ایسنا نوشت:

کارلوس کروش معتقد است تیم ملی فوتبال ایران مستحق باخت نبوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش مقابل لبنان در نشست خبری اظهار کرد: این برد را به تیم لبنان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی امشب نشان دهنده واقعیت‌ها در زمین نبود. ما استحقاق باخت را نداشتیم. بر حریف کاملا کنترل داشتیم. فکر می‌کنم امشب یک مرد افسانه‌ای متولد شد (دروازه‌بان تیم لبنان) و در نهایت باید بگویم عباس یک ، ایران صفر. ایران فرصت‌های زیادی را خلق کرد اما موفق نشد.
وی در پاسخ به این سوال که شما در مقابل لبنان شکست خوردید و با قطر هم مساوی کردید و بازی بعدی با کره بازی سختی خواهد بود؟ گفت: مطمئن هستم دیدار با کره بازی سختی خواهد بود. در کنفرانس قبلی هم گفتم که سه تیم چهار امتیازی هستیم. همه این تیم‌ها راه طولانی برای آینده دارند و قطعا بازی ما با کره یکی از آن بازی‌های سخت در ادامه راه است.
وی در خصوص مسعود شجاعی و محمد غلامی که مدت‌ها برای تیم ملی بازی نکرده‌ بودند گفت: در درجه اول بازی امشب فقط یک سو داشت و آن حمله ایران به سوی دروازه لبنان بود. ما 90 دقیقه لبنان را تحت فشار گذاشتیم و آن‌ها فقط با یک حمله و ضربه سر به گل رسیدند. همان طور که گفتم این نتیجه به تیم لبنان کمک کرد که روحیه جنگندگی تیم لبنان برای ادامه مسابقه‌ها زیادتر شود و این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. ما باید با خلق موقعیت‌هایی که داشتیم حداقل به یک گل می‌رسیدیم اما نشد.
وی ادامه داد: دروازه‌بان لبنان توانست بسیاری از موقعیت‌های ایران را بگیرد و ستاره مسابقه امشب شود. اضافه کنم که شما به عنوان یک رسانه ایرانی باید بدانید که 7 نفر از بازیکنان اصلی ما در بازی نبودند که این بر مسابقه امشب ما تاثیر گذاشت. باید اضافه کنم بازیکنانی مثل شجاعی به اندازه کافی تجربه دارند که می‌توانند به ما کمک کنند. او در اردوی اردن در بازی دوستانه بسیار خوب بود ولی وقتی که ما با تیمی بازی می‌کنیم که وقت‌کشی می‌کنند ما چه کار می‌توانیم بکنیم؟ داوری داشتیم که در طول بازی به ضرر ایران سوت می‌زد. در این چنین شرایطی پدربزرگ شجاعی هم اگر بود نمی‌توانست کاری کند. اتفاقی که در فوتبال آسیا می‌افتد وقت‌کشی در مسابقه‌ها است و این باید عوض شود.
کروش همچنین گفت: تیم‌هایی مثل لبنان نباید این کار را بکنند. فقط داور می‌تواند بازی را متوقف کند اما امشب بازیکنان لبنان این کار را کردند و هر وقت خواستند خودشان را به زمین انداختند و اگر داور می‌خواست وقت اضافی بگیرد باید 10 دقیقه وقت اضافی می‌گرفت و برای این کار داور حتی یک اخطار هم به بازیکنان لبنانی نداد. هرگاه ایران رو به جلو بود، بازیکنان لبنان خودشان را به زمین می‌انداختند و جلوی حرکت ایران را می‌گرفتند.
کروش در پاسخ به این سوال که آیا شما انتظار این نتیجه را داشتید؟ که وی با امتناع از پاسخ صریح گفت: من فقط می‌توانم به لبنان تبریک بگویم. دروازه‌بانش بسیار درخشید و شانس‌های ما را گرفت و باید به بازیکنان لبنانی تبریک بگویم که تلاش کردند موفق شوند.
خبرنگار لبنانی به کروش گفت که این بازی احتمالا بازی آخر شما به عنوان سرمربی ایران باشد که کروش نیز با ناراحتی از پاسخ امتناع کرد و گفت: من در شرایط روحی خیلی خوبی هستم.
البته چند خبرنگار ایرانی نیز به این سوال خبرنگار لبنانی اعتراض کردند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تبسم IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    یادت بخیر ناصرخان .... بودی می گفتی : " حاصل عشق مترسک به کلاغ مرگ یک مزرعه است ... "
    • پیام IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
      این ناصرخانتون باید شاعر میشد نه مربی فوتبال ... خودش که 9 تا گل از ابومسلم خورد و استقلال رشت را به دسته دو برد . برای کی شعر میخونی !!
  • رضا IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    همتون بايد اخراج بشيد . بي لياقتها...............
  • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    واقعااااااااااااا؟؟؟؟!
  • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    132 9
    لبنان هم میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره
  • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    242 8
    کفاشیان حیا کن فدراسیونو رها کن ... بازیکن بی تعصب حیا کن ... فوتبالو رها کن....
  • محمد IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    فرق مربی با غیرت ایرانی مثل مایلی کهن با یه مربی خارجی همینه اون اگه میباخت بعد بازی ازناراحتی به حال مرگ میافتاد اما حس ...شما هنوز اغنا نمیشد؛ تا شخصیت اون رو هم، ترور کنید. اما حالا که مربی خارجی باخته ؛ خودش میگه شرایط روحی خوب وخوشی دارم،اما این برا شما کافی نیست کسی حق نداره بگه بالا چشمش ابروست،وگرنه با شما طرفه ! حتی یه خبرنگار خارجی.
  • بدون نام IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    کــیروش کــیروش که می گفتن همین بود؟؟!!!!!
  • بدون نام IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    امیدوارم مثل امارات که اخراجش کردن تو ایران اخراج نشه ولی خیلی بعید میدونم
  • ضد فوتبال IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    198 6
    فوتبال ایران درست بشو نیست که نیست!!!!
  • علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    32 11
    خداحافظ کارلوس کیروش خداحافظ عمو کفاشیان خداحافظ نکونام خداحافظ فوتبال
  • بدون نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    26 10
    دستیار ایرانی باید باشه مثل ذوالفقار نسب
    • بدون نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      8 2
      دستیار ایرانی باشه که اون بدبخت زحمت بکشه تیمو درست کنه بعد بقیه بگن شاهکار کیروش؛ مکتب کیروش؛؟
  • حمدالله IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    14 1
    مثل اینه که بهترین ماشین دنیا را داشته باشی و نتونی رانندگی کنی.