یکی ازمخاطبین خبرآنلاین ازمشکلات سرویس دهی طرح شارژشگفت انگیز ایرانسل گله مند بود. آرش کریم بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل دراین باره توضیح داد.

میرهادی یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« با سلام شرکت ایرانسل با شارژ شگفت انگیز(#رمز*144*) چند درصد شارژ هدیه می ده که هنوزبنده نتونستم ازاون شارژ استفاده کنم حتی وقتی که در تاریخ مصرف اون شارژ مبلغ اصلی تموم شده و هنوز شارژ هدیه را دارم اما قادر به برقراری تماس نیستم.حالا سوال من اینجاست که شارژ هدیه را چطور استفاده کنم و اگر هم قابل مصرف نیست چرا اینقدر تبلیغ میشه ؟
آرش کریم بیگی روابط عمومی شرکت ایرانسل ضمن معرفی این روش شارژ گیری درباره مشکلات این خواننده گفت:« مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، برای کسانی که به صورت مداوم از این شارژ استفاده می‌کنند حداکثر تا 90 روزاست.از سوی دیگرهنگام استفاده ازخدمات رومینگ و خدمات خارج از شبکه ایرانسل نمی توانید از مبالغی که از طریق شارژ شگفت انگیز در حساب شما منظور شده استفاده کنید.» وی افزود «همچنین درصورتی که با کلیک برگزینه «شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل شارژ دریافت کنید. شارژ شگفت انگیز شما22درصد و از روش های معمول 20 درصد شارژخواهد بود.»
روابط عمومی این شرکت همچنین در باره اینکه میزان شارژها براساس مبالغ یک ، دو، پنج ، ده و بیست هزار تومانی در نظر گرفته شده اند گفت:« برای شارژهای یک هزارتومانی سه روز، دو هزار تومانی پنج روز، پنج هزار تومانی ده روز، ده هزار تومانی 15 روز و بیست هزار تومانی 20 روزامکان استفاده ازاین طرح در نظر گرفته شده است.»
وی همچنین عنوان داشت:« به این ترتیب باید گفت مشترکین اگرپس از شارژخط های ایرانسل خود از تماس های داخلی با ایرانسل ها و امکاناتی چون mms ، gprsو اینترنت استفاده کنند هزینه تماسشان از 20 یا 22 درصد شارژ شگفت انگیز آنها محاسبه وکم می شود.این موضوع درتبلیغات ایرانسل نیزبیان شده است. درصورتی که پیش ازاتمام شارژ قبلی دوباره شارژ شگفت انگیز دریافت کنند این میزان باقی مانده به مبلغ قبلی اضافه می شود. این یکی از دلایلی است که مشترک زمان محاسبه موجودی شارژشان متوجه وجود شارژ هدیه مصرف نشده خود می شود. مورد دوم هم به دلیل عدم استفاده ازتماس های داخلی و مواردی که به آن اشاره شد باز می گردد. درغیراین صورت اگرازشارژهدیه استفاده نشود و زمان آن نیز طی شده باشد دیگردرهنگام محاسبه موجودی، نمی توان میزان شارژهدیه را مشاهده کرد.»

 

45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 239236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصی IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    7 3
    چرا دریافت شارژ از طریق وب سایت انقد صفحه به صفحه میبره مارو!!!! خوب همه گزینه هارو بذارین تو یه صفحه واحد و بعدم صفحه بانک-مگه هفتخان رستمو باید طی کرد تا به یه شارژ رسید؟!!
  • سحر A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
    11 1
    سلام یه سوال داشتم اونم اینکه من خطمو گذاشتم تو طرح قرمز و باید همه ی اس ام اس ها 8 تومن بیفته اما مدتیه که وقتی گوشیو شارژ پولی میکنم اس هارو 16 تومان میندازه توروخدا بگین چیکار کنم؟؟؟
  • قاسم شیرخانپور A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    11 3
    سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شداز شما تقاضا دارم به مشگل من رسیدگی شود به خدمت شما برسانم به خط من خیلی خیلی اس ام اس میاد همش تبلیغ و چیزهای دیگه واقعن عصابم رو ریخته به هم بارها شده میخواستم سیم کارت رو بشکنم از شما تشکر میکنم مشگل منو حل کنید...09366174991
  • سما IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    4 1
    سلام .مدت آهنگ پیشوازم تموم شده و پیامشم اومده و پولم کم کرده ولی وقتی زنگ میخوره اهنگ هنوز میخونه و بوق آزاد نمیزنه چیکاکنم که نخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    40 6
    همه چیز گفت جز اینکه چطور میشه از اون هدیه استفاده کرد؟ منم این مشکل دارم