عدم اعلام نتایج آزمون های استخدامی ،یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خوانندگان خبرآنلاین با ما مطرح کرده اند .

زهرا تالانی: سالهاست برای استخدام، آزمون هایی برگزار می شود و داوطلبان با پر کردن فرم و شرکت در آزمون در مراکز دولتی استخدام می شوند.تنها تفاوتی که این آزمونها نسبت به گذشته پیدا کردند این است که دیگر نباید فرمها را از روزنامه های کثیرالانتشار خریداری کرد،بلکه با مراجعه به آدرس های اینترنتی می توان این ثبت نام را انجام و در آزمون شرکت کرد.

اما مشکل این است که برخی این مراکز هزینه های زیادی از داوطلبان می گیرند و برخی هم بدون اینکه نتیجه را اعلام کنند، داوطلبان را چشم انتظار می گذارند.

در این زمینه چندی پیش یکی از مخاطبان خبرآنلاین نوشته بود که ".....من دراسفند 1390 سه آزمون بانک صنعت و معدن، وزارت امور خارجه و مرکز آمار ایران را شرکت کردم که بانک صنعت و معدن هیچ آزمونی نگرفت و اصلا صدایش را هم در نیاورد. وزارت امور خارجه در یک اردیبهشت امتحان گرفت که خبری از نتایج نشد. تامین اجتماعی با مبلغ 25000 تومان و استانداری ها با مبلغ 6000 تومان اقدام به ثبت نام کردند. استانداری ها با کمال بی ادبی با ما برخورد می کنند و و وقتی تماس میگیریم می گویند اصلا آزمون لغو شد. از طرفی می گویند رییس توسعه منابع انسانی قهر کردند. تکلیف ما جوانان چیست؟"

 یکی از خوانندگان نوشته است که " سلام چرا نتایج آزمون استانداری اصفهان در سال 91 اعلام نمی شود؟"

 

 نتیچه پیگیریها چه بود؟

سوال مخاطبان درباره برگزاری آزمون در استانداری،تامین اجتماعی،وزارت امور خارجه و بانک صنعت بود که هر کدام پاسخهای خود را داشتند. پاسخ ابراهیمی معاون منابع انسانی استانداری تهران جالب است. وی با رد برگزاری چنین آزمونی دراستانداری اعلام کرد:آزمونی که قراراست برگزار شود آزمون تبدیل وضعیت است. به این ترتیب استانداری تسهیلاتی برای کارکنانی که درمرکزکلان شهر فعالیت می کردند واکنون قصد دارند برای کارازکلان شهرخارج و به مراکزاستان و یا شهرستان بروند درنظر گرفته است و هیچ آزمون استخدامی برگزار نشده است."

درباره پاسخ به وضعیت آزمون های استخدامی تامین اجتماعی ،زینالی مسئول سایت تامین اجتماعی به خبرآنلاین پاسخ داد:سازمان تامین اجتماعی درسال چند آزمون برگزار می کند. نتایج آخرین آزمون این سازمان که درخرداد ماه سال جاری برگزارشده بود درروز 6 تیرماه اعلام و روی سایت tamin.ir نیزمنتشر شده است. از سوی دیگرتا کنون هم 39 هزارو 45 نفرروی این سایت نتایجشان را مشاهده کرده اند.»

وزارت امورخارجه هم اردیبهشت امسال آزمونی برگزار کرده که گویا تا دو هفته آینده نتایج آن را اعلام می کند. در این زمینه حسینی معاون رئیس کارگزینی وزارت امور خارجه به خبرآنلاین می گوید: "تلاش می شود تا دوهفته آینده نتایج آزمون استخدامی اردیبهشت ماه اعلام شود ،اسامی 260 نفراز پذیرفته شدگان به معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری ارسال شده است. اما هنوز این معاونت هیچ تصمیمی دراین باره نگرفته است.

بانک صنعت و معدن هم در اطلاعیه ای که برای خبر آنلاین اعلام کرد: "با پوزش از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن به خاطرتاخیرایجاد شده درزمان برگزاری این آزمون به اطلاع می رساند مسئولان این بانک پیگیراجرای مراحل قانونی ازمراجع ذیصلاح جهت انجام آزمون فوق بوده و نتیجه حاصله در اسرع وقت از طریق پایگاه اینترنتی WWW.BIM.IR اطلاع رسانی خواهد شد."

 

هزینه های آزمونهای خصوصی و دولتی متفاوت است
درباره هزینه آزمونها، هاجر تحریری نیک صفت، معاون راهبردی منابع انسانی رئیس جمهوری به خبرآنلاین می گوید: دستگاه های دولتی طبق قانون 6 هزار تومان می گیرند که مستقیم به خزانه دولت واگذار می شود و صرف اجرای آزمون و طرح سوال می شود و هیچ نهاد دولتی در این زمینه تا کنون تخلفی نکرده است.
وی با بیان اینکه نهادهایی مانند شهرداری، مخابرات و تامین اجتماعی نهادهای عمومی غیر دولتی هستند می افزاید: بنابراین آنها ضوابط بخش خصوصی را دارند ،هزینه آزمون را خودشان تعیین می کنند و این موضوع به ما ارتباطی ندارد.


هنوز زمان اعلام نتایج نرسیده
اما برخی اعتراض ها هم نسبت به اعلام نشدن نتایج آزمون های استخدامی و بلاتکلیفی هایشان بود،به طوری که آزمون هایی از سال گذشته برگزار شده و هنوز نتایج آن اعلام نشده است.آنطور که معاون راهبردی منابع انسانی رئیس جمهوری عنوان می کند این موضوع در دست بررسی است و هنوز مشخص نیست چه زمانی به نتیجه قطعی برسد.بنابراین بهتر است شرکت کنندگان آزمون ها همچنان منتظر اعلام نتایج در آینده باشند.
 

