مدیر مسوول روزنامه مغرب به دلیل اتهامات غیر مطبوعاتی بازداشت شد.

به گزارش خبرآنلاین، از ظهر امروز ماموران دادستان در دفتر روزنامه مغرب حاضر شدند و پس از گفتگو با مدیر مسوول این روزنامه، او را بازداشت کردند.

غلامحسین محستی اژه ای، دادستان کل کشور این بازداشت را بی ارتباط با چاپ تصویر محمد خاتمی در شماره دیروز روزنامه مغرب دانست. او در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ماموران دادستانی به روزنامه مغرب رفته و بازجویی‌هایی در آنجا صورت گرفته و مطرح شده که دلیل این امر، چاپ عکس آقای خاتمی در صفحه اول این روزنامه بوده است؟‌ گفت: مدیر مسئول این روزنامه و بعضی از افراد آن نه به اتهام مطبوعاتی، بلکه به غیر از اتهام مطبوعاتی، ‌تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و آنچه من تا قبل از جلسه امروز شنیده‌ام این بوده که اتهام فعلی آنها غیرمطبوعاتی است و بر اساس گزارش یکی از مراجع رسمی، این کار صورت گرفته است.

همچنین در این باره، امیر موسی کاظمی، سردبیر روزنامه مغرب به فارس گفت: "مدیرمسئول روزنامه مغرب دقایقی پیش توسط نمایندگان دادستانی به دلیل نامعلوم بازداشت شد. نمایندگان دادستانی همچنان در دفتر روزنامه حضور دارند و خبرنگاران نیز همچنان در خارج از روزنامه حضور دارند. ما هنوز منتظر هستیم تا نمایندگان دادستانی دفتر را تحویل بدهند تا روزنامه‌را برای انتشار آماده کنیم."

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =