کن واتانابه بازیگر ژاپنی در بازسازی فیلم سینمایی «نابخشوده» در نقش کلینت ایستوود مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم «چیزی که قابل بخشش نیست»‌ نام دارد و لی سانگ-ایل کارگردان کره‌ای-ژاپنی آن را کارگردانی خواهد کرد.
 

سانگ-ایل ایده ساخت این پروژه را مه پارسال با دفتر استودیو تایم وارنر در ژاپن در میان گذاشت. داستان «چیزی که قابل بخشش نیست» مانند فیلم سال 1992 کلینت ایستوود در دهه 1880 روی می‌دهد.
 

کن واتانابه نقش یک سامورایی با گذشته‌ای خشن را بازی می‌کند که با همسر بومی‌اش در جزیره هوکایدو در شمال ژاپن زندگی می‌کند. او برای آخرین ماموریت خود از بازنشستگی خارج می شود.
 

کویچی ساتو نقش جین هکمن در فیلم اول را بازی می‌کند و آکی‌را ایموتو همان نقشی را دارد که مورگان فریمن در «نابخشوده» ایفاء کرد.
 

فیلمبرداری «چیزی که قابل بخشش نیست» پاییز امسال در هوکایدو آغاز می‌شود و قرار است پاییز 2013 در ژاپن روی پرده برود. برای اولین بار است یک فیلم برنده اسکار در ژاپن بازسازی می‌شود.
 

«نابخشوده» به کارگردانی ایستوود و با بازی او در نقش اصلی داستان یک هفت‌تیرکش بازنشسته در غرب وحشی است که با بی‌میلی آخرین ماموریت خود را می‌پذیرد و در این راه همکار قدیمی‌اش و مردی جوان به او کمک می‌کنند.
 

این فیلم در جوایز اسکار سال 1993 نامزد 9 جایزه اسکار بود و جوایز بهترین فیلم، کارگردان، بازیگر مرد مکمل (هکمن) و تدوین را برد. 
   

واتانابه 53 ساله که بیش از دو دهه از حضور او در سینما و تلویزیون می‌گذرد، سال 2003 با «سامورایی» ساخته ادوارد زوئیک با حضور تام کروز در سطح بین‌المللی به شهرت رسید و برای این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد.

او در فیلم نامزد اسکار «نامه‌هایی از ایوو جیما» به کارگردانی کلینت ایستوود نقش یک ژنرال ژاپنی را بازی کرد. «بتمن آغاز می‌کند»، «خاطرات یک گیشا»، «شانگهای» و «آغاز/تلقین» از دیگر فیلم‌های مطرح واتانابه است که متولد اونوما در ژاپن است.
 

هالیوود ریپورتر / 20 اوت / ترجمه: علی افتخاری
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =