تازه‌ترین پروژه سینمایی کارگردان فیلم‌های «ویل هانتینگ خوب» و «میلک» اواخر دسامبر روانه سینماها می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، «سرزمین موعود» به کارگردانی گاس ون سنت فیلمساز آمریکایی از 28 دسامبر به طور محدود در نیویورک و لس آنجلس روی پرده می‌رود تا بخت حضور در جوایز اسکار 2013 را داشته باشد.
 

این فیلم از ژانویه 2013 به صورت گسترده اکران خواهد شد.
 

مت دیمن و جان کراسینسکی در درام معاصر «سرزمین موعود» بازی می‌کنند و فیلمنامه را هم بر اساس داستانی از دیو ایگرز نوشته‌اند. شرکت پارتیسیپنت مدیا این پروژه را با همکاری شرکت فوکس فیچرز تهیه کرده است. 
 

«سرزمین موعود» اولین همکاری ون سنت و دیمن پس از درام برنده اسکار «ویل هانتینگ خوب» در سال 1997 است که دیمن در آن بازی کرد و فیلمنامه‌اش را به همراه بن افلک نوشت. دیمن و کراسینسکی همچنین جزو تهیه‌کنندگان «سرزمین موعود» هستند.
 

دیمن در این فیلم نقش نماینده فروش یک شرکت گاز طبیعی را بازی می‌کند که همراه همکارش با بازی فرانسس مکدارمند به شهری کوچک می‌روند. این دو امیدوارند اهالی شهر را - که گرفتار رکود اقتصادی شده‌اند - راضی کنند حقوق حفاری زمین‌های خود را به آن‌ها واگذار کنند، اما یک کمپین عمومی به رهبری معلم یک مدرسه که احترام زیادی میان اهالی شهر دارد (با بازی هال هالبروک) و مردی با بازی کراسینسکی، اوضاع را پیچیده می‌کند.
 

رزماری دوییت، اسکات مکنیری و تایتس ولیور دیگر بازیگران «سرزمین موعود» هستند.
 

ون سنت 60 ساله  که متولد کنتاکی است برای «ویل هانتینگ خوب» و «میلک» نامزد اسکار بهترین کارگردان بوده است.
 

«آیداهو خصوصی من»، «روانی»، «در جستجوی فورستر» و «فیل» از دیگر فیلم‌های اوست. ون سنت آخرین بار سال 2011 فیلم «بی‌قرار» را روی پرده سینماها داشت که فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن بود.
 

هالیوود ریپورتر / 23 اوت / ترجمه: علی افتخاری
 

5858
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =