۰ نفر
۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲

کتاب «فرمانده من» تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که به تازگی به چاپ شصتم رسیده است.

این کتاب حاوی قصه هایی از فرماندهان دفاع مقدس است که رحیم مخدومی ،‌احمد کاوری ، داوود امیریان ،‌علی اکبر خاوری نژاد ،‌حسن گلچین ،‌هادی جمشیدیان و عباس پاسیار و... به نگارش درآورده اند.

«من روز عاشورا برمی گردم، ‌شب هور، ‌رمز یا زهرا (س)، ‌فسیتوال انفجار و گلوله، ‌مثل گل سرخ،‌ عقد آسمانی و مسیح کردستان» عناوین قصه های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.


سایت سوره مهر گزارش داده که در قسمتی از کتاب آمده است: «آدم های کوچک اندام ولی بزرگ منش را دوست دارم. وقتی شیفته شان می شوم سعی می کنم به هر طریقی با آنها رفاقت کنم. امروز بخت با من یار شده که ساعتی در ماشین فرمانده گردان باشم و با هم به «کرخه کور» برویم و ...»


کتاب «فرمانده من» که چاپ اول آن در سال 69 صورت پذیرفته٬ جزو کتاب های نقره ای سوره مهر است. کتابهای نقره‌ای سوره مهر همواره یکی از پرفروش ترین کتابهای انتشارات محسوب می شود. چاپ شصتم کتاب «فرمانده من» در 102 صفحه،قطع پالتویی و در تیراژ 2 هزار و 500 نسخه و با قیمت دو هزار و نهصد تومان توسط سوره مهر منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =