بسیاری معتقدند گردشگری می تواند بیش از نفت برای ایران درآمد داشته باشد. پس چرا این اتفاق نمی افند؟ ایراد کار از کجاست؟ ایرج ندیمی، رییس فراکسیون گردشگری مجلس نهم در میزگرد خبرآنلاین درباره گردشگری دراین باره چنین توضیح داده که می بینید و می شنوید.

مشروح این میزگرد را اینجا بخوانید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    16 1
    با این امکانات ؟ خیلی جا ها حتی سرویس بهداشتی تمیز نداریم / قیمت اکثر هتل ها خیلی بالاست / رستوران با کیفیت و قیمت مناسب نداریم یا خیلی کم داریم/ این همه پارک و فضای باز داریم حتی یک فنجان چای درست نمی تونیم دست توریست بدیم /... با این وضع؟ روی اجناس در مغازه ها قیمت نزده اند یا گران تر از قیمت خارجی ش می فروشند / راننده تاکسی شما یک کارت شناسایی نه در روی سینه ش دارد نه جایی از ماشین که شما به راحتی ببینید / اگر دختر یا خانم باشه که با این ترمز ها و بوق ماشین ها کنار خیابان و مزاحمت ها وحشت می کنه! /...
  • بدون نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    7 1
    دریاچه زریوار مریوان یک مکان بسیار زیبا برای گردشگری هموطنان می باشد که 0 1% هموطنان ما حتی اسم آن را نشنیده اند متاسفانه جاده های استان کردستان مانند جاده های 100 سال پیش است که جاده سقز تا مریوان با گردنه های بسیار خطرناک حتی گارد ریل نیز ندارد و آسفالت نیست وزارت راه و ترابری فراموش کرده است که استان کردستان نیز جاده دارد بس کدام ایرانی می تواند با این جاده های خاکی به جاهای بسیار زیبای کشور سفر کند . به امید روزی که دولتمردان کشور عزیز ما گردشگری را با تسهیلات برای هموطنان عزیز فراهم نمایند.
  • شوخیه؟ IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    8 1
    چرا داشته باشد؟
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    9 1
    وقتي به گردشگران داخلي اجناس درا به قيمت دو تا سه برابر ميفروشند واي به حال گردشگر خارجي
  • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    5 1
    اما همه این مسائل یک طرف وبحث مباحث فرهنگی هم یک طرف. قطعامانمیتونیم ازسواحل شمالی وجنوبی کشوربرای جذب گردشگرخارجی استفاده کنیم علتش روهم خودتون بهترمیدونید. ضمنامادرمعرفی جاذبه های کشورمون هم مشکل داریم وازهمه بدتراینکه اینهمه اعراب ثروتمند وبا ویژگی نزدیکی فرهنگی دینی دراطراف داریم ولی نمیتونیم جذبشون کنیم
  • تلگراف IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    3 1
    به دلیل اینکه روی گردشگری ایران سرمایه گذاری انجام نمیشود. وقتی که هر روز آثار تاریخی بیشتری تخریب می شوند گردشگر برای دیدن چه چیزی بیاید؟؟؟؟؟ از مالزی و سنگاپور که کمتر نیستیم. اونجا آثار تاریخی کشورهای دیگر را هم به صورت نمادین در کشورشون دارند.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    3 1
    براي كسب درآمد از طريق گردشگري بايد كشورهاي مسلمان موفق در اين عرصه رو الگو قرار بديم مثل تركيه،مالزي و ... به نظر من بزرگترين مشكل وجود قوانين محدود كننده براي گردشگران خارجي هست.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    1 1
    براي كسب درآمد از طريق گردشگري بايد كشورهاي مسلمان موفق در اين عرصه رو الگو قرار بديم مثل تركيه،مالزي و ... به نظر من بزرگترين مشكل وجود قوانين محدود كننده براي گردشگران خارجي هست.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    1 1
    ما از تهران میریم چون لحجه شمالی نیست جنس دولا پهنا قالب میکنند وای بحال گردشگر بیچاره خارجی
  • بلوچ IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    4 0
    ما از استان سیستان و بلوچستان به دیگر استانهای کشور مسافرت کنیم همه را ما افغانی یا پاکستانی می دانند. یعنی طوری برخورد می گنند که اصلاً ادم ندیدند و طرز برخوردشان مارا از مسافرت سرد می کنند.که من خودم شخصاً تصمیم گرفتم که از استانم خارج نشم.