واحد مرکزی خبر:

موضع گیری عجیب هیلاری کلینتون درباره فیلم موهن به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) را بشنوید.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243464

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    58 11
    چگونه صحبت در مورد هولوکاست ممنوع است اما توهین به پیامبر اعظم نه ! اینها اخر پرروئی هستند این مثل یک کابوس است که در خواب فریاد می زنی ولی کسی صدایت را نمی شنود.
    • امید EU ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      32 16
      در آمریکا صحبت درباره هلوکاست ممنوع است تنها در 11 کشور ممنوع است که 10 تای انها کشورهای اروپایی هستند. در آمریکا آتش زدن پرچم آمریکا توهین به همه مقدسات مذهبی و همه مقامات و هرچیزی آزاد است. من نمیگم این خوبه ولی جهت اطلاع عرض کردم که به غلط نگویید صحبت درباره هلوکاست در امریکا ممنوع است. تنها درز اطاعات نظامی که منجر به ضربه به امنیت ملی آمریکا و به خطر افتادن جان شهروندان یا سربازان شود ممنوع است.
    • امید EU ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      5 6
      ببخشید در کامنت قبلی اشتباهی نوشته بودم انکار هلوکاست در آمریکا ممنوع است که که منظور این بود که ممنوع نیست.
    • بدون نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
      0 0
      من میگم آدم باید بی دین و ایمان باشه که مثل این سران اعراب ساکت ایستادند و کاری نمیکنن!! خوب این را باید تحقیق کرد.... وقتی حتی کسانیکه مسیحی یا یهودی هستند این کار را توهین میدانند و میایند و اعتراض میکنند ولی سران اعراب حتی خم به ابرو نمی آورند معلومه که اینها از خودشون هستند.... نگاه کنید ببینید وهابی ها و سلفی ها و تمام تندرو های انحرافی پرورش یافته به دست صهیونیست کوچکترین کاری نمیکنند یعنی آنها هم از کیش شیطان و صهیونیست هستند... سران اعراب خود را امیر مسلمانان بدانند و آنوقت برای فلسطین ساکت باشند و برای توهین ساکت باشند و برای نسلکشی مسلمانان ساکت باشند و هر کاری کنند این شیطان صفت ها ساکت هستند... خداوند عزوجل آینده هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر آنکه خود آن قوم بخواهند... الله اکبر
  • سعید NL ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    27 22
    باز هم این کلینتون دلقک حرف مفت زد !!! یکی نیست بهش بگه حرف نزنی بهت نمیگن لالی. معلومه از ساخت این فیلم هم بدش نیامده !!!
  • بدون نام IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    35 9
    ما هم می گوییم بر اساس آزادی بیان هولوکاستی وجود ندارد...
    • امید EU ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      21 19
      در امریکا شما آزادید درباره هلوکاست بگویید و البته آنها هم حق خود میدانند این سخن شما را تقبیح کنند ولی منع قانونی وجود ندارد. تنها در 10 کشور اروپایی اسراییل انکار هلوکاست منع قانونی دارد.
    • بدون نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      14 7
      دوست عزیز که می فرمائید در آمریکا منع قانونی برای قصه هولوکاست وجود ندارد ، اگر ما فیلمی بسازیم که در آن سوزاندن 100 نفر در تاریخ جهان به 6 میلیون نفر (صرفا بخاطر مظلوم نمائی این قوم) نشان داده شده است آیا دولت آمریکا اجازه اکران این فیلم را در سینماهای خود و اروپا خواهد داد؟ اگر خواهد داد به نمایندگی از دولت آمریکا شما به ما قول بدهید تا ما هم این را فیلم را بسازیم و در مرکز یهود اکران کنیم تا همگان ببینند منع آزادی بیان واقعی یعنی چه
    • امید EU ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
      3 5
      باز برچسب زدن شروع شد. من نماینده دولت آمریکا هستم؟ بنده غط بکنم نماینده کسی باشم. من نماینده شخص خودم هستم و مثل شما و بسیاری چون شما خود را نماینده هیچ کس و نماینده مردم ایران نمیدانم. بنده بر اساس اطلاعات حقوقی که دارم عرض کردم بر اساس متمم قانون اساسی آمریکا آزادی بیان تقریبا در این کشور مطلق شناخته شده است و حتی در زمان جنگ ویتنام زمانی که کنگره آتش زدن پرچم آمریکا را ممنوع کرد دیوان عالی آمریکا با استناد به متمم قانون اساسی آن را لغو نمود. شما هر فیلمی که در آمریکا بسازید اگر سینمای خاص یا مرکزی خاص بخواهد و علاقه داشته باشد میتواند فیلم شما را نشان دهد و دولت هم نمیتواند از آن جلوگیری کند حالا اگر سینمایی حاضر به نمایش فیلم شما نشود بحث دیگری است
    • امید EU ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
      3 3
      در ضمن من خودم شخصا مخالف آزادی بیان برای توهین به عقاید مذهبی هستم اگر مسلمان هم نباشیم باید بپذیریم که توهین به عقاید مذهبی میتوان موجب درگیری های قومی و مذهبی و در نتیجه قربانی شدن عده ای بی گناه شود و آن فیلم را هم تقبیح میکنم ولی اینکه قوانین آمریکا اجازه ساخت هرگونه فیلمی از جمله فیلمهای مایکل مور را میدهد بحث دیگری است و دولت هم نمیتواند جلوی آن را بگیرد. در ضمن شما فیلم بسازید و در آمریکا فیلم خود را برای فروش بگذارید کسی جلوی شما را نخواهد گرفت ولی سینماها شاید نخواهند فیلم شما را نشان بدهند که این حق آنهاست که انتخاب کنند کسی هم شما را در آمریکا به دلیل انکار هلوکاست محاکمه و جریمه نمیکند بر خلاف برخی کشورهای اروپایی.
  • سینا US ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    16 0
    جلوی جولیان آسانژ رو بگیرن به خطر نمیفته ؟
  • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    28 3
    اون آدم بی شعوری که این فیلم رو ساخته بی شعوری خودش نشون داده. به نظر من نیازی به این همه شلوغ بازی نیست.
  • ایرانی IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    17 5
    اول بگم کاری با سابقه آمریکا ندارم اما شما هم اینقدر راحت یک طرفه به قاضی نرید و راضی برگردید! خانم کلینتون یه جایی هم گفته "من قویا معتقدم که ادیان بزرگ جهان، قوی تر از هر گونه اهانتی هستند.آنها برای قرن ها در برابر ارتکاب جرم ایستاده اند." واقعا در کجای دین بزرگ اسلام گفته شده یا حتی حضرت محمد(ع) کی گفته اند خون بیگناه ریخته بشه؟؟ واقعا این حرکت های خشن واسه هیچ عقل با منطقی توجیه پذیر نیست! این حرکت ها باعث شده اونا الان از موضع قدرت حرف بزنن و تمام نیروهاشون رو باز به همین بهانه ها بیارن توی کشورهای مسلمان...کاش با تظاهرات معقول و منطقی جواب بی حرمتی ها رو داده بودن نه با عکس العمل های خشنی که هیچ جای دنیا قبول نمی کنن(خون بیگناهی ریخته شه)
  • منصور IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    10 5
    باور کنید ما مسلمانها خیلی ساده ایم. میدونید چرا؟ اونا از هر زاویه ای که نگاه کنید با استفاده از این ساده انگاری و تعصبهای ما علیه خود ما برنامه ریزی میکنند. اول میان یک فیلم که موضوع توهین به پیامبر اسلامه درست میکنند. خب دو حالت رو در نظر میگیرند1- یا ما مسلمانها ساکت میشنیم و اهمیت نمیدیم که در این فقط به 10 درصد از هدفشون که تخریب اسلام و مسلمینه میرسن 2- ما میایم شلوغکاری میکنیم میزینم میکشیم به آتش می کشیم که در این حالت میان اخبارشو به تمام دنیا نشون میدن میگن ببینید مسلمونها اینان. اینا هستند که فرهنشگون کشتن و تخریب فقط بخاطر یک فیلمه که در این حالت به 50 درصد خواستشون که تخریب مسلمینه و بدنمائی اونها در انظار جهانیه میرسن. واقعا ما کی میخوایم معقولانه جواب اینها رو بدیم؟
  • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    13 2
    اونا با ساختن این فیلم به هدفشون که تخریب چهره مسلمین و معرفی مسلمین بعنوان تروریست به مردم جهانه رسیدن. اونا دقیقا همینو میخواستن که ما شلوغکاری کنیم آبرومونو ببرن تو دنیا. اونوقت آدمهای ساده میشینن میگن ما این به آتش کشیدنها مشت محکمی به دهان آمریکا زدیم؟! کدام مشت بنده خدا؟ ما مشت رو به خودمون زدیم. اگه می اومدیم عوض اینکارشون 4 تا فیلم میساختیم در مورد هولوکاست ، در مورد تاریخ تقلبی آمریکا ، در مورد روابط جنسی پشت صحنه کلینتون با منشی خودش و در مورد هزاران نقطه ضعفی که اینها دارن این میشد جواب دندان شکن
  • adel IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    10 3
    آزادی بیان وحقوق بشر ملعبه دست شما جنایتکاران شده وبخاطر کسب چند دلار بیشتر از لابی یهودیان خودتونو به خواب میزنین، اگر صادق هستید چرا اجازه نمیدهید کتاب مسواک من داوینچی تو کشورهاتون چاپ بشه؟؟؟؟؟!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    14 1
    هیچ حکومت و دولتی تو دنیا وجود نداره من ازش خوشم بیاد چون همشون از جمله همین آمریکا که آخر ادعای دنیاست آزادی بیان رو فقط تا وقتی که خطری برای منافعشان نداشته باشه قبول دارن. واقعا هنوز نفهمیدن آزادی بیان با توهین و ناسزا هیچ ارتباطی نداره؟
  • بدون نام RU ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    2 2
    چطور "بیان" آزادی داره اما "اقتصاد" آزادی نداره.چرا امریکا جلوی روابط رسمی و آزاد کشورهای جهان رو با ایران میگیره.این جلوگیری آزادی بشر برای آزادی اقتصاد و روابط اقتصادی نیست؟