«مایکل داگلاس: یک بیوگرافی» زندگی​نامه یکی از مطرح‌ترین بازیگران و تهیه‌کنندگان آمریکایی نوشته مارک الیوت، منتشر شد.

مهر به نقل از آمازون گزارش داد: مایکل داگلاس در این کتاب از فراز و فرود زندگی‌اش سخن گفته است. این کتاب همانقدر که از فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی وی سخن گفته، نشان می‌دهد که این مرد چه دستاوردهای تاثیرگذار و چه شهرتی در این مسیر کسب کرده است. الیوت نویسنده کتاب با تمرکز بر طبیعت رقابت جوی داگلاس، روابط او با والدینش به ویژه پدر سرشناسش کرک داگلاس، این کتاب را شکل داده است.

او یکی از معدود بازیگران مطرح نسل دوم‌ هالیوود است که در خانواده‌ای به این شهرت پرورش یافته و موفق شده تا زیر سایه پدرش نماند. همین مسایل بخش مهمی از این کتاب بیوگرافی را تشکیل می‌دهد. هرچند زندگی خصوصی مایکل داگلاس به موفقیت زندگی حرفه‌ای او نبوده و زندگی اولش ناخوشایند و با مجموعه‌ای از تراژدی‌ها همراه بود که می‌توانست در چشم هوادارنش عدم توازنی ایجاد کند، اما او با ازدواج بعدی‌اش با کاترین زتاجونز موفق شد تا از این عالم خارج شود.

 

رابطه بین مایکل و کرک داگلاس، که سنگ بنای این زندگینامه را تشکیل می‌دهد دربرگیرنده یک زندگینامه مختصر از داگلاس پدر نیز هست و رشد او در خانواده مهاجر روسی را بررسی کرده است.

این کتاب 352 صفحه‌ای به قیمت 30 دلار از 18 سپتامبر از سوی کراون آرکتایپ به بازار آمده است.
6060
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متولد ماه مهر IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    3 0
    شوهر و زن هر دو معرکه هستند، پیش‌خدمت برای مایکل داگلاس و انتراپمنت (تله) از زتاجونز عالی بوده. ضمناً مایکل داگلاس از پدرزنش دوسه سالی هم بزرگتره!!!!