یکی از خوانندگان ما ازعدم جمع آوری زباله های درمرزداران کوچه یگانه و خیابان بهار گله مند بود.غلامی مسئول خدمات شهری ناحیه دو منطقه دو می گوید اینطور نیست و می توانید از این خیابان بازدید کنید.اما به هر حال درصورت وجود زباله دراین محله می توانید تصاویر آن را برای سرویس مشکلات خوانندگان ارسال کنید.

یکی ازخوانندگان خبربا نام حسین نوشته بود:« با سلام.خانه ما در خیابان مرزداران -خیابان بهار-کوچه یگانه شرقی است.مدتی است که متاسفانه زباله های کوچه توسط شهرداری به درستی جمع آوری نمیشود و منظره کوچه بسیار نامناسب شده است.به نظر من تعداد سطل های زباله کافی نیست و بعضی از اهالی کوچه هم زباله ها را هر کجا که راحت بودند رها میکنند.ضمن تشکر از سایت خبرآنلاین و زحمات رفتگران زحمتکش لطفا در این مورد بررسی فرمایید.
غلامی در پاسخ مشکل این خواننده گفت:« در اول این خیابان و کوچه سطل های زباله وجود دارد اما ساکنین اجازه نصب سطل زباله را دراین خیابان و کوچه نمی دهند. اما همکاران ما مرتب ازاین محله بازدید می کنند و هیج مشکل زباله ای را گزارش نکرده اند.این خیابان یکی از تمیز ترین خیابان های مااست.ازسوی دیگر حتی ما نسبت به پاکیزه سازی درو دیوار محله از پوستر های تبلیغاتی نیزاقدام کرده ایم.از این رو به جرات می گویم هیچ مشکلی نظافتی دراین محله وجود ندارد.در صورت تمایل می توانید ازاین محله بازدید کنید.»

45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =