کتاب «چهره هزارگونه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران» به قلم مشترک مجید جلالی‌نیا و رضا محمودی ازسوی نشر سفیر اردهال منتشر شده است.

ایبنا نوشت: «چهره هزارگونه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران» پژوهشی درباره عرصه‌های تهدید و تدابیر پدافند غیر عامل در حوزه جنگ نرم،  پنج فصل دارد. «چیستی و چرایی جنگ نرم» عنوان فصل نخست است که در آن به ریشه‌ها و بنیان‌های جنگ نرم، واکاوی علل جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی، ‌اهداف و رویکرد جنگ نرم، پیشینه جنگ نرم و جنگ روانی و شیوه‌های اجرایی جنگ نرم پرداخته می‌شود. فصل دوم با عنوان «جنگ نرم از دیدگاه قرآن، رهبر فرزانه و صاحب اندیشه» سه موضوع «جنگ نرم به تعبیر قرآن»، «جنگ نرم در بیانات مقام معظم رهبری» و «جنگ نرم از منظر اساتید، ‌سیاستمداران و صاحب‌نظران» را در بر دارد.

فصل سوم «جنگ نرم در حوزه فرهنگ جامعه» را بررسی می‌کند و در آن مباحثی مانند «فرهنگ جامعه، نخستین هدف جنگ نرم»، «نقش رسانه‌ها در عرصه‌های جنگ نرم» و «جنگ نرم و تاثیر آن بر بنیان خانواده» مطرح شده‌اند. در فصل چهارم «جنگ نرم در فضای سایبر» و در آخرین فصل «عرصه‌های مقابله و مدیریت جنگ نرم» با موضوعاتی نظیر «مدیریت روانی جامعه در هنگام جنگ نرم»،‌ «مدیریت پیشگیری در جنگ نرم»، «مسوولیت‌های بسیج در ستیز با جنگ نرم» و «بصیرت، سلاح افسران جنگ نرم» مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

 

کتاب «چهره هزارگونه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران» با قیمت 70 هزار ریال منتشر شده است.
 

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =