سارقانی که با استفاده از یکدستگاه خودرو پژو با پرسه زدن در محله ها و خیابانهای خلوت شهر اقدام به سرقت لوازم و اموال داخل خودروها می کردند از سوی ماموران انتظامی کرج شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت 3 بعد از ظهر روز گذشته ماموران گشت کلانتری 15 رجائی شهر حین گشت زنی ، یکدستگاه خودروی پژو پارس را مشاهده کردند که در کنار یکدستگاه خودروی پارک شده در بلوار توقف کرد و سرنشین آن با شکستن شیشه خودروی مورد نظر قصد سرقت لوازم و اموال داخل خودرو را دارند. وی گفت: ماموران با دیدن این صحنه بلافاصله جهت دستگیری سارقان به خودرو مورد نظر نزدیک شدند اما هر دو سارق به محض مشاهده ماموران بدون توجه به فرمان ایست پلیس، از صحنه متواری شدند.
سرهنگ خیرخواهان افزود : با توجه به فرار متهمان ، ماموران ضمن تعقیب خودرو با اعلام موضوع به مرکز پیام پلیس 110 بلافاصله طرح مهار جهت شناسایی و دستگیری متهمان به اجرا گذاشته شد و سرانجام خودروی متهمان در میدان دانشگاه متوقف شد و در حالیکه هر دو متهم قصد فرار داشتند در یک عملیات غافلگیرانه از سوی ماموران دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در بازرسی از خودروی سارقان، هفت عدد سوپیچ خودروهای مدل بالا از قبیل هیوندا و پژو، هفت عدد کارت عابر بانک به نام اشخاص مختلف، چهار دستگاه تلفن همراه، یک قبضه چاقو، دو دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک جفت پلاک مسروقه و غیره کشف و ضبط و متهمان جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ خیرخواهان گفت : سارقان دستگیر شده بنام های «قاسم» و «بهنام» در بازجوئی ماموران ضمن اعتراف به چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اذعان داشتند که با استفاده از یکدستگاه خودروی پژو پارس در خیابانها و محله های خلوت شهر پرسه زده و با توقف در کنار خودروهای پارک شده، یکنفر به عنوان راننده در داخل خودرو حضور داشت تا به محض رسیدن صاحب خودرو یا ماموران از محل متواری شوند و نفر دوم نیز اقدام به سرقت می کرد. گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و در این رابطه تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی و تلاش در جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =