شهردار منطقه 9 می گوید که شهرداری آمادگی دارد که در صورت واگذاری مدیریت برج به این نهاد، هر چه سریع‌تر و با تمام قوا تمام مشکلات برج آزادی را برطرف کند.

محمد حسین سلطانی شهردار منطقه 9 تهران گفت: «شهردار منطقه و رئیس برج هر دو در سطوح خرد و اجرایی تصمیم گیرنده هستند در صورتی که تصمیم گیری در مورد مشکلات برج باید در سطح کلان صورت گیرد و برای حل این مشکل نیاز به تصمیم و بودجه کلان وجود دارد.»

او در گفت‌و‌گو با روابط عمومی برج آزادی، با اعلام این مطلب حل مشکلات برج آزادی را نیازمند وجود یک مدیریت واحد دانست: «بررسی‌های کار‌شناسانه در مورد آبدهی قسمت‌های مختلف برج صورت گرفته است، اما حل این مشکلات نیازمند وجود یک مدیریت واحد برای سطح و سازه میدان است. »

شهردار منطقه 9 تهران در ادامه گفت: «شهرداری برای انجام این کار بودجه‌ای ندارد اما اگر مسئولین برج با وزارت ارشاد مکاتبه و مدیریت کامل برج را به شهرداری واگذار کنند، شهرداری با سرعت این مشکلات را برطرف خواهد کرد. »

سلطانی پس از بازدید از تمام بخش‌های مجموعه برج آزادی، عدم اطلاع رسانی کافی در مورد امکانات و سالن‌های مجموعه و بی‌خبری درصد کثیری از مردم را از امکانات مجموعه آزادی از مشکلات جدی برشمرد و گفت: «در تمام پایتخت‌های دنیا میدان اصلی شهر پر تردد‌ترین محل شهر است که اگر اراده‌ای قوی برای حل مشکلات آن شکل بگیرد و بودجه قابل توجهی به آن اختصاص یابد و همچنین مسئله ترافیک اطراف آن مرتفع شود، می‌تواند کارکردهای فرهنگی و نمادین بیشتری داشته باشد.»

گفتنی است پیش از تعدادی از کاربران خبرآنلاین، از عدم امکان بازدید از برج آزادی گله کرده بودند.

47247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    2 0
    از وقتی برج میلاد ساخته شد مسئولین محترم، برج آزادی رو فراموش کردند. یادشون رفت باشکوهترین صحنه های انقلاب تو همین میدان بود. یادشون رفت نماد اصلی و جهانی تهران همین برجه. و به فیلمسازان سینما و تلویزیون بخشنامه کردند که در فیلمهاتون نماد تهران رو برج میلاد نشون بدید(داخل فیلمتون حتما یه صحنه از برج میلاد بگذارید و نه از میدان آزادی)... بدبختی همه ما ایرانیها همینه: نو که اومد به بازار کهنه شود دلازار . شما برید ببینید میدان پاریس از کی وجود داره و چقدر برای فرانسویها ارج و قرب داره و این درحالیه که برج ایفل هم ارزشهای خودشو داره. هیچوقت این جای اونو نمیگیره و یا اون نمیتونه جایگزین این بشه. اما در ایران براحتی نمادها رو جایگزین هم میکنند غافل از اینکه همش مال ماست. همش باعث افتخار ماست