری ها هستم اما شک نکنید اگر غلام محمدی سرمربی تیم ملی باقی می ماند همین مدال 120 کیلوگرم را هم نمی توانستیم بگیریم.»
برزگر در پایان و در پاسخ به این سوال که «این روزها همه روی افتخارات کشتی فرنگی زوم کرده اند و کشتی آزاد در حاشیه قرار گرفته است،شما چه راهکاری را بازگرداندن آزادکاران به دوران اوج پیشنهاد می کنید؟» گفت:« کار من مربیگری کشتی است و باید چگونه کشتی گرفتن را به بچه ها یاد بدهم.فکر می کنم با رفت و آمد در شورای شهر این مشکل ها حل نمی شود.وظیفه ما چیز دیگری است که باید به آن رسیدگی کنیم»
 

 251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    ایشون درست گفتن حداقل از لحاظ بدنی بچه ها خیلی خوب بودند و مثل گذشته کم نیاوردند
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    35 23
    "با رفت و آمد به شورای شهر نمیتوان کشتی را حل کرد" یعنی اینکه جناب آقای شورای شهر (رسول خادم) یا برو فقط مربی کشتی باش یا برو دنبال عضو شورا بودنت. با دوتا کار ممکنه بشه خودتو راضی کنی اما ملت و کشتی رو نه.
  • حجت IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    47 1
    کشتی آزاد یه محمد بنا لازم داره
  • هموطن IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    27 1
    می دونم نظرم ربطی به این خبر نداره ولی یه درخواستی ازتون داشتم جناب سردبیر؛ اینکه توی صفحه اصلی بخش ورزشی خبرای مهم رشته های دیگه مثل دومیدانی، بسکتبال، والیبال و رشته های پر مدال و مدال آور ما توی المپیک رو هم بذارید. البته امروز خیلی خوب بود چون توی صفحه اصلیتون دو تا خبر کشتی کار کرده بودید. لطفاً با حمایت از رشته های دیگه بذاریم انگیزه در اونها هم ایجاد بشه و ان شاء الله توی المپیک بعدی موفق تر باشیم. در ضمن لطفاً فاصله گرفتن از المپیک باعث نشه خبرای المپیکی کم بشه. می تونید زیرمنوی بخش ورزشی گزینه ای هم به نام المپیک ایجاد کنید تا خبرای المپیکی رو بشه اونجا دنبال کرد. باید از الآن به فکر المپیک بعدی بود. ممنونم.
  • مهدی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    14 19
    خدایی این چه مسخره بازیه هست این اقا درسته مرد بزرگی تو کشتی هست ولی مربی خوبی نیست من که هنوز نتایچ ابوریزی هاش رو برای ایران یادم نرفته مگه غلامرضا محمدی نبود که کشتی به گل نشسته کشتی ایران رو دوباره از یازدهم به اوج رسوندو توی اوج اقایان خادم خواستند افتخارات کشتی رو به اسم خودشون سند کنند ولی هیچ کدوم نمیدونستند خدایی هم هست .مثل تکواندو .ناراحت شدم از اینکه ازاد نتیجه نگرفت ولی باور کنید اگه می گرفت به کار خدا شک می کردم .همیشه سر حق سنگینه
    • محبی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      7 3
      زیباتزین کشتی های 10 سال اخیر کشتی آزاد تو المپیک لندن انجام شد. واقعا شجاعت و روحیه تهاجمی تو بچه ها موج میزد . خادم اگر با تمام توان کارشو ادامه بده قطعا این تیم جایگاهش خیلی بالاتره . کشتی های بچه ها تو المپیک منو یاد جام جهانی تهران انداخت.
  • صادق IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    1 0
    غلام محمدی درحدمربی تیم توانایی دارد مدیروسرمربی تیم ملی بایددارای شرایط ویژه ای باشدکه شاگردانش قبولش داشته باشند.فراموش نکنیدرفتاروی بارضایزدانی قبل ازجهانی استانبول وحاشیه های دردآوردراردوی ماسال راومربی گری تیمهای کشتی درلیگ هم زمان باسرمبیگری تیم ملی که صدای خیلی هارادرآورد. ازصراحت لهجه استادبرزگرنیزبرآشفته نشویداوبهترازهرکسی نسبت به اهالی کشتی شناخت داردوخدمات و افتخاراتش موجب قدردانی