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    36 1
    نتایج آزمون استانداری خوزستان که در خرداد ماه برگزار شد هم اعلام نمیشود قرار بوده یک ماه بعد اعلام شود... میخوان درامد کسب کنند دیگه از هر کی که 6000 تومان برای ثبت نام بگیرن با این لشکر بیکار هایی که هجوم میارن ببینید چقدر کاسب میشن هزینه چاپ سوالات و برگه و... اینا رو هم که کثر کنید یعنی از هر نفر 1000 تومان هم سود نمیکنند خیلی بیشرش هم میکنند چه بسا
    • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      6 1
      ببخشين جواب استانداري اصفهان رو متوجه نشدم چي بود؟
  • بدون نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    20 1
    استانداري مازندران هم همين كار را كرد
  • M.R.K IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    45 1
    شمارو به خدا اینقدر ما جوونارو اذیت و آزار نکنید.موهامون سفید شد.
    • M.R.K IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      14 1
      قابل توجه قصابان و کاسبان محترم بنده حدود 100کیلویی روزنامه بازارکار باطله دارم که از 4 سال پیش جمع کردم در همین پست به مزایده میزارم.نبود.....
  • رحیم IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    38 1
    این اصلا چیز عجیبی نیست.چون از استخدام خبری نیست.من یک ساله که با مدرک لیسانس دنبال کار هستم.وقتی خواستم آزمون استخدام شهرداری ها شرکت کنم یکی از کارکنان شهرداری بهم گفت " خیلی ساده اید.از شما 20000 تومن گرفتن که آزمون بگیرناما خودشون نیروهای مورد نیازشونا گرفتن.تازه خیلی از کارمندای پیمانی هم با داشتن سوالات و برگزاری کلاس آموزشی برای آمادگی تو آزمون اومدن که شرکت کنن". من شرکت کردم و اون 20تومن هم رفت.واسه ما بیکارها 20 تومن هم خیلی پوله آقایون.لطفا واسه بالا بردن آمار استخدام و ایجاد شغل ماها را سر کار نزارید.همه چی دست خودتونه و منحنی آمارا با یه فوت میتونین بالا پایین کنین.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    24 1
    استانداری ها به عنوان مجری آزمون دستگاههای اجرایی سال 91 در چندین استان کشور آگهی زدند و مبلغ 6000 ت از داوطلبین گرفتند سپس اعلام کردند موضوع استخدام فعلا ملغی است...
  • ایدا IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    14 1
    سلام بچه ها برین به این ادرس وشما ها هم بنویسد که نتایج اعلام نمیشه خواهشششششششششش
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    15 1
    درآزمون مخابرات که جدیدا برگزار گردید از هرنفر 20000 تومان دریافت شد و به گفته خودشون بیش از 70000 نفر هم ثبت نام کرده بودن 1400000000=70000 * 20000 خودتون پیداکنید پرتقال فروش را
    • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      7 1
      25،000 توامن اخذ شد
    • بدون نام US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      4 1
      94000 نفر ثبت نام کردن
  • سمی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    16 1
    نتایج ازمون دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدود 5 ماهه که اعلام نشده.... www.emp.mums.ac.ir
    • رضا GB ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      11 1
      استخدامی وزارت بهداشت حدود 4 ماهه خبری نیست از نتایجش
  • بدون نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    14 1
    نتیجه ازمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که اردیبهشت ماه برگزار شد و هنوز هم اعلام نشده را به لیستتون اضافه کنید
    • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      9 1
      تازه مصاحبه سال گذشته رو هم هنوز ... ای خدا شکرت یکی از راههای اثبات خدا تو این وضعیت زنده بودن ما هست ، خدا خودش میدونه .
    • بدون اسم و رسم IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
      0 1
      سلام میخواستم ببینم شما از اعلام نتایج آزمون دانشگاه علوم پزشکی مشهد که توی اردیبهشت اعلام شد خبری ندارید ؟
  • mn IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    17 2
    با سلام نتایج آزمون گمرک هم بعد از گذشت بیش از یکسال هنوز مشخص نشده و تمامی قبول شده های مصاحبه در بلاتکلیفی مطلق به سر می برند و هیچ خبری از سیر مراحل گزینش نیست.
  • وفا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    10 2
    آزمون استخدامی استانداری اصفهان از همه مسخره تر بود خودشون اعلام کردن که تمام نیروهاشون از قبل مشخصه و آزمونی که 4،5 ماه پیش گرفتن صوری بود واقعا این عدالته کی میخوان به این وضعیت نابسامانی رسیدگی کنند
  • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    11 2
    با سلام وخسته نباشید می خواستم عرض کنم بنده هم در آزمون اسخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در تیرماه سال 91 ثبت نام کرده ام . و بابت ثبت نام از هر نفر 6000 تومان گرفتند ولی تا،به امروز که دارم با شما مکاتبه می کنم از آزمون خبری نیست بقول خودشون اعلام کرده اند از طریق شماره تماس به شما اطلاع رسانی خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حمید US ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    11 2
    واقعا متاسفم واسه خودمون
  • ها IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 1
    نتایج ازمون مس سرچشمه بعده6ماه هنوز اعلام نشده
  • نماينده ي قبول شدگان آزمون گمرك IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    13 1
    با عرض سلام بيش از يكسال است كه در آزمون گمرك شركت كرده ايم و بعد از علام نتيجه . مصاحبه هم شركت كرديم و نتايج مصاحبه هم بعد از مدت طولاني آمد ولي اكنون هيچ خبر و اطلاعي از نتايج نهايي نيست و هربار با تهران تماس مي گيريم مي گويند پنج شش ماهه ديگه نتايج مياد و جالب تر كه تو سايت گمرك كوچكترين مطلبي در اين باره ننوشتند. خواهشمندم پيگيري نماييد. با تشكر
  • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    9 1
    عجیبه واقعا عجیب. خواهشا رسانه ای شود شاید...
  • حسن IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    8 1
    آقا ازمون علوم پزشکی مشهد هم پیگیری کنید- اردیبهشت ماه برگزار شده هنوز نتیحه اش نیامده ------------------- http://employee.mums.ac.ir/employee/MainPage.aspx
  • شهروند خوزستانی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    10 1
    آزمون استخدامی دستگاه های دولتی استان خوزستان در 26 خرداد امسال بوسیله استانداری خوزستان برگزار شد و اکنون بعدر از چند ماه پس از برگزاری آزمون، هر بار با استانداری خوزستان تماس می گیریم با لحنی عصبانی می گویند با تهران تماس بگیرید چرا که تهران نمیزاره استخدام کنیم. خوب بعد از کلی پیگیری، ما رابه لینک زیر ارجاع می دهند. خوب اگر نمی خواستید نیرو بگیرید چرا آزمون برگزار کردید. جدا انتظار و سرنوشت این همه جوان در خوزستان واستان های دیگر برای شما آنقدر مهم نیست که زودتر تصمیم خودتان را بگیرید؟!!!!!! متاسفیم...خیلی متاسفیم http://www.dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=9
  • مهدی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 1
    با سلام. نتایج آزمون استخدامی وزارت خارجه بالاخره پس از 5 ماه 28 شهریور اعلام شد.
  • رضا مهرزاد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 1
    جذب هیئت علمی دانشگاه ها هم به همین ترتیبه... مثلا در فراخوان بهمن 90 با مبلغ 18 هزار تومن شرکت کردم و اسمم بعنوان قبولی در مصاحبه‌ی یکی از دانشگاهها درومد و بعد از فرستادن مدارک هنوز که هنوز است سرکارم!!!
  • بدون نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    8 1
    استانداری آذربایجان شرقی رو هم ایضا ..... استخدام شهرداری 90 آذربایجان هم که گندش در اومد و همه اذعان کردن نیروهای خودی رو ورداشتن .
  • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    9 1
    آزمون های دستگاههای اجرای استان بوشهر هم خرداد ماه برگزار شد ولی تا حالا نتیجه نیومده کل دستگاههای اجرایی امتحان برگزار کردن و امتحان تبدیل وضعیت ها قبلا برگزار شده بود
  • سعید IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    7 1
    ما هم همچنان منتظر جواب آزمون تبدیل وضعیت که پارسال برگزار شد هستیم .الان 7 ماه میگذرد و خبری نیست هیچ کس هم پاسخگو نیست.تا کی باید منتظر شد.؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
      1 0
      ما هم در استان گلستان اسفند 90 در آزمون تبدیل وضع شرکت کردیم ولی استانداری میگه دکتر عزیزی معاون رئیس جمهور نتایج رو نگه داشته ، اخیرا هم که معاون ایشون گفته آقای عزیزی در حال انطباق قوانین هستن ، خیلی عجیبه سئوال من اینه مگر آقای فروزنده از پیش خودش میخواسته آزمون برگزار کنه ؟ مگر دولت موافق نبوده ؟ مگر قانونی نبوده ؟ این مسخره بازیها چیه آقا ، زودتر تکلیف ما رو روشن کنید ، ما از رئیس جمهور محترم بخاطر عملکرد ناصواب معاونشان ( دکتر عزیزی ) بدلیل عدم مشخص شدن نتایج آزمون های تبدیل وضع دستگاه های اجرایی گله مند هستیم و از شخص ایشان میخواهیم در این ماه های آخر خدمت دولت تکلیف ما رو روشن کنن .
  • سعید IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    8 1
    آزمون استخدامی و تبدیل وضعیت در استان همدان هم پارسال برگزار شد و هیچ خبری نیست استانداری هم پاسخگو نیست .
  • وحید IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    7 1
    بنده ازمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران رو شرکت کردم .قرار بود ازمونش مرداد برگزار بشه ولی خبری نشد که نشد.هزینه ازمون واسه هر نفر 15000 تومن بود.لعنت به این زندگی
    • بدون نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      1 1
      آزمون جمعه 7-6-91 برگزار میشه
  • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    4 1
    شما چه ساده‌ايد اول با پارتي و سفارش استخدام مي‌كنن بعد آزمون استخدامي مي‌گيرن كه استخدامها قانوني بشه از اين ور و اونور شنيده‌ام كه كساني كه در آزمون استخدامي استانداري اصفهان شركت كردند منتظر نباشند چرا كه اونايي كه قرار بوده استخدام بشن الان در محلهاي مورد نظر دارن كار مي‌كنن.
  • باران IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    8 0
    گمرک جمهوری اسلامی هم در تیرماه 90 آگهی استخدامی زد و در شهریور ماه آزمون برگزار شد. قرار بود نتایج اولیه آزمون را دو ماه بعد اعلام کنند ولی نتایج در آذر ماه اعلام شد. در ماههای دی و بهمن داوطلبان به مصاحبه تخصصی رفتند و زمان اعلام نتایج را نیمه دوم اسفند ماه اعلام کردند ولی باز هم با تاخیر سه ماهه نتایج در سوم خرداد ماه 91 اعلام شد. و در آن اطلاعیه از ما خواستند مدارک خود را ظرف مدت 10 روز به گمرک ارسال کنیم. بعد از اطلاعیه 3 خرداد تا کنون گمرک هیچ تماس یا اطلاعیه ای در مورد زمان و مکان مصاحبه به ما داوطلبان نداده است. یعنی با گذشت بیش از یکسال هنوز بلاتکلیف هستیم و نمیدانیم تا کی باید منتظر بمانیم. لطفا به مشکلات ماهم رسیدگی کنید.
  • علي US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    5 1
    شغل فقط شغل آزاد! نه تحصيلات ميخواد و نه اينقدر استرس امتحان و حق و ناحق كردن و ... آقاي خودتي و نوكر خودت. هر وقت خواستي تعطيل ميكني و هر وقت هم خواستي كار. ميدوني هرچي بيشتر كاركني بيشتر درامد كسب ميكني و به يك حقوق ثابت و بخور و نمير بسنده نميكني.
  • امیر IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    5 3
    دوستان عزیز نتایج که اعلام بشه هم مشکلی از ما بیکارها حل نمیشه!من تیر ماه پارسال آزمون استخدامی استانداری قزوین شرکت کردم،رتبه یک شدم و تمامی مراحل اعم از گزینش و مصاحبه تخصصی رو هم انجام دادم و حتی اسمم توی فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون تو سایت استانداری به عنوان نفر اصلی هم هست،ولی هنوز بعد از یکسال و نیم تکلیفم روشن نمیشه و با پیگیری متوجه شدم کلا قضیه سرکاریه!چون معاون توسعه منابع انسانی رییس جمهور عوض شده و جلوی استخدام ها رو گرفته!من با توجه به اینکه یه مدت زیادی درگیر رفت و آمدهای این قضیه بودم و استانداری،هسته گزینش و حتی وزارت کشور هم رفتم متوجه شدم این آزمون ها کاملا سر کاریه و تنها چیزی که میتونه برای مشغول به کار شدن به کسی کمک کنه فقط بند "پ" هست و لاغیر!
  • بدون نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    4 1
    استانداری فارس آزمون را موفق شد برگزار کند و حالا در انتظار جواب: http://www.farsp.ir/pageview.php?pageid=13
  • کارمند قراردادی وزارت بهداشت IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    2 1
    ازمون استخدامی وزارت بهداشت دزاستان فارس هم اع لام نشده است
  • هاتف IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 1
    با سلام. بیش از یک سال است که در آزمون گمرک شرکت کرده ایم ولی با توجه به اینکه در آزمون اولیه و همچنین در مصاحبه قبول شده ایم هنوز نتایج نهایی آن نیامده است خواهشاً پیگیری کنید. با تشکر.
  • mm IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    6 1
    خواهشمند است نتایج استخدامی گمرک هم پیگیری بفرمایید؟
  • ساروين IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    2 1
    جالبه چون من هم در آزمون استخدامي شهرداري شركت كردم ومبلغ 20،000 تومان هم دادم وشغل در خواستي من هم امور بايگاني بود جالب اينكه اونا فقط نيروهاي قردادي رو استخدام كردند و تقريبا هيچكدوم از افرادي كه از بيرون امتحان دادند قبول نشدند!!!!!!!!
  • اسماعیل ب US ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    2 0
    برخی از کسانی که ثبت نام کرده بودن و ترم آخر ارشد بودن مونده بودن مدرکشون رو لیسانس بزنن یا فوق لیسانس! توی این فاصله تونستن تمام واحدهاشون رو پاس کنن.اینجور که مشخصه مدرک دکترا هم بگیرن خبری از اعلام نتایج نیست!
  • YAS IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    5 1
    نتایج استخدامی گمرک هم اعلام نشده ...........خیلی وقته .....
  • علي IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    5 1
    باسلام آزمون استخدامي گمرك 7خوون رستم رو گفته زكي.برادرا وخواهراي خبري خواهشا به درد دل جوونا رسيدگي كنين.تنها اميد ما بعد خدا شماها هستين.تشكر
  • کیوان IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    5 1
    لطفا گمرک رو هم اضافه کنید
  • مهدی تبریزلی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    3 2
    گمرک که دیگه گزینشش معطل کردند و ربطی به معاونت توسعه نیروی انسانی نداره بابا اینو هم پیگیری کنین استانداری آذربایجانشرقی هم آزمون 90 بلاتکلیف آزمون 91 کنسل , بسه دیگه پیر شدیم من یه جوون این مملکت هستم که کار ندارم پول هم ندارم سرمایه کنم نمی تونم ازدواج کنم یعنی برم بمیرم
  • گمرکی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    5 1
    پس گمررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    2 1
    استانداری ایلام کی اعلام میشه؟ مشکل معاون توسعه منابع انسانی رئیس جمهوری مگه چیه؟ مردیم از بیکاری.
  • حمید IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    2 1
    ""به نام خداوند نان ، قلم و سخن"" دردی به نام متن ، زجری به کام من (دانش آموزان مدرسه این روستا ، بدون برق اول مهرماه را چگونه آغاز کرده اند؟) تقدیم به مدیران آموزش و پرورش و استاندار استان بوشهر شما را فقط به عدالت گمشده دعوت می کنم سلام به تمام دوستداران ماه مهر و خاطره . بدون مقدمه و ایجاد خستگی شما را به بحث مورد نظر و خوانش دقیق موضوع عاجزانه دعوت می کنم. چرا مدیران مربوطه با نرفتن 170 نفر دانش آموزدبستانی مدرسه شهید محمد منتظری روستای پهلوانکشی ( بخش شمال دلوار 25 کیلومتری بوشهر نزدیکی عالی شهر) با گذشت 4 روز از مهرماه هنوز چاره ای مناسب نیاندیشیده اند ،از افتتاح دوسال پیش این دبستان تاکنون به دلیل نداشتن برق و گرمای کلاسهای مدرسه و فضای آموزشی ناکافی،مجهزنبودن مدرسه به
  • قزل A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    1 1
    چرانتايج ازمون استخدامي استانداري گلستان اعلام نميشه؟؟ يكسال و نيم قبل ثبت نام بود. اسفند ماه ازمون داديم. ولي هنوز بعد از گذشت 4ماه نتايج 3برابر ظرفيت اوليه هنوز اعلام نشده.