یکی از خوانندگان ما می نویسد:"خواهشمندم در خصوص دریافت پاسخ در خصوص عملکرد ضعیف و فاجعه بار اینترنت بانک سامان اقدام بفرمایید. هر بار که تماسی هم با پشتیبانی آنها تماس گرفته میشود میفرمایند مشکل فردا برطرف میشود. در مقابل بانکی که خود را به عنوان آنلاین ترین بانک در این سالها معرفی کرده ولی صفحه اینترنت بانک آن باز نمی شود چه می توان گفت؟ از بخش خصوصی انتظار بیشتری داریم."
پس از پیگیری های خبرآنلاین مشخص شد بسیاری از مشکلات کاربران این بانک به دلیل استفاده از مرورگر نامناسب است. مرورگری که یا ورژن پایینی دارد و یا بالاتر از استانداردهای بانک است.
بنابراین تاکید می شود از این پس کاربران بانک سامان برای ارتباط با اینترنت بانک از مرورگر فایرفاکس استفاده کنند.
درعین حال یکی دیگر از مشکلات سد راه استفاده از اینترنت بانک سرعت پایین اینترنت است. که به دلیل بالابردن امنیت سایت، مسوولان بانک سامان ترجیح داده اند هر 5 دقیقه ارتباط کاربر با صفحه کاربری قطع و مجددا شروع شود که اگر کاربری به دلیل سرعت پایین اینترنت بیش از 5 دقیقه فعالیت اش به طول بینجامد قطعا باید مجددا آغاز به کار کند.
45/221
نظر شما