سفر با هواپیما هم جذاب است و هم مشکلاتی در پی دارد

برای مثال ضیا الدین صفویان در این مورد برای خبر آنلاین نوشته: یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس در تاریخ (تاریخ 18 سپتامبر)ده دقیقه بعد از پرواز از فرودگاه استامبول با آتش گرفتن موتور در حالی که تا نزدیکی سقوط تا در یا پیش رفت فقط و فقط با مهارت خلبان خارجی موفق به نشستن دوباره در فرودگاه استامبول با اسکورت نیرو های آتش نشانی شد اما جالب تر این است که هیچ یک از مسئولین هواپیمایی زاگرس در فرودگاه نیودند و 160مسافر این پرواز به مدت 12 ساعت وبدون هیچ امکاناتی در سالن فرودگاه معطل بودند
واما عبد الوند(مدیر روابط عمومی هواپیمایی زاگرس)در این رابطه گفت:این هواپیما هنگام پرواز دچار نقص فنی شدو خلبان مجبور به فرود می شودوباید بگویم که طبق گزارش خلبان این پرواز حدود 25دقیقه طول کشیده است که این هواپیما به زمین بنشیند . البته این طور نبوده که موتور آتش بگیرد اما بلافاصله از تهران هواپیمای جایگزین فرستادیم وبه شرکت ترکیه ای هم که با ما قرار داد دارد ایمیل زدیم که از مسافرین ما پذیرایی کنند واگر کم کاری ای از این جهت صورت گرفته از طرف آن شرکت ترکی بوده ونکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که متاسفانه مجوز پرواز از طرف فرودگاه ترکیه دیر صادر شد و همین موضوع باعث این تاخیر طولانی شد.
عبد الوند هم چنین به این موضوع اشاره کرد که ما به تمام مسافرین این پرواز اعلام کردیم که اگر شکایتی دارند به صورت کتبی برای ما بنویسند و یا با واحد انتقادات و پیشنهادات ما تماس بگیرند تا خسارت آن ها را نیز بدهیم .

45236
 

کد خبر 245625

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    8 0
    ما هم با یک پرواز از شرکت زاگرس چند وقت پیش به ترکیه سفر کردیم. ظاهر این هواپیما که یک بوئینگ هندی بود بی نهایت فرسوده بود و ما تا برسیم واقعا استرس داشتیم که اگر از نظر فنی هم این قدر فرسوده باشد چه باید کرد. از هموطنانم خواهش می کنم به هیچ عنوان با زاگرس پرواز نکنند.
    • ارش US ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
      3 0
      بوئینگ هندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه چیه؟؟؟بوئینگ ام دی
  • خدادادي IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    8 0
    ما هم عيد نورور با هواپيمايي تابان از اسپارتا (آنتاليا) به تهران مي آمديم كه هواپيما خراب شد و ما 24 ساعت معطل بوديم شكايت هم كرديم ولي تا الان ميگن مسئله در دست بررسي است و سازمان هواپيمايي كشوري هنوز جوابي نداده است. من از مسافرين اين پرواز هم درخواست ميكنم شكايت كنند شايد 30 يا 40 سال ديگه بهشون جواب بدن! فقط چون سالم به مقصد ميرسيم خدا را شكر!
  • سیامک EU ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    8 1
    سلام میخواستم به آقای عبدالوند بگم که اولا" به کدام شماره و به کجا باید از شما شکایت کرد که ادعای تونایی را میدهید اصلا" شرکت زاگرس در کجا دفتر فروش یا شرکت دارد که بتوان به آنجا مراجعه کرد سایت شرکت را معرفی کنید تا بتوان به آنجا مراجعه و عقده گشایی کنیم
  • ایدین IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    10 1
    برای رفع دربدری این همه آدم تو تو فرودگاه فقط یه ایمیل زدین؟ بابا دمت گرم « چرا زحمت کشیدی ، راضی نبودیم که ارهتو راست میگی تفصیر اون شرکت خار جیه بوده که به ایمیلتون گوش نکرده
  • z EU ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    9 0
    ما هممتاسفانه تو این پرواز بودیم واقعا وحشتناک به تمام معنا بود و بعد از حدود 20 دقیقه صدای ترکیدن آمد و هواپیما داشت سقوط می کرد که با مهارت خوب خلبان که متاسفانه نامش را نمی دانم و از همینجا تشکر دارم از برگرداندن هواپیما .و خود کمک خلبان اعلام کرد که بعلت از دست دادن یکی از موتورهای هواپیما مجبور به برگرداندن هواپیما به فرودگای سبیحای استانبول هستیم. ودر فرودگاه آتش نشان ها آنجا بودن و پس از کلی داد زدن همه مسافرها درب های هواپیما باز شد و ما را به سالن انتظار هدایت کردند که متاسفانه حدود 12 ساعت در آنجا ماندیم و هیچ مسولی از طرف هواپیمایی زاگرس برای صحبت کردن و آرام کردن مردم نیامد.
  • آسمان IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    5 1
    واقعا جالبه که بالاخره بعد از این همه وقت که از زمان این حادثه گذشته خبرش منتشر شده! وقوع این حادثه ی وحشتناک و بعد از اون منتشر نشدن خبرش تا حالا نشان دهنده ی این هست که چه قدر جان مردم برای مسئولین مهم هست!!!! واقعا نمی دونم مدیر روابط عمومی هواپیمایی زاگرس اصلا با چه رویی این صحبت ها رو مطرح کردن! هواپیمایی زاگرس سایتی نداره که بشه به اون مراجعه کرد. ضمنا مشخصا تقصیر پذیرایی نکردن از مسافران رو می ندازن گردن شرکت ترکیه ای چون دیگه قضیه فیصله پیدا می کنه و جایی برای محکوم کردن خودشون نمی مونه. شرکت ترکیه ای رو هم که حالا کی می خواد بره ازشون بازخواست کنه... من 4 نفر از عزیزترین بستگانم تو پرواز بودن و واقعا متاسفم برای زاگرس که حتی الان هم یک عذرخواهی ساده از مسافران انجام نداده اند!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین