رئیس جمهور تصریح کرد: همه از وضع موجود ناراضی و از آینده آن مایوس هستند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در ادامه آخرین نطق اش در مجمع عمومی سازمان ملل جمهور با اشاره به اینکه محیط زیسست که ثروت مشترک همه بشر است به میدان تاخت و تاز سرمایه داران جهانی تبدیل شده است گفت: به دنبال این مساله سیل و زلزله و .. حیات انسانی را به مخاطره انداخته است.
رئیس جمهور تصریح کرد: علیرغم پیشرفت ها آرزوهای فرزندان حضرت آدم محقق نشده است.
احمدی نژاد با بیان اینکه همه از وضع موجود ناراضی و از آینده آن مایوس هستند افزود: آدمیان شایسته چنین وضعی نیستند و خداوند چنین وضعی را نپذیرفته است.
وی با طرح این پرسش که مسئول این وضعیت و حوادث چه کسی است با اشاره به اینکه برخی ملت ها را مقصر می دانند گفت: عده ای این وضعیت را خواست ملت ها دانسته و می گویند آنچه بر سر جوامع بشری می آید نتیجه سلطه پذیری ملت هاست. اینها توجیهات اقلیت سلطه گر است. اینها توجیه گر نظام ظالمانه جهانی نیست.
وی افزود: آنان برای توجیه نظریه خود نظریه تنازع بقا را مطرح می کنند.
ریئس جمهور با یادآوری اینکه توده های مردم به دنبال جهانگشایی نبوده اند ودر این امور نقش تعیین کننده نداشته اند افزود: باور ندارم که توده های مردم مسیحی، مسلمان، یهودی، هندو و بودایی و غیره همه خواهان پاکی و عدالت هستند و با هم مشکلی ندارند.

رئیس جمهور تصریح کرد: مسئول وضع موجود قدرت های دلسپرده به شیطان هستند.

وی با بیان اینکه مدیریت نظم حاکم جهان متکی بر نظم مادی است و براساس فریب شکل گرفته و بر اساس سلطع طلبی پایده گذاری شده است گفت: نظم حاکم به دنبال تفرقه میان ملل است. به دنبال انحصار در ثروت و قدرت و علم و فن آوری و سازماندهی بر اساس قدرست است. نظم حاکم بر جهان تبعیض آلود و طبقاتی است.
احمدی نژاد با اشاره به سیستم انتخاباتی در کشورهای غربی و «صرف هزینه های تریلیون دلاری» و تاکید بر اینکه «مردم در غرب مجبور به انتخاب احزاب هستند» گفت: به زعم کشورهای سرمایه داری هزینه های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری است که مردم هزینه آن را می پردازند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه دنیا نیازمند نظم جدیدی است گفت: به جای تحقیر و درجه بندی انسانها به دنبال کمال و سعادت همه جانبه باشد.

رئیس جمهور ضمن برشمردن شاخصه های نظم جدید گفت: باید به دنبال رفاه برای کل جامعه بشری بود و برای رفع فاصله ها حاکمان عاشق مردم باشند.
احمدی نژاد با بیان اینکه نظم جدید باید بر پایه استانداردی یگانه باشد افزود: مدیران حاکم بر جهان خود را خادم مردم بدانند. چنین نظمی جز با مشارکت همگانی محقق می گردد.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز روز ملت هاست و خواست و اراده آنها تعیین کننده جهان فردا است افزود: به خدا توکل کرده و در برابر اقلیت تمامیت خواه بیاستیم. بارش لطف رحمت خدا را باور کنیم و با اعتماد به نفس در زمینه تحقق مدیریت مشترک جهانی تلاش کنیم.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه باید برای اصلاح ساختار سازمان ملل تلاش مشترکی را سازماندهی نماییم اظهارداشت: وجود تبعیض و انحصار در سازمان ملل پذیرفتنی نیست. باید در تولید و ترویج ادبیات مدیریت جهانی و ضرورت استمرار آن تلاش داشته باشیم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    19 2
    ای بابا آقای احمدی نژاد شما دیگه چرا؟