مهر نوشت:

رسانه ها از محکومیت ساخت فیلم موهن آمریکایی علیه مقدسات اسلامی از سوی عربستان و تاکید یک تحلیلگر مصری بر دست داشتن صهیونیستها در این مسئله خبر دادند.

محمد عبدالخالق پژوهشگر امور دینی در قاهره در گفتگو با المیادین، طرفهای صهیونیستی رادر پس پرده فیلم موهن علیه اسلام دانست.

وی با اشاره به ادامه توهین به مقدسات در غرب و سکوت دولتهای غربی از جمله آمریکا، وقوع حوادثی همچون حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی و تظاهرات گسترده در مقابل سفارتهای آمریکا در کشورهای عربی و واکنش جوانان مسلمان را اقدامی طبیعی به این اقدام شرم آور در آمریکا توصیف کرد.

عبدالخالق، واکنش اخوان المسلمین مصر به اعتراضات ضد آمریکایی را مورد انتقاد داد و اعلام کرد این گروه در بن بست قرار گرفته است، چرا که آمریکا از این گروه که قدرت را در دست دارد، خواسته است امنیت سفارت آمریکا را تامین کند.

وی درباره اینکه آیا اخوان المسلمین در نهایت در کنار مردم خواهد ایستاد یا خیر گفت این مسئله، آزمون واقعی برای اخوان المسلمین در صحنه بین المللی است. خبر دیگر شبکه المیادین گزارش داد عربستان ساخت فیلم موهن آمریکایی علیه مقدسات اسلامی را محکوم کرد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =