ایسنا نوشت:

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به آغاز سال تحصیلی از اجرای طرح سباح خبر داد و گفت : در این طرح برای آموزش شنا و اجاره سالن در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال در طول سال مدارس دولتی از 50 درصد تخفیف و مدارس غیر انتفاعی از 30 درصد تخفیف برخوردار می شوند.
 

 

 سید محمد حاج آقامیر در خصوص اقدامات سازمان ورزش با توجه به فرا رسیدن مهر ماه اظهار کرد: اقدامات سازمان ورزش در قالب برنامه های اجتماعی فرهنگی استقبال از مهر تحت عنوان "باز باران" از 25 شهریور ماه آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه دارد.
 

وی ادامه داد: در قالب برنامه استقبال از مهر، اقداماتی همچون تکمیل ست‌های ورزش مدارس، تجهیز مدارس به وسایل تفریحی –ورزشی، برگزاری مسابقات رقابتی در سطح مدارس شهر تهران، برگزاری ایستگاه های صبحگاهی به مدت 10 دقیقه هر روز در مدارس و برگزاری المپیاد ورزشی مدارس به انجام می رسد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران دیگر برنامه های سازمان ورزش را برگزاری همایش کوهپیمایی در دارآباد ویژه دانش آموزان و دانشجویان از یکم تا 15 مهر عنوان کرد.
 

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره کودک در سطح مناطق 22 گانه که یکم تا 15 مهر ماه به انجام می رسد، گفت: یکی دیگر از برنامه های سازمان ورزش شهرداری تهران اجرای طرح سباح است که طی آن در طول سال تخفیف 50 درصدی مدارس دولتی و 30 درصدی مدارس غیر انتفاعی برای آموزش شنا و اجاره سالن در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال صورت می گیرد.
 

 

آقامیر دیگر اقدامات سازمان ورزش را برگزاری جشنواره بازی های مجازی در سطح مناطق 22 گانه، برپایی ایستگاه های تفریحی ورزشی در بوستان های مناطق، برگزاری همایش پیاده روی و برگزاری گردش در کوه بر شمرد.
 

 


رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: برگزاری لیگ برتر بانوان بسکتبال جام کوثر و برگزاری اولین دوره مسابقات اصول رقابتی مقدماتی کوهپیمایی در سطح محلات پایتخت از یکم تا 15 مهر ماه به انجام می رسد.
 

 


وی افزود: المپیاد ورزش محلات نیز در سطح مدارس تهران یکم تا 15 مهر ماه برگزار می شود.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =