اینها چند پیش بینی گل آقایی است از بیست سال بعد که دست بر قضا بیست سال قبل نوشته شده است، چقدر این اخبار محقق شود، با مرحوم گل آقای عزیز!

 

دوم مهرماه 1411
آقای «اسدالله نوری» وزیر کشور، در یک مصاحبه رادیو -‌ تلویزیونی اعلام داشت که دلایل رد صلاحیت مهندس «بهزاد نبوی» اعلام نخواهد شد!
«بهزاد نبوی» نیز طی نامه سرگشاده‌ای اعلام کرد: اگر چهل بار دیگر نیز صلاحیتش رد بشود باز هم کاندیدا خواهد شد.
شایان ذکر است که صلاحیت نامبرده برای یازده دوره متوالی در انتخابات، رد شده است!
سوم مهرماه 1411
استاد «اسدالله بادامچیان» رئیس قوه قضائیه، «ابراهیم اصغرزاده» سردبیر روزنامه رادیکال «علیک سلام» را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد.
رئیس قوه قضائیه اعلام کرد: نامبرده در حادثه اشغال سفارت آمریکا در تهران هیچ نقشی نداشته و تصاویری که پنجاه سال پیش او را در محوطه سفارت آمریکا نشان می‌داد و از تلویزیون پخش شد، جعلی بوده است.
وی گفت: نوار اصلی اشغال سفارت آمریکا که در آرشیو قوه قضائیه است، در این هفته از تلویزیون پخش خواهد شد.
چهارم مهرماه 1411
امروز دکتر «مهدی نصیری» مدیر مسؤول کیهان که بیش از 45 سال مدیرمسؤول روزنامه مزبور بود، از این سمت استعفا کرد. گفته می‌شود وی که پس از چهل سال نویسندگی شبانه‌روزی در روزنامه کیهان، برای اولین بار از اتاق خود در دفتر این روزنامه خارج شده بود، با مشاهده وضعیت مردم در خیابان فردوسی، تصمیم به استعفا گرفت. وی در طول چهل سال گذشته تمام اوقات خود را به نوشتن مقالاتی درباره تهاجم فرهنگی گذرانده بود. احتمال دارد که نامبرده به سمت استاندار استان نصرآباد منصوب شود!
پنجم مهرماه 1411
مدیرعامل هواپیمایی به دریافت یک قطعه مدال سرعت! مفتخر گردید.
مهندس «طیران‌پور»، مدیرعامل هواپیمایی در حالی که مدال را به گردن آویخته بود و دو مهماندار نمونه با منقل و اسپند در دو طرفش ایستاده بودند، درباره موفقیت عظیمی که موجب اهدای این مدال به وی شده است، نطق کوتاهی ایراد کرد و سپس به سؤالات خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی داخل و خارج، پاسخ گفت.
قابل توضیح است که چهارشنبه هفته قبل، پس از 40 سال، یک پرواز تهران -‌ مشهد در میان بهت و حیرت حاضران و مسافران، برای اولین بار فقط با دو ساعت و نیم تأخیر انجام شد!

 

 

گل آقا. شماره 92. مهر 1371

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    14 0
    خدا آقای صابری فومنی را بیامرزد که حتی پس از مرگش هنوز نوشته هایش لبخند را بر لب ادم می اورد.با تشکر از سایت خبرانلاین از درج طنزهای گل اقای ملت ایران و به امید چاپ طنزهای بعدی او.
  • حسین IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    16 4
    طنز های مرحوم گل آقا با عنوان 40 سال بعد منتشر می شدند، نه 20 سال بعد
    • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
      8 0
      طنزی که 20 سال پیش از این تاریخ نوشته شده (1371) و 20 سال بعد از این تاریخ رو پیش بینی کرده،(1411) یعنی سال 71 چهل سال بعدش رو پیش بینی کرده!