رئیس سازمان بسیج اساتید کشور می‌گوید از دولت دهم در طرح‌های انقلابی کشور حمایت می‌کنیم تا در مدت باقی‌مانده دولت به کار‌هایش برسد و فرود خوبی داشته باشد.

سهراب صلاحی در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در خصوص رابطه بسیج اساتید با دولت، گفت: دولت دهم هم مثل همه دولت‌ها خدمات و مشکلاتی داشته است و ما در قبال دولت فرمایشات رهبری انقلاب را سرلوحه کار قرار می‌دهیم.
وی افزود: البته طبعاً اساتید بسیجی چون دغدغه انقلاب و کشور را دارند همانطور که نسبت به دولت‌های قبلی نقد‌هایی داشتند طبعاً در این دولت هم دیدگاه‌هایی دارند.
وی مشخص‌ترین مصداق در این زمینه را دیپلماسی دولت دهم دانست و گفت: ما معتقد هستیم در بحث بیداری اسلامی دستگاه دیپلماسی باید بیش از این فعال وارد عرصه شود چراکه خیلی از کشور‌ها به دنبال این فرصت هستند این در حالی است که ریشه این انقلاب‌ها به انقلاب اسلامی برمی‌گردد.
وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید دولت آینده از دل دولت فعلی بیرون بیاید یا خیر؟، خاطرنشان کرد: دولت آینده از دل نظام بیرون می‌آید چون دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و مورد ارزیابی مردم قرار می‌گیرند و ما معتقد هستیم دولت آتی از دل نظام بیرون می‌آید و با چشم‌انداز بالاتری نسبت به دولت‌های قبل کار می‌کنند.
صلاحی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید دولت آینده از دل اسامی مطرح در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بیرون می‌آید یا مردم باز هم انتخابی متفاوت خواهند داشت، اظهار داشت: در این زمینه هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و مردم به حرف و عمل کاندیدا‌ها نگاه می‌کنند و ارزیابی می‌کنند چه کسی برای کشور دل می‌سوزاند و در مقابل دشمن قد علم می‌کند.
به گفته وی مردم با همه انتقاد‌هایی که ممکن است نسبت به مدیریت اجرایی کشور داشته باشند ولی نسبت به عزت کشور کم نمی‌گذارند.
رئیس سازمان اساتید بسیجی که در مشهد با خبرآنلاین گفت و گو می کرد می‌گفت برخی در این کشور رئیس‌جمهور شدند و 20 میلیون و اندی رای آوردند ولی امروز در این کشور جرأت نمی‌کنند در یک جمع چند هزار نفری مردم حاضر شوند چون ملت علیه آنها شعار می‌دهند و از آنها ناراحت هستند که چرا سر سفره جمهوری اسلامی به نام و نشانی رسیدند و امروز نمک نا‌شناسی می‌کنند.
وی همچنین به سفر اخیر بانکی‌مون دبیر کل سازمان ملل به تهران اشاره کرد و گفت: بانکی‌مون هم وقتی به ایران آمد نه تقاضا کرد و نه کسانی که در معرض انتقاد هستند جرأت پیدا کردند بروند با او ملاقات کنند چون زیر فشار مردم هستند و دولت مردان فعلی هم باید به این مسائل توجه کنند.
رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه برخی 8 سال در این کشور مقدرات مردم در دستشان بود ولی برخاستند خط خودشان را حاکم کنند ولی مردم این امر را نپذیرفتند و به این دولت هم مردم اجازه نمی‌دهند.
وی گفت دولت‌های قوی‌تر و با ریشه‌تر در این کشور بودند که خواستند این کار را بکنند ولی نتوانستند.
صلاحی در پاسخ به این پرسش که ممکن است در انتخابات سال آینده بسیج اساتید به حمایت از یک کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری بپردازد، اظهار داشت: ما قصد حمایت از هیچ کاندیدایی را نداریم ولی روشنگری خواهیم کرد و به خصوص تلاش می‌کنیم کاندیدا‌ها را وادار کنیم یک برنامه مکتوب برای دولت خود ارائه کنند و ما فکر می‌کنیم معرفی کردن معاون اول و وزرای اصلی کابینه می‌تواند به شفاف‌تر شدن وضعیت کاندیدا‌ها و اقبال مردم به آنها کمک کند.
/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    58 1
    چرا خودتون امتحان نمی کنین تا ببینین وضعیت ومحبوبیت شما در مقابل مردم وافکار عمومی چقدره
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    68 2
    چی بگم؟؟!!!! امتحانش مجانیه ها ادعا که خیلی اسونه!!! خاتمی هزار سال دیگه هم با احترام تو دل مردم ایران جا داره و خواهد داشت
  • بدون نام PT ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    38 3
    فعلا تریبون و بلند گو دست شماست ولی به این تریبون ها خیلی تکیه ندهید اینها چوبی هستند میشکنند ... آنها که 20 میلیون و اندی رای آوردند هنوز توی قلب مردم جای دارند
  • فرشاد EU ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    26 0
    معرفت در گرانیست به هرکس ندهندش!
  • رضا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    6 47
    خدا شما رو خیر دهد که اگر امثال شما نبودید چه بر سر ما میآمد
  • محمد IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    51 1
    یک طرفه به قاضی رفتن نتیجه اش همین سخنان است شما اجازه بدهید بعد اظهار فضل نمایید
  • سینا IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    51 3
    برخی نیز با شعار ولایتمداری 24میلیون رای آوردند ولی در موقع امتحان قهر و خانه نشینی کردند.
  • بدون نام US ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    60 1
    شما اول اجازه حضور بدهبد و بعد بگویید که نیامد
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    59 1
    مطمئنید؟
  • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    58 0
    کدام مردم ؟
  • سيد EU ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    70 3
    در عجبم از كساني كه ميپندارند خاتمي ذره اي از محبوبيت خود را از دست داده. اين كساني كه امروز در مجامع عمومي براي خاتمي مزاحمت ايجاد مي كنند در طول دوره ي رياست جمهوري او نيز برنامه هايش را به هم ميزدند...
  • از اهالی سار کاشان IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    77 3
    درود بر خاتمی معلم اخلاق و صداقت ، پاکی و نجابت
    • بدون نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
      15 2
      مشکل اینه هر روز داریم به یک ور غش میکنیم
  • مهدی US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    43 1
    ایشان کدام دانشگاه تدریس می کنند؟ خب همان جا از خاتمی دعوت کنند و نتیجه اش را ببینند تا این قدر از طرف مردم صحبت نکنند
  • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    26 0
    حالا شما زیاد نمی خواد خودشو ناراحت کنی!
  • بدون نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    28 1
    ای به خواب رفته کی زخواب برخیزی
  • بدون نام US ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    16 0
    خوبه این نظرات مردمی و تعداد رایهای مثبت و منفیش رو برای ایشون ارسال کنید تا "متوجه تر" بشن که همین "مردم" چی‌ در مورد امسال ایشون فکر میکنند.