ایسنا نوشت:

هنرمندان نابينا مي‌توانند براي فعاليت در حوزه‌ي دوبله و گويندگي در راديو، تست صدا بدهند.
 

 

دبير انجمن هنرمندان نابينا و كم‌بينا، شرايط شركت‌كنندگان در تست صدا جهت گويندگي در راديو را اينگونه خواند: نابينا بودن‌، ساكن تهران بودن و داشتن سوابق هنري، از جمله شرايطي است كه براي شركت‌كنندگان در مراحل اوليه در نظر گرفته شده است.
 

 

سيد محمد مصطفوي طهراني  گفت: پيش از اين توسط سازمان صدا و سيما و انجمن هنرمندان نابينا و كم‌بينا اعلام شد كه از نابينايان قرار است تست گويندگي در راديو و واحد دوبلاژ گرفت شود كه در حال حاضر در مرحله‌ي فراخوان هستيم و منتظريم تا از سوي سازمان صداوسيما روز تست‌گيري از اين هنرمندان به طور قطعي اعلام شود. الان مشغول جمع‌آوري اسامي هنرمندان هستيم و قرار است در اين مرحله از ميان 200 نفر‌، 30 نقر از آنها را براي انجام تست گويندگي انتخاب كنيم.
 

وي خاطرنشان كرد: روز تست‌گيري از هنرمندان نابينا به طور قطعي هنوز مشخص نيست اما با توجه به نزديك شدن روز جهاني نابينايان در ماه آتي حتما اين اتفاق خواهد افتاد.
همچنين او درباره‌ي شركت هنرمندان نابينا در تست گويندگي توضيح بيشتري داد و گفت: از اين هنرمندان در چندين مرحله تست گرفته مي‌شود. در مرحله‌ي اوليه تست براي شركت‌كنندگان تهراني است اما در مراحل بعدي از نابينايان شهرستاني هم حتما تست خواهيم گرفت.
از سوي انجمن هنرمندان نابينا و كم‌بينا جمعه هفته گذشته ـ دهم شهريور ماه ـ فراخوان تست صدا جهت دوبلاژ و گويندگي در راديو ويژه هنرمندان نابينا اعلام شد و از علاقه‌مندان درخواست شد كه جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن اين انجمن 22650650 و يا به آدرس سايت انجمن هنرمندان نابينا و كم‌بينا به نشاني www.iribart.com تماس حاصل كنند.
طي ماه گذشته نشستي مشترك با معاون صداي رسانه ملي و نيز جمعي از هنرمندان كم‌بينا و نابينا برگزار شد كه در اين نشست محمد حسين صوفي در بخشي از سخنانش از معلولان نابينا و كم‌بينا به عنوان مخاطبان حرفه‌يي و اصلي راديو ياد كرد و گفت: شناخت و تحليل برنامه‌هاي مختلف راديويي توسط شما‌، بستري را فراهم مي‌كند تا شاهد رشد و تكامل بيش از پيش برنامه‌هاي اين رسانه باشيم.
او اعلام كرد: در ماه‌ها و روزهاي اخير اقدامات مختلفي در راديو انجام شده است، از جمله «راديو فيلم» كه ما را به جامعه‌ي معلولان بيشتر نزديك مي‌كند.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =