با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که یکی از اصلی ترین عوامل کتابخوانی در جامعه را تبلیغ و توزیع مناسب کتاب می‌دانند، «سام» نه تنها به نفع مردم و پدیدآورندگان و ناشران بلکه با حمایت مسئولان برای کل فرآیند صنعت نشر کشور مفید و موثر است.

یاسین قاسمی، نویسنده و پژوهشگر با ارسال یادداشتی برای خبرآنلاین، از برخی ویژگی های سامانه «سام» و ضرورت آن برای شهرستان ها نوشت. متن این یادداشت ارسالی بدین شرح است:

«یک سال از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کتابخانه ها و کتابداران گذشت. دیداری که نارضایتی رهبر انقلاب را از اوضاع معرفی کتاب، انتشار کتاب، تبلیغ کتاب و مهم تر از همه اوضاع بد کتابخوانی در کشور به همراه داشت.
بیاناتی که همراه بود با نکته های قابل تامل، توصیه های درخور توجه، راهکارها و پیشنهادات مفید و موثر برای سر و سامان دادن به این حوزه مهم و حساس کشور ...
یکی از مهم ترین و اصلی ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب تبلیغات بزرگ ترین و با عظمت ترین محصول فرهنگی جامعه یعنی کتاب بود. آری ... یک سال گذشت.

و سام متولد شد!
با یک تماس تلفنی کتاب مورد علاقه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید!
جالب اینجاست که در تهران بزرگ هیچ هزینه ای بابت پیک موتوری از خریدار دریافت نمی‌شود و ارسال کتاب به دورترین نقاط ایران که دسترسی به کتابفروشی میسر نیست توسط سام امکان پذیر شده است.
و آن 7 درصد شگفت انگیز!
این 7 درصد چیزی نیست جز:
عشق، امید، انگیزه!
هنگامی که دو سال برای کتاب جدیدم بطور شبانه روزی وقت گذاشتم و تلاش می‌کردم، هدفی جز آگاهی جامعه از مسائل منحصر به فرد و ضروری زندگی زناشویی نداشتم و اکنون مردم با خرید کتاب مورد علاقه خود از سام به تمام نویسندگان، مولفان و مترجمان ایرانی عشق هدیه می‌کنند!
و چه چیز بهتر از امید!
این قشر مظلوم و دلسوز جامعه به فکر ثروت اندوزی نبوده و نیستند، ما تنها به دنبال خوانده شدن هستیم.

برای همین باید گفت با تهیه کتب مورد علاقه خود از سام به پدیدآورندگان آن اثر امید هدیه کنید و برای تولید آثار بعدی به او انگیزه بدهید!»

 

 

شایان ذکر است، سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام» که کتاب‌ها را به بهای پشت جلد به دست علاقه‌مندان می‌رساند، به تازگی متعهد شده برای قدردانی از نویسندگان و مترجمان 7 درصد بهای پشت جلد کتاب‌ها را در پایان هر ماه به حساب آن‌ها منظور کند؛ کتاب‌هایی که از این سامانه خریداری شده باشد.

 

ساکنان تهران برای تهیه کتاب یا محصول فرهنگی دلخواه خود (مجلات، لوح فشرده موسیقی، بازی، فیلم و...)، کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.
6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =