یازده سال پیش در چنین روز دو فروند هواپیمای خطوط هوایی امریکن ایرلاینز و یونایتد ایرلاینز توسط اعضای گروه القاعده ربوده شده و با برج های تجارت جهانی برخورد کردند.

آمریکا در واکنش به این حملات تروریستی برای سرکوب طالبان که در افغانستان به اعضای گروه القاعده و رهبر آنها اسامه بن لادن پناه داده بود حمله کرد و دو سال بعد از آن عراق را نیز به تصرف در آورد.

 

 

نظرات خود را درباره حوادث یازده سپتامبر و تبعات آن به صورت کامنت زیر این عکس ارسال کنید.

لازم به توضیح است نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می شوند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 151
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    ساختگی بود
    • رهگذر IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
      هشت سال دفاع مقدس هم ساختگی بود پس... چون نفعش برای تحکیم ریشه های نظام اسلامی ایران بسیار بیشتر از نفعی بود که دولت بوش از حمله به عراق و افغانستان حداقل در نظر افکار عمومی کسب کرد... وای بر تو...حداقل به احترام انسان های بیگناهی که در درگیری میان قدرتمندان کشته شدند زبان را به کام گیر...
    • شیرازی EU ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
      جناب رهگذر .من فکر میکنم حرف جناب آقای حسن خان بیشتر به احترام قربانیان سیاست آمریکاست.مطمئن باشید که اگر آمریکا بخواد به ایران حمله کنه دوباره نمونه ی این طرح های ساختگی رو اجرا میکنه.خیلی متاسفم که 8 سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم را با این تئاتر خیمه شب بازی مقایسه می کنید.
    • بدون نام US ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
      74 86
      ساختگی نبود!!؟؟ دوستانی که میگن واقعی بود ، میشه لطف کنید ، اگه اندک اطلاعاتی در مورد تخریب ساختمان ها به وسیله بمب دارید ، و اگه ندارید اندکی سرچ کنید و بعد بگید چطور میشه با برخورد یک هواپیما به طبقات بالایی یک آسمان خراش اون آسمون خراش به این شکل صاف و دقیق سقوط کنه؟ میتونید به راحتی با یک سرچ تازه کلیپ های فراوانی از تخریب ساختمانها پیدا کنید میبینید که معدود ساختمونی با این دقت تخریب شده
    • Aras IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
      65 64
      آمریکا با دست طالبان و اسامه بن لادن برج های خودش رو با طرح و نقشه قبلی و با اطلاع اسرائیل منفجر کرد به طوری که قبل از انفجار برجها از همه یهودی ها خواسته شده بود که برج ها را ترک کنند و این سرآغاز جنگ طلبی و طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا و اشغال این منطقه استراتژیک بود که هنوز هم به پایان نرسیده است ...
    • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      21 4
      سلام اگر روزی دسترسی به سایت مشکل داره you tube دسترسی پیدا کردید مجموعه 26 قسمتی مستند بسیار قوی و حرفه ای به نام what happen in 9/11 وجود داره که اساتید عمران و کارشناسان تخریب و کارشناسان هواپیمایی و مکالمات هواپیما و منافع مالی و بیمه ای مالکین ساختمان ها به زیبایی توسط خودشون تحلیل شده. یا علی
    • علي كريمي IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      15 7
      رهگذر جان حتما مطالعت خيلي كمه مداركه زيادي براي اثبات عمدي بودن اين واقعه بدست صهيونيست ها و اجازه دولت بوش و شايد هم همكاري دولت با اونا در دسته فيلمهاي زيادي ساخته شده و كتابهاي زيادي نوشته و كارشناسان زيادي از هر جهت حتي با شبيه سازي كامپيوتري عمدي بودن اون را اثبات كردن به هر حال اونها برنامه هاي پيچيده اي براي جهان ريختن و ما بايد آگاه باشيم و آگاهي بديم ولي خدا بزرگتره و توكل براو بايد كرد
  • hiyarash IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    حتی فراتر ازاین سخنان اگه توجه کنید یکسری پیشگویی ها رو به مردم دیکته کردن و طبق همون ها هم اتفاقات رخ میده ......پیشگویی های داموس و خیلی کسای دیگه که همه اونا طبق نقشه قبلی طراحی شده .... یازدهم سپتامر هم همینطور ...
    • بدون نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
      یعنی می گی آمریکا از قرن 15ام نقشه کشیده که این دوتا ساختمونو منفجر کنه؟!!!!!!!!!!!!!!
    • علیرضا IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      37 57
      بله جناب اگه یک مقدار مطالعه کنی و به کتاب پراز رمز و راز آلیستر کرولی(با بسم الله الرحمن الرحیم خوانده شود حتما) نگاهی بی اندازی که در قسمتی از کتاب مخوف صهیونیست ها اشاره به دو برج آزادی دهنده میکنه!!! که نابود خواهد شد به دو برج مقدس ووو) 2- در فیلم های قبل از سال 2001 نگاهی بی اندازی در سال های قبل مکرر این دو برج مورد اصابت و انفجار قرار میگیره و اگر در آفیس 98 به بالا کلمه Q33NY رو در فونت ویندیگز تایپ کنی عکس حمله به برج ها نمایان میش 3- اگه دلارهای آمریکا رو بصورت شکل هندسی ژاپنی .... تا بزنی عکس عملیات انفجاز بمب ها بر روی دلار هک شده 4- از همه این ها بگذریم اگه واقعا این کار توسط یه سازمان تروریستی کوچک صورت گرفت پس چقدر امریکا ضعیفه و هی ایران رو تهدید میکنه پس وای به حالش!!!
    • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      17 11
      اقا نفرمایید اون کتاب خوندنش کار هرکسی نیست بعد گیر هم نمیاد بعد هرکی بخونه شب خوابش نمی بره. می گویند توهم توطئه اما حقیقت اینکه که کار خیلی پیچیده تر از این بود که حتی کودنی مثل بوش در جریان باشه. من به فراماسونری و ایلومیناتی اعتقاد دارم و می گم کار اونها بود و القاعده ها هم گوسفندان احمقی بودند که در این بازی بعنوان مهره ازشون استفاده شد. اونها انقدر خر بودن که نفهمیدن اگر هم تونستن هواپیما بدزدن در واقع خود امریکایی ها بهشون اجازه دادن که این کار رو بکنن و بعد کنترل هواپیماها اصلا دست اونها نبود کار دست کامیپوتر ها بود و همه چیز هدایت شده پیش رفت برج ها هم با بمب های از پیش تعبیه شده د رهر طبقه تپ تپ تپ افتادن روی هم و الا اگه می خواستن بیفتن هم مثل درخت باید می افتادن نه اینجوری خوشگل
  • mehran GB ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    نمایش بزرگ،سکانس اول
  • بدون نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    سکانس دومم در تاریخ 21/12/2012 برابر با روز جمعه اول دی ماه اتفاق میفته
    • آخر دقت IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
      12 16
      12/12/2012 میشه 22 آذر 1391 (چهارشنبه) ((-:
    • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      12 11
      شايد بچه گانه و احمقانه باشد ولي با اين حرفها و پيشگويي هايي كه چند ساله دارن تو مخمون ميكنن گاهاً به فكرم مياد لابد 12 دسامبر قراره از بمب اتمي استفاده كنن.... بعد وحشتناكش اينجاست كه از ايران جاي بهتري براي اين وحشيگري صهيونيست ها به ذهنم نميرسه. (خدا بزرگ است).
  • محمد سیری IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    51 8
    منشاء همه به هم ریختگی ها و آشوب های این روزهای جهان.
  • مهدی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    32 53
    فیلم قشنگی بود
  • ایدین PL ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    62 11
    اوج جاهلیت ونژاد پرستی انسانها.
  • ایرانی مسلمان IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    72 7
    در موردش بحث زیاد است . اما جهان بعد از 11 سپتامبر عوض شد. امنیتی تر شد. شاید 1 میلیون انسان از نوزاد تا پیر کشته یا معلول شدند. این دنیا همه چیز نیست. هیچ هم نیست. روز محاکمه ای وجود دارد.
  • آیدین PL ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    38 11
    اوج نژاد پرستی وجهالت انسانها.
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    56 40
    کار 1 عده آدم احمق به نیت تو دهنی زدن به آمریکا بود که متاسفانه باعث ایجاد موقعیت برای آمریکا جهت دستیابی بیشتر به خاورمیانه از جمله عراق و افغانستان شد... این کوراندیشیها اگر نبود مسلمانها بازیچه کشورهای غربی نمیشدند
  • م IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    44 53
    آنها به مردم خودشان هم رحم نمیکنندو این خود دلیل روشنی بر وحشی گری آنان است
  • بدون نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    40 22
    برای القاعده خیلی راحت بود که طی تمام سالهایی که آمریکا داشت کشورشون رو زیرو رو می کرد بگه نه این کار ما نبوده، ولی نه القاعده و نه عراق که توسط آمریکا حکومتشون ساقط شد این مطلب رو نگفتن، مگه از حکومت کردن خسته شده بودن که اینجوری راحت ول کنن برن، اینکه با آمریکا مشکل داریم دلیل نمیشه که واقعیت ها رو ندیده بگیریم، من و خانوادم دقیقا روز 11 سپتامبر همون ساعت توی پرواز بودیم وقتی از تلویزیون این خبر رو شنیدم یخ کردم، که ممکن بود برای هرکسی این اتفاق بی افته و خیلی دردناکه. واقعه ای بسیار دردناکه که سنگ هم باشی متاثر میشی
    • مهدی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      3 3
      ببخشید ولی خیلی در حاشیه ایی!
  • بدون نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    46 62
    11 سپتامبر دروغي بزرگ ..حتي بعضي از افراد هم انفجار هاي عمدي رو ديدين ردي برج .......
  • تیمور RU ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    52 55
    از نظر علمی با برحورد هواپیما در طبقات بالا ساختمان به این صورت فرو نمی ریزد. و چرا با تحقیقات درمورد این قضیه موافقت نمیکنند؟
    • هادی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      22 7
      فولاد در مقابل حرارت بالا حداکثر 2 تا سه ساعت دوام دارد. ( مصالح ساختمانی ٰ احمد حامی ) حرارت بالای سوختن چند ین تن سوخت جت ستون های مرکزی برج را نرم کرده و به دلیل اوار سقف های محل اصابت روی طبقات پایینی ( که آن هم به دلیل دوب شدن تیرچه های لخت سقف بود ٰ ساختمان دقیقا از طبقات بالایی شروع به ریزش کرد. اینکه ساختمان بدون هیچ تمایلی به اطراف ٰفروپاشید دقیقا دلیلی بر ذوب شدگی ستون ها بدون نیروی جانبی است.
    • بدون نام GB ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      9 3
      جناب تیمور شما را ارجاع میدهم به مجلات معتبر فنی مهندسی و نظام مهندسی ساختمان در همان سال که در این زمینه مفصل و با محاسبات صحبت کردند...حرف آقا هادی تایید می شود افکار دایی جان ناپلئونی ظاهراً هنوز بسیار طرفدار داره در ایران
    • پدرام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      3 3
      جناب تیمور خان مثل اینکه شما در کره ای دیگر زندگی می کنید...اغراق نکردم اگر بگویم صدها فیلم و گزارش و مقاله در مورد نحوه سقوط برج ها در امریکا ساخته و نوشته شده است...چرا اجازه تحقیق نمی دهند!؟..شما کافی جست و جوی کوتاهی در اینتر نت بکنی تا متوجه شوی ..همون طور که هادی خان توضیح دادن یکی از علل سرعت ساخت برج های دوقلو(7سال با توجه به سال ساخت خیلی سریعه) استفاده از سقف های پیش ساخته و سبک و در عین حال مقاوم بوده و به دلیل از بین رفتن پوشش ضد آتش بعد از گذشت چند دهه از ساخت و عدم اصلاح پوشش ها به نحو دقیق در طی سال ها با حرارت بالایی که به ستون ها و سقف ها(کفها) وارد شده برج از بالا شروع به ریزش می کنه..
    • بدون نام US ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      3 1
      با نظر آقا پدرام موافقم.پروفسور ایرانی اقای حسن آستانه نیز تحقیقات جالب ودقیقی در این خصوص انجام داده اند.
  • حقيقت تلخه IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    72 52
    حقيقت تلخه ولي من ميگم. اين اتفاق فقط يه بهانه بود براي آمريكا كه حمله كنه به افغانستان و مسلمان ها را وحشي نشون بده. القاعده هم مثل ريگي از آمريكا خط ميگيره و براي وحشي نشان دادن مسلمونا ساخته شده. منتظر راي هاي منفي شما هستم چون حقيقت شديدا تلخه. نظرمو بذار لطفا.
    • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      18 16
      شدیدا باهات موافقم
    • بدون نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      3 8
      حقیقت تلخ نیست! حقیقتی شما می پندارید تلخ است!
  • داودی IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    32 54
    کار برنامه ریزی شده توسط سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و عاملیت القاعده بوده است. تا با نسبت دادن آن به مسلمانان تندرو و گول زدن افکار جهانی دلیلی محکم داشته باشند که لشگر کشی نظامی به منطقه خاور میانه کنند و با حمله به کشورهای عراق و افغانستان راحتتر بتوانند به ایران حمله کنند که الحمدالله با تدبیر و شجاعت رهبر و وحدت مردم اقدامات مناسب در خصوص انجام کارهای بازدارنده و عقب نشینی دشمنان صورت گرفته است.
  • ناشناس IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    46 4
    تاسف بار
  • حسین IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    48 1
    تغییر در معادلات سیاسی جهان
  • م.ب IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    42 23
    خودزني براي نفت بود
    • Aras IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
      33 11
      البته نفت فقط یکی از اهداف چندگانه حمله بود. این حمله سرآغاز سلطه گری بر خاورمیانه بود
  • طاها IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    33 10
    بنا به خرد انسانها باید متاسف از کشتار بی گناهان چه در کشور آمریکا و چه در کشور افغانستان و عراق باشیم ولی این آقایان (یو اس آ)کی می خواد دست از سر این خاورمیانه برداره و هر روز یه بهونه جدید جور نکنه که یک ملت رو آواره و آرزو به زندگی نکنه خدا می دونه .کشوری که رتبه اول در تقریبا اکثر رتبه بندی های جهان رو داره به نظر شما می تونه از یه گروهک فاقد هرگونه امکانات نظامی سیستماتیک و فنی ضربه این چنینی بخوره ،من مطمئنم تاریخ در این باره در سالهای نبود ما خواهد نوشت .فقط به کشورم ایران فکر می کنم جدا از سیاست -دولت و ضد حکومتیان .
  • بدون نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    37 38
    دروغی که راستش کردند...(پیش گویی های دروغی از نستراداموس کابالیست را وجه عقلانی و عملی پوشاندند چون میدانستند دیر یا زود اسلام دنیا را فرا خواهد گرفتپس باید آنها زود تر دست به اقدامی بزنند تا هرچه سریعتر به یک کشور اسلامی حمله و آن کشور را از درون از هم بپاشند که افغانستان و عراق اینگونه شدند و پاکستان نیز...) به هر حال...... چرا باید تمام تبعه های اسرائیلی در برج های دوقلو آنروز مرخصی اجباری رفته بودند؟ چرا اولین کسانیکه فیلم با دوربین شخصی ازین واقعه از ابتدا تا انتها فیلم گرفتند اسرائیلی بودند؟ چرا اجازه تحقیق در این باره داده نشد؟ چرا اول افغانستان؟چرا عراق اول نه؟ چرا ماه نهم (3*3) ؟چرا روز یازدهم ؟ مطمئن باشید اگر کمی دقت کنیم باید بگیم اینهمه اثر ، علتش و سازنده اش را نمایان میکند..
    • خدانظر IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      21 5
      خوش بحالت که میتونی اینطوری خودت روراضی کنی یعنی عراق زمان صدام وافغانستان زمان قبل از کرزای اسلامی بودندو ازهم پاشیده نبودند؟ امریکا باید دوتا برجو خراب میکردومردمش رومیکشت تا بیاد به دوتا کشوراسلامی حمله کنه واونها روخراب کنه ؟ واسه من وتو که صدام وکشورعراق پدرمان رودرآورد که بدنشد
  • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    27 40
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.... میخاستند اسلام را تحقیر کنند ولی خودشان نابود شدند...
  • بدون نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    32 14
    شروع تلخ آمریکا...
  • بدون نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    40 48
    آغازی بر پایان آمریکا...
  • بدون نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    26 41
    به سمت زمینه سازی ظهور...
  • بدون نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    22 50
    کشور امن ، آمریکا !
  • بندر امام حسن IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    36 49
    واضح که کار خودشونه که از هر چهار طرف دوربین فیلمبرداری گذاشتن یعنی صـــهــــیــــونــــــــســتها .............. نامردها انگار با مردم عصر حجر سرو کار دارن . خر خودشونن.
    • رضا IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      25 28
      يه نگاه به منفي هايي كه بهت دادن بكن. اون موقع مي فهمي كه تو ايران هم عصر حجر وجود داره كه اين قدر عشق آمريكا داره مي كشتشون كه واقعيت رو نمي خواهند باور كنند.
  • علی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    42 23
    به نظر من 100 درصد کار القاعده بود. جون تا حالا من ندیده ام که القاعده کاری بکند و هاشا کند یعنی بدون تعصب میگویم ندیده ام که القاعده دروغ بگوید حتی هر کاری باشد و به هر شدتی و در هرکجای دنیا. به نظر من این تفکر که 11 سپتامبر یک توطیه ی داخلی است همان inspiracy theory (توهم توطیه) است که آنها هم همین را می خواهند. ممنون
  • حقیقت گو IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    38 14
    در این حادثه ی دلخراش 3000 انسان بی گناه کشته شدند. با این حال در جنگ آمریکا علیه افغانستان و عراق 5000000 انسان بی گناه کشته شدند. اگر بخواهیم حساب القاعده را از آمریکا جدا کنیم و سهم قابل توجهی از کشته های عراق و افغانستان را متوجه القاعده بدانیم باز هم آمریکا به خاطر 3000 شهروند خود تعداد زیادی زن و مرد و کودک بی گناه عراقی و افغانی را مستقیما به کشتن داد. ضمن اینکه طبق معاهده های بین المللی اشغال گر مسئول تامین امنیت کشورهای اشغال شده است.
  • بدون نام US ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    72 21
    تسلیت میگم به مردم خوب آمریکا. تروریسم در هر شکلی محکوم است.
    • کوروش IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      13 24
      باورت میشه با پوزش از شما شما رو آدم حساب نمی کنند چون نژاد پرست هستند
    • رضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      21 22
      سلام بدون نام عزيز. مردم خوب آمريكا! من كتمان نمي كنم كه تو همه جاي دنيا آدم خوب هست ولي اكثر مردم به اصطلاح خوب آمريكا به جاي استفاده از كلمه مسلمان (muslim) از كلمه خوك (pig) استفاده مي كنن. فقط يه سري به كامنت هايي كه توي ياهو درباره ايران و كشورهاي اسلامي مي نويسند بكن. ياهو آمريكا رو ميگم. البته اگه انگليسي بلدي!!؟ همين مردم خوب آمريكا از پيامبر تا كوروش ، امام مهدي تا همه مسلمون ها رو به فحش ميكشند. شايد از نظر شما هر كسي بهت فحش بده آدم خوبي هست! بازم ميگه همه مردمشون نه ولي اكثرشون. نظرمو بذار تا اين دوست عزيز معني كلمه خوب را كاملا متوجه بشه.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      28 6
      به خاطر همین نژاد پرست بودن که از هر قوم و نژاد و مذهبی رو تو کشورشون به عنوان شهروند راه میدن از جمله چندین میلیون ایرانی???!!!
    • esteghlali IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      21 9
      رضا جون شما چند سال امریکا بودی برادر??!!بعد شما از کجا فهمیدی اون کامنتهارو امریکاییا میدن حتما چون یاهو امریکایه?!
    • رضا IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      11 18
      استقلالي ، اولا برادر خودتي. محض اطلاع شما من حدودا با صد تا آمريكايي چت كردم در اين مورد البته نگفتم من مسلمونم چون ..... ياهو يه صفحه ي مخصوص براي آمريكا داره يعني برا هر كشوري صفحه مخصوص اون كشور رو داره . من كامنت ها را اونجا خوندم. ممكنه يه انگليسي هم اونجا كامنت نوشته باشه ولي هر كسي معمولا تو بخشي كه مربوط به كشورشه مي نويسه. مثلا هر كي بياد اينجا و كامنتهاي ما رو بخونه ميگن اينا ايراني هستند. البته اگه آمريكايي باشه و فارسي بلد باشه مي گه همون خوك ها هستند. اگه انگليسي بلدي يه سري بزني مي فهمي . اخبار ياهو آمريكا.
    • esteghlali IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      12 6
      شما میری تو صفحه مخصوص امریکاییای یاهو یا با امریکاییا چت میکنی!!!بنازم به این وقت ازادو حوصله
    • بدون نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      13 4
      خوب شما حتما با اراذل و اوباشش چت میکنی
    • سعیده CA ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      14 8
      اقا رضا به نظر شما اگه اونها هم مثه ...میریختن تو سفارتخانه ما و به این شکلی که بعضی هم وطن های ما حمله کردن اونها هم به سفارتخانه ما حمله میکردن همین شما ها نمیومدین و انواع فحشها رو بهشون نمیدادین و تحقیرشون نمیکردین؟؟؟اگه تو هر مناسبتی پرچم کشورمون سوخته میشد ماها هم ناراحت نمیشدیم؟؟؟خوب یه کمی منطقی باشید اونها هم حق دارن ناراحت شن
    • حقیقت گو IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      6 5
      سعیده با پرچم کانادا!!! فکر کنم شما توی شک بسته شدن سفارت کانادا در ایران بدون هیچ گونه پیش زمینه ای هستی!!! واقعا سفارت کانادا چرا بسته شد؟ انصافا بیشتر از بهانه چیز دیگری بود؟!!! اما در مورد مسئله اصلی که مطرح کردید. شما به حمله به سفارت و آتش زدن پرچم آمریکا اشاره می کنی بدون اینکه به سابقه ی این حوادث بپردازی. آیا حمله به سفارت در مقابل کودتای 28 مرداد و قانون کاپیتولاسیون آمریکا و.. چیزی بود؟ آیا به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در برابر حمله ی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، بلوکه کردن داراییهای ایران، اهانت آمریکا به مسلمانان و قرآن اونها و هزار و یک جنایت دیگر چیزیه؟ البته من شخصا با آتش زدن پرچم آمریکا موافق نیستم ولی نمی تونم به کسی که بستگانش رو آمریکاییها کشتن بگم نکن!!!
    • مهدی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      1 8
      خوش به حالت امریکایی
  • بدون نام EU ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    29 21
    بهانه ای برای استعمار کشورها بهانه ای برای جنگ طلبی آمریکا و اسراییل
  • جاوید DE ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    24 8
    کشته شدن صدها انسان بیگناه برای کسب قدرت،تمام جنگهای دنیا برای پوله،دین ومذهب وفراماسونر و این چیزا بهانه اس،یک مشت عوام مثل ما رو با مثلث وپرگار وقاشق وچنگال وچرت وپرت نئشه میکنن،بابا درد همه پادشاهان و بزرگان ورییس جمهوران پوله پول،چرا اینقد ساده اید،بخدا هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمگیره،اسراییل وآمریکاوموریتانی وترکیه نداره،تمام نقشه ومسائل وتوضیح المسائل وهمه درخدمت پوله
  • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    38 5
    کشتن دیگران به هر شکل مردود است. چه در افغانستان چه در عراق وچه در امریکا یا هر کجای دیگر
  • بدون نام IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    37 27
    دو حالت بیشتر نداره ... یا مملکتشون انقدر بی در و پیکر که توی یه روز 3 - 4 تا هواپیما رو راحت با هم میدزدن !؟! یا اینکه نمایشی بیش نبوده ...
  • بدون نام EU ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    53 5
    مرگ بر ترور...
  • پریسا IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    31 39
    یک فیلم اکشن دیگر از هالیوود
    • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      6 10
      خانم حالا شما خودت رو زیاد ناراحت نکن برات خوب نیست.
  • بدون نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    28 31
    سناریوی ازپیش طراحی شده . برجها تخلیه شده ویک حمله انتحاری ازطرف امریکاییها برای اسلام ستیزی وتروریست جلوه دادن مسلمانها انجام شد سئوال این است درجایی که چندین هزار نفر مشغول کارند چرا درزمان انفجار وبعد ازآن خبری ازکشته هانیست وحتی تعدادکشته ها هم اعلام نشد؟
  • بدون نام DE ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    9 21
    عکس قشنگیه
  • آرمین IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    17 12
    پیش بینی اوج گیری اقتصادی چین و شرق آسیا و در نتیجه به هم خوردن تعادل استراتژیک آمریکاییها را ملزم می ساخت تا منابع انرژی خاور میانه را به کنترل در بیاورند. طرح استراتژیست های آمریکایی بود که توسط موساد اجرا شد.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    21 16
    دروغی بزرگ و بهانه ای برای حمله به افغانستان بهانه برای حمله به عراق: وجود سلاح های کشتارجمعی بهانه برای حمله به ایران: ساخت بمب هسته ای ... اسرائیل شر مطلق است. سال ها پیش بحثی مطرح بود: پایتخت آمریکا، تل آویو است ...
  • بهمن IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    18 15
    1- وجود دوربینهای متعدد و از زوایای مورد نظر هالیوود با قدرت تصویر برداری مورد نیاز، شفافیا تصویر و سرعت لازم در نقاط مناسبی که بایستی مستقر می شدند، 2- عدم حضور کارمنداد و مدیران صهیونیست شاغل در برج های مذکور، 3- وجود تصاویر طراحی شده انفجار برج های دو قلو بر اسکناس دلار در دهه های پیش از این حادثه 4- اجرای سناریوی اشغال عراق و افغانستان پس از این حادثه 5- تلاش در اجرای سناریوی جنگ صلیبی و به محدودیت کشاندن مسلمانان حاضر در آمریکا و اروپا، همه این ها، پنتاگونی امپریالیستی است که ساختگی بودن صد در صد این حتدثه را به اثبات می رساند
  • ناهید IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    9 2
    ضرورت حساسیت وسرسختی با انواع واقسام تروریسم که متاسفانه هیچ چیز برایش مهم نیست .
  • دایی جان ناپلئون IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    29 12
    خدایا این فرهنگ دائی جان ناپلئونی و تصور دست های پشت پرده کی دست از سر این مردم برمیداره؟ فقط یه ذهن بیمار و دیکتاتور خونخوار یه همچین کاری میکنه نه تویه مملکتی که یه روزنامه مثله واشنگتن پست بتونه بلایی سر رئیس جمهورش نیکسون بیاره که استعفا بده. بابا شما که همه ماشاالله یه پا کاراگاه علوی هستین ها!
    • حجت IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      17 24
      ببین عزیزم همون دایی جان ناپلئون هم کار انگلیسی ها بود تا ادم هایی مثل تو رو باهاش ساکت کنند که فکر نکنی همه چیز کار انگلیسه. برو اسناد تاریخی رو بخون که خود انگلیسی ها همه جا پول می دادن که مرگ برانگلیس گفته بشه. اگر واقعا فکر کردی با تهمت دایی جان ناپلئون من یکی باور می کنم یازده سپتامبر رو بن لادن انجام داده هیچ اشکالی نداره من دایی جان هستم. خوش به حال تو که خیلی زرنگی و از همین زرنگی باور می کنی که یه مشت ریشو تونستن تو امن ترین کشور جهان که تا حالا هرگز رنگ حمله بیگانه رو ندیده چنین عملیات بزرگی رو انجام بدن. تو زرنگ ما خنگ عیب نداره
    • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      16 6
      آقای حجت،می توانی منابع تاریخیت را در مورد اینکه انگلیسیها پول می دهند تا علیه آنها شعار داده شود به من بیسواد هم معرفی کنی؟البته منابع معتبر.در ضمن به نویسنده بزرگ،آقای پزشکزاد هم تهمت رشوه گرفتن از انگلیس را زده ای که اگر به قیامت اعتقاد داری،من جای ایشان بودم هرگز در روز حساب شما را نمی بخشیدم. در ضمن کشور آمریکا دوبار به آن تجاوز شده،آخرین آن را بارها باید خوانده باشی:بندر پرل هاربر در جنگ دوم جهانی ولی قبلتر از آن آمریکا وارد جنگ با مکزیک شد و نیمی از مکزیک آنزمان را مستعمره خود ساخت:کالیفرنیا،کلرادو،تگزاس،آریزونا،نوادا و نیومکزیکو(هر چند آمریکا جنگ را با تصرف تگزاس آغاز نمود)
    • راحله IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      11 11
      بعید میدونم کسی تاریخ خونده باشه و از انگلیسیها دفاع کنه. اگر هم نخوندی از مادربزرگها و پدربزرگها ماجرای قحطی بزرگ رو بپرس تا از اوج بی‌رحمی و بزرگترین جنایت بشری که توسط انگلیسیها در ایران انجام شده آگاه بشی.
  • حسن IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    46 9
    کشته های آمریکا درعراق از اول تا آخرش=8000 کشته های تصادفات رانندگی در ایران سالی=32000 نتیجه اخلاقی=جاده های ایران از صحنه جنگ در عراق خیلی بدتره محض اطلاع عرض شد
    • رضا IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      14 16
      محض اطلاع ما چرا اينجا نوشتي كه هيچ ربطي نداره. اينجا در مورد يازده سپتامبر نظر بده عزيز.
    • محمد علی IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      12 14
      Car Crashes Kill 40,000 in U.S. Every Year according to National Highway Traffic Safety Administration اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه هاي آمريكا : ( NHTSA ) فقط محض اطلاع عرض شد !
    • بدون نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      10 5
      ارتباطی به هم ندارد
    • ss IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      6 6
      محمد علی خیلی خوب تمام اخبار شیطان بزگ و استکبار امریکارو دنبال میکنی!!!میگم مرغ تو امریکا کیلو چند؟
  • بازنشسته DE ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    20 21
    پروژه جهانفریب 11 سپتامبر یعنی : ترویج تروریزم دولتی یعنی : سودهائیکه به این زیان چربید
  • بنده IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    7 6
    این نیز بگذرد
  • حميد IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    33 16
    مثل اينكه رسانه بلانسبت ملي رو همه شما ها تاثير گذاشته!! يعني كل دنيا ندانست و فقط شماها دانستيد كه اين فقط يك بازي بود. باريك الله آقاي ضرغامي! تو كارت خيلي موفقي!
    • رضا IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      18 20
      چي ميگي برا خودت عزيزم. چه ربطي به ضرغامي داره؟ من خودم از روي مستندي كه يه آمريكايي ساخته بود و نحوه تخريب آسمان خراش ها را با نحوه خراب شدن برج هاي دوقلو مقايسه كرده بود ، به خالي بندي بودن القاعده و اينا يقين كردم. خود آمريكايي هم به اين حادثه شك دارند ولي يه سري آدم تو كشور ما كور كورانه از آمريكا دفاع ميكنن يكيش شما عزيز دل. چرا حرصت رو سر ضرغامي خالي مي كني؟ نظرمو لطفا بذار.
    • محمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      8 15
      آقا رضا اینو خوب اومدی، یه عده کور کورانه و با بی انصافی همه چی رو به هم میبندن!
    • esteghlali IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      12 5
      تو با دیدن مستندي كه تو خود امریکا ساخته شده اینو فهمیدی?????تو کشوری که انقدر دموکراسیه و رسانه هایی که مو رو از ماست میکشن چه جوری مقاماتشون میتونن همچین کاری بکنن???? در ظمن مستند رو زبون اصلی دیدی یا دوبله چون به دوبله نمیشه خیلی اعتماد کرد! خبرانلاین خواهشا منتشر کن
    • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      9 6
      استقلالي عزيز ، اون آمريكايي عاقل كه مستند رو ساخته بود توي آمريكا زندگي نميكرد و توي فرانسه بود و به هيچ رسانه اي وابسته نبود. فيلمساز مستقل اميدوارم شنيده باشي. زبون اصلي هم بود. خوشبختانه به زبان انگليسي مسلط هستم.( تعريف از خود نباشه) در ضمن ، كلمه "درضمن" با ظ نيست .
    • esteghlali IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      7 5
      اقا معلم این فيلمساز مستقل فهمید ساختمونی که هواپیما بهش میخوره چه جوری باید تخریب شه ولی اون همه ادم تو سیا و موساد نفهمیدن سوتی دادن!!!
    • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      5 3
      بابا تو دیگه کی هستی حمید جون!این قدر به تحلیل های شبکه های ماهواره ایی گوش دادی که دروازه منطق و حرف حساب تقریبا به رویت بسته شده البته ببخشید!چه ربطی به ضرغامی داره مگه ما خودمون ادم نیستیم که تیکه می ندازی و میگی که یکی دیگه این حرف هارو برامون دیکته کرده!حرفی که زدی از یه ایرانی بعیده!تازه اگه حرفی که زدی درست باشه بازم مهم نیست که کی گفته مهم حرف حسابه که باید بشنوی یا ضرغامی یا بی بی سی!
  • بدون نام IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    13 11
    اون بنده خدایی که گفته بود ساختگی بود منظورش این بوده که نسبت دادن این حمله به القاعده ساختگی است نه اینکه اصل قضیه ساختگی است به هر حال تخریب این ساختمانها با این دقت بدون هماهنگی با مسئولین اطلاعاتی آمریکا خیلی مضحک و پنداری احمقانه است
  • بدون نام IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    20 10
    بدون جسارت به کسی فکر می کنم هر کسی که فکر کنه یه مشت ریشوی پاپتی می تونستن چنین عملیات هواپیماربایی خفنی رو انجام بدن واقعا کودن هست.
  • مجتبی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    19 12
    دروغ بزرگ قرن
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    16 16
    واقعا تاسف آوره و بی انصافیه که وقتی خود القاعده اعتراف میکنه کار اونا بوه و این همه مدرک هست چرا اون بابا میگه به خودشون رحم نمی کنن و وحشی هستند. وای بر ما که از بیان حقایق هم می ترسیم تا کی میخواهیم این طوری باشیم
    • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      11 12
      القاعده زاییده خود سازمان های اطلاعاتی هست عزیز برادر. بعد هم به کلیپ هایی که تو اینترن خود امریکایی ها درست کردن مراجعه کن برادر. در اونجا اساتید بزرگی از دانشگاه های امریکا صحبت می کنند که فردی که در نوار ویدیویی به عنوان بن لادن ظاهر شد و گفت ما این کار رو کردیم یک بازیگر بوده در این ویدیو کلیپ ها به خوبی تفاوت چهره اصلی بن لادن با این بازیگر مورد بحث قرار می گیره مشکل ما ایرانی ها اینه که تنبل هستیم و به جای اینکه بریم تحقیق کنیم با یه دایی جان ناپلئون گفتن و توهم توطئه به هرچی که بهمون می دن بسنده می کنیم
    • ss IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      8 11
      القاعده رو امریکا ساخته تا مردم و سربازای خودشو بکشه!!!عجب
    • mehran IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      7 6
      آقا شما برا من توضیح بده چطو 4و5 تا هواپیمارو تو یه نصفه روز در کشور ابر قدرت دنیا می دزدن و دونه دونه با فاصله زمانی حدودا 15 دقیقه ای به برج ها می کوبن،اونوقت نیروی هوایی شماره یک دنیا یه پرواز برا مقابله با حملات بعدی انجام نمیده و فقط نگاه میکنه؟نیروی هوایی که حتی آمادس در برابر حملات روسیه در کمتر از دودقیقه واکنش کوبنده بده.عقل چیزه خووبیه
  • یک ایرانی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    4 7
    آفرین آقا حمید کل مساله را در دو سطر اعلام نموده ای. دوستان چشمتان را باز کنید تا کی دروغ ؟
  • كامران IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    14 1
    اوج تروريسم
  • باربد IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    13 11
    حمله به برج های تجارت جهانی کار القاعده است چون آمریکا دیوانه نیست دو تا برج مهم تجاری خودشو با خاک یکسان کنه.
    • مهران IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      10 7
      اگه منافع بزرگتر و درازمدت تری داشته باشه حتما این کارو می کنه.آمریکا مثل من و شما تو امروز زندگی نمی کنه.30 سال آینده رو می بینیه
  • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    7 5
    جناب عمو سام یادت باشه<< ننگ با رنگ پاک نمیشود>>
  • رسول نظری یزدابادی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    2 19
    سلام من نظرم اینه که تو قران پیش بینی شده جریان 11 سپتامبر و برج دوقلو رو که میدونید؟ 11 سپتامبر سال 2001 یه هواپیما زد برج معروف دوقلو رو پایین اورد کلی ادم هم کشته شد . حالا گفته میشه که قران اینو گفته . به این ایه دقت کنید: افمن اسس بنیانه علی تقوی من الله و رضوان خیر ام من اسس بنیانه علی شفا {جرف هار}فانها ربه فی نار جهنم و الله لا یهدی القوم الظالمین؛ آیا کسی که شالوده و اساس مسجد را بر پایه تقوا و پرهیز بنا کرده و هدفش جلب رضایت خدا است بهتر است یا کسی که آن را کنار پرتگاه سستی بنا نموده که ناگهان در آتش جهنم فرو می ریزد، و خداوند گروه ستمگران را هدایت نمی کند. حالا به این موارد دقت کنید: 1- این فاجعه روز یازدهم بود، آیه فوق نیز درجزء 11 سوره توبه است. 2- ماه سپتامبر ماه نهم میلا
    • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      7 2
      این با هماهنگی وهابیت بود
    • آرمان IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      2 2
      هیچ ربطی نداشت
  • كسري IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    13 14
    در قضيه يازده سپتامبر دولت امريكا مظلوم واقع شده است.جهالت كوته فكراني با نيت ضربه زدن به امريكا به خيال واهي خودشان باعث شدند تا اسلام بدترين ضربه را در اين قرن بخورد. ايجاد شبه فقط كار مخالفين اندكي هست كه فقط شارلات معركه اند و دليل مستندي وجود ندارد.
    • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      14 10
      اخ ناز باشی کسری جون. اخ مظلوم مادر امریکا الهی بگردم. این مخالفین اندک تا حالا 2323 جلد کتاب درباره دروغ بودن یازده سپتامبر نوشتن اقای باسواد. برو لا اقل یه جستجوی اینترنتی بکن یا دست کم بیش از دو هزار کلیپ و مستند ویدیویی که تو یوتیوپ موجوده رو نگاه کن یه دونشون برای تو بسه.
    • كسري IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      7 8
      2323 كتاب درباره دروغ بودن يازده سپتامبر فقط و فقط نشان دهنده حاكميت قانون و احترام به نظريات مخالف در جامعه آمريكاست.اينجا چون يه كتاب مخالف نظريات حاكم چاپ نميشود آيا به معني نبودن مخالف هست؟؟؟ يازده سپتامبر و اين همه بمب و ترور و كشتار فقط ناشي از تفكر وحشيانه و متحجرانه طالباني است. درود بر آمريكا سرزمين حاكميت قانون و عدالت
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    7 5
    اینکه بالاخره کار کی بوده مهم نیس اوناهم آدم بودن پس جایگاه انسانیت کجاست حالا ترور به هر نحوی و هر کجا میخواد باشه .
    • کوروش IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      14 9
      مهم نیس یعنی اینکه میدونی کار آمریکاست چون عشقته نمیخوای بپذیری
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    5 9
    عکس قشنگیه ببخشید عکاس چطوری تونسته بره تو آسمون عکس بگیره
    • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      6 3
      خوبی شما!!!!تو اصلا عکاسی میدونی چیه?با نمک
  • anonymous US ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    25 16
    دلایلی که این حادثه رو ساختگی نشون میده محکمه پسند نیست و ماهیت تروریستی گروه القاعده واقعی بودن 11 سپتامبر رو قابل قبول می کنه. ضمن اینکه کسانی دارند این حادثه رو ساختگی جلوه میدن که اولا موضعشان در قبال آمریکا و غرب مشخصه و ثانیا سابقه ی دگر نمایی واقعیات رو دارند. یک نمونه از دگر نمایی واقعیات همین بی اثر نشان دادن تحریم ها در صدا و سیماست. پس باور کردن حرفهای کسانی که با مسائل و واقعیات به صورت ایدئولوژیک عمل می کنند غیر ممکن است.
    • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      8 15
      تو حتی به خودت زحمت ندادی یه سرچ ساده تو گوگل بکنی مرد حسابی. انوقت اومدی از دلایل محکمه پسند حرف می زنی. امریکا یازده ساله با برگزاری تحقیقات مستقل حتی کنگره امریکا در این باره موافقت نمی کنهن. دست کم برو تو ویکیپدیا که مال خودشون هست صدتا شبهه تو 11 سپتامبر کردن . خدا بهت عقل داده بابا یه کم فکر کن اخه اکبند نگهش نداد. اگر قرار بود ساختمان های به اون غول پیگیری با برخورد یه هواپیما بیفتن چرا تپ تپ تپ رو هم ریختن پایین چرا مثل درخت سقوط نکردن رو بقیه ساختمون ها. برو اگه انگلیسی بلدی تو یوتیوب مصاحبه های منتشر شده از اتش نشان ها رو که به زور بیرونشون کردن و بعد انفجار ها شروع شد رو بخون. یا اون ساختمونی که اشتباهی خراب شد صداش رو هم در نیاوردن. دست کم دو تا مطلب خون بابا بعد بیا ادعای محکمه
    • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      4 6
      حرفهاي شما كاملاً متين دلايلي شما ذكر كرديد و صدها دليل ديگر توي اين يازده سال منشر شده ولي هميشه يك سؤال باقي ميمونه نقشه‌اي كه سالها برنامه ريزي شده و با هر ترفندي اعم از پيشگويي داموس و غيره و غيره به مردم فهمانمده كه اين واقعه تروريستي اتفاق خواهد افتاد چرا بايد يك همچين اشتباه احمقانه‌اي را مرتكب بشه كه هر فردي هم متوجه ميشه كه ساختمان با برخورد هواپيما اينطوري سقوط نميكنه؟يا اينكه اين اتشنشانهايي كه ميفرمائيد و يا يهودي هايي كه اون روز از برجهاي تجارت جهاني خارج شدند؟اين هم مثل سربازهاي جنگ ويتنام كه رازهاي وحشيگري امريكا را فاش كرد از دست شون در رفته؟ ... سوال برانگيزه.
    • بدون نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      7 6
      12 دسامبر 2012 همه چيز كامل ميشه اين نظريه پايان دوران است... فكر كنيد نقشه‌هايي كه خيلي بهش تو نظرها اشاره شده واقعيت داشته باشند پس مطمئناً افراد متبهر اجراء كننده 11 سپتامبر توانايي به خاك و خون كشيدن جهان رو دارند اون هم با سلاحي كه اين روزها تهمت داشتنش رو به ايران مي‌زنند... و بهترين جا براي آغاز خاورميانه‌ي به هم ريخته اين روزهاست.
  • امیر CA ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    18 8
    واقعا جای تاسف داره که هموطنان ایچنین دایی جان ناپلئونی فکر میکنند واین جنایت ننگین وقتل سه هراز انسان را به سناریو و فیلم ومسخره گی تشبیه میکنند.من این جنایت بزرگ را به همه انسان دوستان بسلیت و ننگ بر این جماعت بنیاد گرا وخونریز در هر مسلک و مرام و لباس
    • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      8 22
      وای ملوس مامانی بیشتر از خود آمریکایی ها ازشون دفاع میکنی
  • anonymous US ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    17 9
    آقای بدون نام. این نظر من بود و هیچ ربطی هم به سرچ توی گوگل و بلد بودن انگلیسی و مهندسی انفجار و اینا که شما فرمودید نداره. نظر من درباره ی این عکس این بود. والسلام لطفا ادب رو رعایت کنید. شما موظف نیستید به نظر من پاسخ بدید. خیلی راحت با زدن علامت منفی مخالفت خودتون رو اعلام کنید. توصیه های شما هم هیچ تاثیری توی نظر من نخواهد.
    • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      9 20
      زیادی غرب زده هستی
    • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      7 11
      من قصد توهین نداشتم. اما برام جالبه که شما حتی الان نمی دونی وقتی می خوای من رو مخاطب قرار بدی باید کلید پاسخ به این نظر رو بزنی تا ای میل جوابی که به من دادی برای من ارسال بشه اگه من پیگیر این بحث نبودم اصلا نمی فهمیدم که تو به من جواب دادی. نظر شما هم برای خودت محترمه اما احساس می کنم این شما بودید که به نظر بقیه توهین کردید . من یه شهروند هستم و هیچ سابقه دیگر نمایی ندارم. شما احتمالا منظورتون کسان دیگری بودند که همه رو باهم جمع بستید
    • anonymous A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      9 4
      اولا ً وقتی گزینه ی "پاسخ به این نظر" برای کامنت شما فعال نیست قطعا بنده نمی تونم ازش استفاده کنم. الان هم دارم به نظر خودم پاسخ میدم تا پاسخم زیر نظر شما قرار بگیره. ضمن اینکه من اولین بار هست در این سایت نظر میدم و اگه اشتباهی رخ داده دلیلش آشنا نبودن با سیستمش هست.عالم کل که نیستم.پس لطفا زود قضاوت نکنید و دیگران رو متهم به بی سوادی نکنید. هم در کامنت اولتون و هم در این کامنت کاملا مشهوده که شما قصدتون اینه که بنده رو بی سواد و کسی که چیزی از تحقیق نمی دونه جلوه بدید. ثانیا منظور من از کسانی که دیگر نمایی می کنند صدا و سیما بود که در ادامه ی نظرم تحت یک مثال بهش اشاره کردم.ثالثا کسی که نظر مخالف شما داره رو به غرب زدگی یا منافق بودن یا فریب خورده ی دشمن متهم نکنید. این دقیقا مغلطه است.
    • ss IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      7 8
      باشه اقا من و ایشون غرب زده پس تو طرفدار القاعده ای
    • بدون نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
      16 3
      اگر احترام به جان انسان های بی گناه غریب زدگیه، بنده با افتخار غرب زده هستم.
  • بدون نام IQ ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    11 6
    1- ما يه مشت جهان سومي هستيم كه اختيار وطن خودمون هم نداريم نتيجه كه ما جي فكر ميكنيم براي دنيا زياد نيست جون اقتصاد و صنعت ما در مقابل كشورهاي صنعتي بسيار ضعيفه و تاثير كمي رو اقتصاد كشورهاي دنيا داره 2- 11سبتامر مفهوم تعوري توطعه رو به روز كرد برايما ن3-غربيا كار استعماري خودشون رو شعار هاي عوام بسند شروع كردن 4- مفهوم دين و خدا برستي رو تغييربنيادي دادن درواقع مردم رو از دين ترسوندن براي يه سري منافع خاص براي نمونه يكيكردن يه فرهنك خاص 5-اين رسيدن به اهداف خاص برايغربيها و نرسيدن براي ما اساس اين بحث هست
  • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    1 16
    خداوند ضعف استکبار جهانی را در پیکره به هم پیچیده و متمدن آن به دست مستضعفان و رنجدیدگان به نمایش جهانی گذاشت و همین را مکری نمود برای برچیدن صدام چون استکبار می خواست انتقام بگیرد تا ضعف خود را بپوشد پس کرد آنچه کرد ومکرو ومکراال.. و الله خیرالماکرین و یدالله فوق ایدیههم
  • بدون نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    17 1
    اوج وحشیگری یک عده خاص از جهان
  • مرتضی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    11 10
    ساخته دست سیاستمداران آمریکائی در جهت خونخواری دنیا (عراق ، افغانستان ، پاکستان ، ...) و ایجاد وحشت و ترور نخبگان ایرانی و بهانه ای در جهت هر حمله دیگر در خاور میانه
  • مهرداد IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    4 11
    فراماسونها و ديگر هيچ.
  • سید مهدی IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    5 3
    اینا پنهانی سر میبرن ما در ملاعام
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    10 6
    قضیه یازده سپتامبر قدری بودار است. بخصوص حمله به پنتاگون. میگویند بم هواپیما به پنتگون خورد ولی از لاشه هواپیما هیچ اثری به دست نیامد. همین یک دروغ نشان میدهد کل قضیه قدری عجیب و غریب است.
  • انسانيت LU ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    18 3
    من نميدونم كاره كيه.شما هم نميدونيد.فقط ميخوام بگم:ننگ بربنيادگرايي ننگ برجهالت ننگ برجنايت تو هرجاوبه هرشكلي به اميد روزيكه عقلانيت وانسانيت برجهان حكمفرما وريشه حماقت خشك بشه
  • علیرضا IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    16 5
    واقعا برای اون دسته از کاربرای خرافاتی که فکر می کنن اینا همش یه طرح از پیش برنامه ریزی شده بود و چه می دونم 6 قرن پیش فلانی تو فلان کتابش اسم فلان ستاره رو آورده؛ پس معنیش اینه که دو تا برج قراره بترکه... متاسفم... خب اگه نظرت اینه که کار خودشون بوده، نظرتو بگو؛ چهار تا استدلال سیاسی و منطقی هم بیار... (کما اینکه بعضی از استدلال ها تو این زمینه خیلی تامل برانگیزن)... ولی نیا از این حرفای پوچ پوپولیستی بزن که تعداد مثبت و منفی هات بالا بره ذوق کنی...
  • بدون نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    2 1
    وااسفااااا
  • محسن IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    4 1
    دعوای سیاسیت دعوای خطرناکی است. این مردم بی تقصیر هستند که تاوان جنگ های آلوده سیاست را می دهند.
  • بدون نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    3 0
    من ياد دودي مي افتم كه از دودكش هاي كارخونه ي بزرگي زده بيرون و اون تو يه عده ادم در حال فعاليت شديدي ميباشن و كارخونه با اخرين توان توليدي داره كار ميكنه.
  • hichkas IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    5 4
    باید به اون آقایی بگم که میگه چطور میشه با یک هواپیما یک ساختمان به این عظمت رو نابود کرد بگم که اول تحقیق کن بعد فکر کن بعد نظر بده
  • بدون نام IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    2 2
    متاسفانه در اغلب نظرات ناپختگی فکری موج می زند ... (ادعای پختگی ندارم)
  • بدون نام IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    3 5
    کسانی که میگن کار خود آمریکا بوده مشکلشون اینه که از آمریکا یک ابرقدرت شکست ناپذیر توی ذهنشون ساختن که به هیچ شکل آسیب‌پذیر نیست. نخیر آقا! همه‌ی قدرتهای دنیا هم آسیب‌پذیرند هم شکست‌پذیر. اونهایی که از آسیب‌ها و شکست‌ها درس گرفتند قدرتهای امروز دنیا شدند و ما که هر چیزی رو دستمایه‌ی داستان‌سرایی و خیالبافی قرار دادیم امروز هم مثل همیشه اسیر خیالات خودمون هستیم!
  • معصومه US ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    9 5
    بعد از حوادث 11سپتامبر بود که فهمیدم چیزی به عنوان سازمان ملل وجود نداره.بیش از نیمی از کشور ها مخالف حمله آمریکا به افغانستان بودند،اما آمریکا کار خودش را کرد...
  • amin IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    3 8
    The Great Lie
  • مسعود IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    3 7
    دروغ جهانی بزرگی بودبرای تسلط برمنابع خدادادی خاورمیانه ولی فکرانقلابهای عربی وبیداری اسلامی ملتهای عرب رانکرده بود این احمقهای کاخ سفید!!!!!!
  • ذوالقدر IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    1 5
    پروژه جهانفریب 11 سپتامبر = طرح تئوری تروریزم نوین جهانی
  • mosiana IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    6 1
    شایدیه روز یازده ستامپری دیگر اتفاق افتد به بهانه نقشه وحمله ای دیگر .....
  • بدون نام IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 1
    آقای علیرضا این نظر رو دادند: ( ۱۳۹۱ سه شنبه ۲۱ شهریور - ۲:۵۱ ۳۰ ۵۱ 2- در فیلم های قبل از سال 2001 نگاهی بی اندازی در سال های قبل مکرر این دو برج مورد اصابت و انفجار قرار میگیره و اگر در آفیس 98 به بالا کلمه Q33NY رو در فونت ویندیگز تایپ کنی عکس حمله به برج ها نمایان میش 3- اگه دلارهای آمریکا رو بصورت شکل هندسی ژاپنی .... تا بزنی عکس عملیات انفجاز بمب ها بر روی دلار هک شده...... الی آخر) در جواب بگم که شماره پرواز هواپیما این نبوده برید تحقیق کنید!!! در ثانی تا زدن دلار هایی که ده ها سال قبل طراحی شدند چه ربطی داره به برج هایی که چهل سال پیش ساخته شدند؟ چون دلار آمریکا طرح کلی اسکناسش از قرن 19 تغییر نکرده و فقط در جزییات تغییر میکنه!! نکنه از صد سال قبل ساخت برج رو پیش بینی کردند؟!!!!
    • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
      2 2
      شما چقدر ساده ای که نمی دونی اینا واسه صد سال بعدشون هم برنامه ریزی دارن!مگه مثه ما هستن که شب می خوابیم و صبح که بیدار شدیم یه تصمیم جدید بگیریم!؟
  • aragon A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 2
    کمی فکر کنید اگه امریکا قدرتمند تر از ایرانه چرا به ایران حمله نمیکنه؟؟؟؟؟؟ اگه میتونستن امریکا انگلستان اسراییل و... با تمام تجهیزاتشون یک لحطه وقتو تلف نمیکردند و به ایران حمله میکردند. اااااااااااایران تجهیزات داره رو نمیکنه.......//////////////
  • مبین IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 4
    مرگ برامریکاشعراصلی من
  • مهدی A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    2 0
    دوستان متوهم دشمن فرضی که حرف مراد متوهمین استاد(!)رائفی پور رو تکرار میکردید و میگفتید 21دسامبر2012(1دی1391)11سپتامبر تکرار میشه....پس چرا اون روز اتفاقی نیفتاد و الان16اکتبر2013(24مهر1392)است و توهماتتون به حقیقت نپیوسته؟!! کار هم قطعاً کار القاعده بود......آمریکا مگه خره برجای خودشو بزنه؟؟!!!!