رئیس جمهور با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای ایجاد اختلافات مذهبی گفت: صهیونیست‌های بی‌فرهنگ به دلیل نزدیک دیدن نابودی خود به دنبال ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان مختلف الهی هستند.

 به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران در جمع حجاج استان‌های تهران و البرز که صبح امروز (جمعه) در استادیوم 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، با اشاره به اینکه  حج امسال حالت خاصی دارد، معنویت خاصی دارد، گفت: صهیونیست‌های بی‌فرهنگ و ضدبشر که به آخر خط رسیده‌اند تلاش می‌کنند تا جنگ مذهبی را بین پیروان مختلف ادیان الهی و ملت‌های مختلف به راه بیاندازند و دنیا را به هم بریزند و همه اعم از مسلمانان، مسیحیان و پیروان ادیان الهی باید هوشیار باشند.
به دنبال ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اعظم، مسلمانان در کشور های مختلف اسلامی به این اقدام واکنش نشان دادند.
  رئیس جمهور،افزود: باور ما این است که رهبران پشت صحنه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی با این وضع‌ تنها برای آنها هزینه می‌تراشد و بر مشکلات آنها اضافه می‌کند.
احمدی‌نژاد گفت: البته صهیونیست‌ها که از تصمیم آنها آگاه شده‌اند، می‌خواهند تا بازی را بهم بزنند و به فضل الهی به جایی نخواهند رسید. دنیا از ظلم مستکبران و صهیونیست‌ها خالی خواهد شد و عدالت و عشق و توحید بر تمام جهان حاکم خواهد شد. حج محل فریاد توحید و عدالت است.
  دیگر اظهارات رئیس جمهور به نقل از فارس به شرح زیر است:
*حج، بزرگترین زیارت انسان در طول عمر است.
* حج رکن حکومت جهانی است، پایگاه حکومت جهانی است، حج تمرین پیوستن به امام است، حج تمرین همراهی با امام است، حج بدون امام مانند نماز بی حضور است، حج مرکز حکومت جهانی است و حکومت جهانی نیز متعلق به امام است.
* حج مملو از نور وجود امام است، رفتن به حج و مکه، رفتن به نزد امام است و حضور در این مراسم بیعت واقعی با ایشان است؛ حقیقت حج امام است.
* هر حاجی ایرانی که به حج مشرف می‌شود یک علامت است، یک پرچم است و یک سفیر برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
* من در این چند سال اخیر به حج مشرف شده‌ام، تمام تمرکز ملت‌ها بر حجاج ایرانی است. شما بدانید که حجاج ایرانی سفرای حکومت اسلام ناب، سفرای حکومت جهانی و سفرای مهر، عدالت و توحید هستند.
*از خدا می‌خوهم که شما عزیزان با دستان پر به کشور بازگردید و در حج برای ملت ایران و تمام بشریت دعا کنید، دل‌های ما هم چشم به راه است و امیدوارم سالم به میهن عزیز بازگردید./27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =