۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳

قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 13 هزار تومان رسید.

علی پاکزاد: بنابرگزارش مندرج در سایت رسمی اتحادیه صنف سازندگان طلاو جواهر و صراف تهران، قیمت سکه بهار آزادی رکورد شکنی کرده و به یک میلیون 13 هزار تومان رسیده است. نکته جالب آنکه رشد قیمت سکه طرح جدید به حدی بود که قیمت سکه طرح قدیم را پشت سر گذاشته و یک هزار تومان گرانتر از قیمت آن در بازار مورد مبادله قرار گرفته است.
قابل ذکر است بالاترین قیمت ثبت شده برای هر سکه بهار آزادی طرح جدید در سال 90 مربوط به سوم بهمن ماه بود که قیمت هر قطعه سکه به یک میلیون 10 هزار تومان رسید. در آن تاریخ قیمت هر دلار آمریکا معادل 2100 تومان به ثبت شده ، در حالی که امروز در آخرین ساعات مبادلات قیمت دلار به 2530 تومان رسیده که در مقایسه با قیمت روز گذشته یعنی دوم مهرماه سال 91 هر دلار 55 تومان افزایش داشته است.
براساس گزارش هرنیم سکه 506 هزار تومان، ربع سکه 253 هزار تومان و هر سکه یک گرمی با قیمتی معادل 142 هزار تومان مورد مبادله قرار گرفته است.

 


22239

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamid IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    26 3
    من یه سوال داشتم سال های قبل قیمت طرح قدیم بیشتر از جدید بود ولی الان عکس شده کسی میدونه چرا؟
    • بدون نام EU ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
      3 0
      چون الان حباب داره سكه
  • بدون نام IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    20 27
    اي ول به خودم كه سكه هايي كه ثبت مام كردم رو هنود نفروختم
  • بدون نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    105 3
    آفرين به عملكرد درخشان دولت وبانك مركزي
  • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    35 1
    هفته گذشته يكي از معتبرترين و قديمي ترين كارخانجات توليد آب معدني كه اتفاقاً تحت ليسانس هيچ برند اروپايي نبود و كاملاً ايراني بود، تعطيل شد و در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني صدها كارگر بيكار شدند و تنها منبع درآمدشون رو از دست دادند...حال با اين اوضاع اقتصاد ايران خدا مي دونه كه چطور بايد گذران زندگي كنند...فقط اميدوارم كه مسئولين هر چه زودتر چاره اي بينديشند و از كار و كارگر ايراني واقعاً حمايت بشه...
  • امین IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    15 1
    واقعا تاسف برانگیزه .... همه فکر می کنن که دلار خریدن رفت بالا چه سودی کردن... طرف حرفم به اونایی که پولاشون 2 برابر شد توی بالا پایینیای دلار .... سودی در کار نیست اگه اون موقع با 100 میلیون می تونستی هر چیو بخری الان با 200 میلیون میتونی بخری .... ولت ارزششو از دست می ده اما بیشتر میشه ... در واقع ثروتت هیچ تغییری نکرده !!!!!!!!
  • حسام US ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    16 0
    نظر شما کاملا صحیحه ، در واقع آن كسي. که سال قبل سکه و دلار خرید الان نه سود کرده نه زیان، ضرر اصلی‌ را کسانی‌ کردند که پولی‌ نداشتند که ارز و طلا بخرند ولی‌ اكنون باید دو برابر پارسال هزینه کنند.