در هفته های گذشته بازار لوازم خانگی و صوتی با نوسانات زیادی روبه رو بود وبسیاری از فروشندگان از فروش اجناسشان خودداری می کردند

برای مثال فریدون در این زمینه برای خبر آنلاین نوشته:هفته گذشته قصد خرید یک دستگاه تلویزیون سامسونگ را داشتم اما اکثر نمایندگی ها و فروشگاههای سامسونگ فروش نداشتند و می گفتند ما هنوز قیمت واقعی را نمی دانیم برای همین فروش نداریم وزهرا در این مورد گفته:چند وقت پیش برای خرید تلویزیون به خیابان جمهوری مراجعه کردم اما فروشندگان این محصول یا فروش نداشتند و یا 30درصد بالاتر از قیمت واقعی جنس خود را می فروختند
واما مهندس محمد حسین بر خوردار(مدیر عامل کارخانه سامسونگ وسام سرویس)در پاسخ به مشکلات مطرح شده گفت:متاسفانه در حال حاضر بلاتکلیفی بدی در بین فعالان اقتصادی وجود دارد که این مسئله اصلا خوب نیست اگر یک فرمول خاص وجود داشته باشد که همه بتوانندبه  آن استناد کنند خیلی بهتر است ودر حال حاضر به دلیل نوسانات ارز گاهی این مشکلات اتفاق می افتد و من معتقدم که ارز باید برای واردکنندگان به ارز مرجع تبدیل شود .

برخوردار هم چنین در خصوص عدم فروش برخی از کالاهای سامسونگ گفت:ما به اندازه کافی محصول داریم و این طور نیست که محصولاتمان کم شده باشد و عدم فروش برخی از کالاها هم به شیطنت عده ای از سود جویان بازار بر می گردد و در همین جا نیز اعلام می کنم که محصولات سامسونگ به هیچ عنوان هنوز افزایش قیمت نداشنه است وبه اندازه کافی در بازار توزیع محصول داشته ایم و امیدواریم که تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد آرامش بیشتری در بازار باشیم.
 

45236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    9 0
    متاسفانه دروغ مي گويند من خودم چند روز در گير خريدن لباسشوييم سامسونگ متاسفانه قيمتاش را روزانه تغيير مي ده.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    9 0
    خوب به جای این همه نمایندگی دزد یک محل عرضه مستقیم و بدون واسطه دایر کنید هم فروشتان بیشتر می شه به خاطر خرید بیشتر و هم اولین شرکت لوازم خانگی و صوتی تصویری می شوید که دست دلالها را قطع کرده.
  • بدون نام EU ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    8 0
    این آقا اسمش محمد حسین برخوردار است و مدیر عامل سام الکترونیک میباشد. مدیر عامل سامسونگ فردی کره ای است که در مرکز کره جنوبی نشسته و هیچ نسبتی هم با این آقا ندارد. در واقع شرکت سام الکترونیک (به همراه شرکتهای سام پخش و حافظ پخش )نماینده انحصاری فروش محصولات سامسونگ در ایران میباشند.لازم به ذکر است که خدمات بعد از فروش این محصولات هم به عهده سام سرویس گذاشته شده است. بد نیست بدانید که در حوزه IT طی شهریور ماه سام الکترونیک بالغ بر 3 نوبت افزایش قیمت داشته و هم اکنون هم در صدد افزایش قیمت چاپگر ها و DVD RW میباشند.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    6 0
    من فروشنده هستم و مانيتور سامسونگ را بايد 2000000تومان گرانتر بخرم.چطور افزايش نداشته ايد؟
  • بدون نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    8 2
    ایشون رئیس هیئت مدیره شرکت سام‌سرویس هستند، در ایرانی شرکتی به نام سامسونگ ثبت نشده! لطفاْ از این تیترها برای جذب خواننده استفاده نکنید.
    • بدون نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
      1 0
      ایشون مدیر عامل شرکت سام الکترونیک هستند ولی لازم است بدانید که در ایران شرکتی به نام سامسونگ وجود خارجی دارد. چه ثبت شده باشد چه نشده باشد.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    5 0
    ایشان راست میگوید قیمت های دلاریشان ثابت است.
  • اسدپور IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    5 0
    از یکی از نمایندگی های سامسونگ ،1 ماه پیش میخواستم یخچال سامسونگ بخرم .4 روز متوالی به نمایندگی رفتم و اون نمایندگی جهت قیمت گرفتن روز محصول به شرکت مادر در تهران زنگ میزد و قیمت میگرفت و روزانه بین 50 تا 85 هزار تومن افزایش قیمت داشت و امروز که به همون نمایندگی رفتم شاهد 350 هزار تومن افزایش نسبت به آخرین روز که قیمت گرفتم بودم.به این مدیر بگید با من تماس بگیره تا من روشنش کنم.
  • احسان IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    1 0
    در اواخر مرداد ماه ، روزی که ما برای خرید یک مدل تلویزیون ال ای دی سامسونگ مراجعه کردیم 1 میلیون و 900 هزار تومان بود، فردای همون روز با پول رفتیم برای خرید قیمتش 2 میلیون و چهارصد هزار تومان شده بود. متاسفانه فروشنده می گفت که تمام تلویزیون های سامسونگ و بقیه محصولات خانگی در همین یک روز در حد 400 تا 500 هزار تومان افزایش قیمت داشتند. به بقیه نمایندگی ها هم که مراجعه کردیم دقیقا همین اختلاف قیمت رو دیدیم
  • بدون نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    1 0
    حدود یک ماه است که تلویزیون ما سوخته ولیکن به خاطر نوسانات بازار نمایندگی ها می گویند فروش نداریم یا اینکه قیمت ها خیلی بالا رفته است . همچنین یکسری از فروشگاه ها اجناسشان را به صورت اقساط بلند مدت در قبال چک می دادند که انها نیز می گویند شرکت فقط فروش نقد دارد. به نظر شما یک کارمند با حقوق اندک چطور توانایی خرید یم تلویزیون 3 میلیون تومانی را دارد . تو رو به خدا فکری هم به حال این اقشار ضعیف جامعه بکنید تا لا اقل بتواننند اجناسشان را به صورت اقساطی خریداری نمایند
  • بدون نام KR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    6 0
    دوستان ، شما مثل اینکه هنوز متوجه نشدید...همه چیز آرومه ، من چه قدر خوشحالم...مخصوصا وقتی که دارم مصاحبه می کنم ...