مهر نوشت:

قاسم روانبخش در پاسخ به این سوال که با توجه به گزینه هایی که در جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح هستند این جبهه چند کاندیدا برای انتخابات خواهد داشت؟، گفت: گزینه هایی در جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح هستند اما در نهایت گزینه اصلح را به مردم معرفی خواهیم کرد.
وی در پاسخ این سوال که از میان گزینه های مطرح شده مانند لنکرانی و الهام کدامیک را انتخاب خواهید کرد، افزود: پایداری تلاش دارد از میان گزینه ها مطرح فردی را که باورهایش قوی تر، ولایت پذیرتر، شاخص های اصولگرایی در وی ناب تر و برای کارهای اجرایی کارآمدتر باشد را انتخاب و به مردم معرفی کند.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پایداری برای انتخابات شوراها نیز لیست انتخاباتی خواهد داشت؟ تصریح کرد: هنوز وارد مبحث انتخابات شوراها نشده ایم و با توجه به تشکیل شورای مرکزی جدید در این جبهه وارد فعالیت های جدیدی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی خواهیم شد.
وی همچنین در واکنش به ورود دولت به انتخابات اظهار داشت: ورود دولت به انتخابات روش خطا و غلط است که متاسفانه در دولت های گذشته سنگ بنای آن گذاشته شده است.
روانبخش افزود: در دولت هاشمی حزب کارگزاران و در دولت خاتمی حزب مشارکت به وجود آمد که در مجالس شورای اسلامی دوره خود رسوخ کردند و سعی داشتند در انتخابات ریاست جمهوری هم تاثیر گذار باشند؛ همچنان که مشارکت بعد از پایان دولت اصلاحات از معین و هاشمی حمایت کرد که خوشبختانه خواسته آنان عملی نشد.
وی تاکید کرد: گرچه در دولت احمدی نژاد حزبی تشکیل نشد و این خود جای تقدیر دارد، اما فعالیت هایی در دولت در حال رخ دادن است که نشان از دخالت های جریان در حاشیه دولت در انتخابات را دارد ؛ همچنان که قصد داشت در انتخابات مجلس نقش افرینی کند اما اقبالی در میان مردم نداشت.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه دخالت دولت در انتخابات به صلاحش نیست در توصیه ای به دولت گفت: دولت بهتر به جای فکر کردن به دولت پس از خود به فکر وظایف اصلی خودش در مقابله با تحریم ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام و اداره زندگی روزمره مردم باشد و مسئله انتخابات را به خود مردم واگذارد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =