یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« لطفا مشکلات اینترنت رو بررسی کنید ما هر دوره بیش از 20 هزار تومن پول اینترنت میدهیم ولی بیش از دو هفته است که ثانیه به ثانیه اینترنت قطع و وصل میشود. ما adsl از مخابرات تهیه کردیم و وقتی تماس میگیریم می گویند مشکل از مودم شماست اما بسیاری دیگر از دوستان و آشنایان ما که از مودم های دیگر استفاده میکنند این مشکل را دارند. لطفا پیگیری کنید که آیا این موضوع به ملی شدن شبکه ارتباط دارد؟»
زارعیان در پاسخ به مشکل این مخاطب که ازکندی و اختلال دراستفاده از اینترنت ADSL شرکت مخابرات ایران گله مند بودعنوان داشت:« باید مشخص شود که این خدمات را ازکدام شرکت اینترنتی دریافت کرده اند. زیرا امروز11 شرکت خدمات اینترنتی در کشوروجود دارد که خدمات اینترنت adsl ارائه می دهند. این مشترک درصورت وجود اختلال دراینترنتش باید با شماره های 88113938 ودراستان تهران با 190 تماس بگیرد. در صورت تماس با ما بطورخاص و ویژه به مشکلشان رسیدگی خواهد شد.»
45235
درپی اعتراض یکی از خوانندگان به کندی سرعت اینترنت ADSL دریاقتی از شرکت مخابرات ایران، روابط عمومی این شرکت ضمن معرفی شماره تماسی برای پاسخگویی عنوان داشت:«این مشترک اگربا ما تماس بگیرند بطور ویژه به مشکل ایشان رسیدگی می شود.»
کد خبر 247086
نظر شما