فارس نوشت:

سعید قاسمی کارشناس مسائل فرهنگی و از فرماندهان جنگ تحمیلی که در جمع زائران شهدای بهشت حضرت زهرا (س) سخن می‌گفت با بیان اینکه شهدا دعا داشتند ادعا نداشتند، به بررسی مسائل جاری روز پرداخت و گفت: اکنون شرایط خاصی داریم و البته برخی بحران‌های اجتماعی نیز که متبلور شده کار و سخن گفتن از شرایط را سخت کرده است.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         چرا مقام معظم رهبری آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی را همچون دروس انقلاب کلمه به کلمه و حرف به حرف بازخوانی می‌کنند؟ باید بدانیم این اقدام حضرت آقا چه پیامی دارد. ما باید از آقا درس بگیریم و دروس انقلاب را ذکر بگوییم، تکرار کنیم. مثل نماز. تا بیمار نشویم. متاسفانه بنده و نسل چهارم انقلاب ما از دروس انقلاب کمی دور شده‌اند.
·         متاسفانه درباره جنگ یک دروغ به مردم گفته‌اند و به شهدا و ایران خیانت کرده‌اند. اگر بتوانم بجنگم، در باقی عمرم تلاش خواهم کرد لفظ دروغ جنگ ایران و عراق را از بین ببرم و حقیقت را به مردم بگویم چرا که جنگ ایران و عراق لفظ غلطی است می‌خواهند عظمت شهدا را پایین بیاورند. برخی خائنانه و برخی نادانسته می‌گویند جنگ ایران و عراق در حالی که آن جنگ، جنگ جهانی سوم بود.
·         فتنه 88 کمرشکن بود. مدلی بود که آن را تجربه نکرده بودیم. در تاریخ روایت قاسطین، مارقین و ناکثین را در گوشمان کرده بودند اما فتنه را تجربه نکرده بودیم. فتنه در شرایط رخ داد که عده‌ای به بهانه انتخابات برای ناکام کردن لذت قدرت حضور مردم می‌خواستند آبروی نظام را ببرند. همه شکست خورده‌ها از رضا شاهی‌ها گرفته تا شاه رضایی‌ها، منافقین، ساواکی‌ها، سروشی‌ها، گوگوشی‌ها و افراد منتسب به خودمان از آن سردار بی‌خاصیت گرفته تا آن روحانی بی‌بصیرت در یک صف قرار گرفته‌اند و حزب‌الهی‌ها در صف دیگر.
·         روی سخن من با ریاست محترم جمهور است که عزیزم حرف ناگفته با شما زیاد داریم. چندین بار خواستم وقت ملاقات بگیرم شما گرفتار بودید اما چه طور بگوییم که دشمن از آن استفاده نکند. عزیزم حاج محمود اگر این حرف‌ها را به جنابعالی نگوییم و دیر اقدام کنیم ممکن است کار به جاهایی برسد که مثل گذشته با بچه حزب‌الهی‌ها در خیابان حاضر شویم و بحران را جمع کنیم.
·         داستان دلار پوسیده بدون پشتوانه و کاغذی چیست که هر روز روی اعصاب جامعه راه می‌رود و مسئولین را به جان هم می‌اندازد، این توطئه انگلیسی است که تفرقه می‌اندازد. برادر عزیزم، مدل جدیدی را شروع کرده‌اید و یا اینکه با شما شروع کرده‌اند اما می‌خواهم بگویم فرصت شما تمام شده است. مواضعی که دارید و برخی از آنها را در سفر اخیرتان به نیویورک مطرح کردید، حرف‌های دو پهلو است و پالس‌ها و چراغ سبز به آن طرف نشان می‌دهد. لذا مواضع شما ما را اذیت می‌کند. به همین خاطر می‌خواهم بگویم مواضع‌تان را برگردانید و حرف‌تان را عوض کنید. این مدلی که شما دارید در گذشته برخی‌ها داشتند و آقا روح الله جلوی آن ایستاد. اگر مردم می‌خواستند نوکر آمریکا باشند و با آمریکا روابط داشته باشند اصلا چرا انقلاب کردند. رای مردم به شما رای به ارزش‌های عدالت محور بود. پس بدانید الان وقت این حرف‌ها نیست.
·         هاشمی و خاتمی و حسن روحانی برای اجرایی کردن مدل این روزهای احمدی نژاد بالا و پایین کردند اما مردم از اقدامات آنها جلوگیری کردند.
·         {خطاب به احمدی نژاد}عزیزم وقت نیست. اصرار نکنید. اگر احساس می‌کنی که می شود بدان که آن مدل اجرایی نیست، حاج محمود عزیز مک فارلین را بدون هماهنگی به ایران آوردند اما امام اجازه نداد آن مدل اجرا شود.
·         {با اشاره به اظهارات هاشمی که گفته بود برخی بر تلخی جام زهر تاکید دارند}آقای هاشمی حلاوت جام زهر کجا بود؟ وقتی خاطره حاج عیسی خادم آقا روح الله را می‌شنوی، می‌گوید بعد از قطعنامه وارد اتاق شدم امام مرا در بغل گرفت و یک ساعت گریه کرد و گفت: حاج عیسی، شهدا به مقامی که بخواهند می‌رسند جانبازان اجرشان را می گیرند، اسرا هم به برمی‌گردند اما من چه کار کنم؟
·         یادم نمی‌رود در دوران جنگ همراه با حاج کاظم رستگار و یکی دیگر از رزمنده‌ها که اگر لازم باشد اسمش را می‌گویم پیش آقای هاشمی رفتیم. به ایشان گفتم نمی‌شود بچه‌های بسیجی خط را بگیرند، آقایان نتوانند خط را نگه دارند. باید کسانی که خط را به دست دشمن می‌دهند، را به سینه دیوار بچسبانیم. اما آقای هاشمی گفت مگر امام صدام است که اینگونه برخورد کند. آقایان استعفا دادند، نظامی‌ها مطالباتی که عملی شدنی نبود را ارائه کردند، سیاسیون هم کار خودشان را کردند تا جنگ پیش نرود و امروز این احمد پاریاب فرمانده گردان شهادت با کپسول 10-11 کیلویی به بهشت زهرا بیاید و رفیقانش را ببیند.
·          آقای احمدی‌نژاد ما می‌دانیم قبل از عید چه اتفاقاتی قرار بود رخ دهد، به یکی از بچه حزب‌الهی‌ها گفته بودند کانتینر دلار می‌خری، گفته بود کانتینر چیست گفته بود همان‌ها که شهدا را با آن جابجا می‌کردید. می‌خواستند یک مشت دلار چاپ شده بدون پشتوانه مفت و ارزان را کف بازار بریزند، این بچه حزب‌الهی‌ به آن دلال گفته بود کانتینر دلار را بگیرم چه کار. گفته بود بگیر حالشو ببر.
·         از قبل از عید امثال بنده می‌دانستند قرار است چه فتنه‌ای رخ دهد. وقتی کانتینر کاغذ پاره دلار کثیف را به کف جامعه می‌ریزند معلوم است که می‌خواهند اعلان جنگ کنند. از چند هفته پیش اعلان جنگ کردند و جنگ با ما را کلید زدند. نظام به این بزرگی را با مرغ زیر سؤال بردند. آقای احمدی‌نژاد می‌دانید توجیه آوردند و گفتند که دانه مرغ نمی‌رسد. وزیر بازرگانی شما در ماه رمضان گفت 20 تا 50 تن همواره مرغ توزیع می‌کردیم اما اکنون 200 هزار تن مرغ توزیع کردیم اما مرغ به دست مردم نمی‌رسد.
·         امیدوارم دشمن نشنود اما ما را مسخره می‌کنند و می‌گویند شما مرغ را نمی‌توانید مدیریت کنید.
·         {با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری} دوباره انتخابات شد و دوباره می‌خواهند کمرمان را بشکنند. 9 ماه درد زایمان خواهیم داشت تا این فرد خلف یا ناخلف بیرون بیاید و متولد شود.
·         به احمدی‌نژاد توصیه مي​کنم با تغییر مواضع و رفتارش در قبال شرایط حساس کشور به توصیه‌های مقام معظم رهبری گوش کند. عزیزم با آقا کل نیندازید و آمارهای عجیب و غریب ارائه نکنید که مثلا تحریم‌ها جواب می‌دهد و باید مدل را عوض کنیم. آقای احمدی‌نژاد نمی‌توان آن مدل را اجرا کنی. به خدا قسم مدل تو سوراخ است. سوراخ‌ها را پر کن. ما آن حر‌ف‌هایی که تو می‌گویی تجربه کردیم. ما می‌خواهیم مقاومت کنیم عزیزم. موهای سپید پدر مصطفی احمدی‌روشن را ببین و از او بپرس قطعنامه که امضا کردیم، چه اتفاقی افتاد.عزیزم وقتی قطعنامه را پذیرفتیم می‌دانی دشمن تا کجا آمد؟ تاجایی که در 8 سال جنگ نیامده بود. تا خرمشهر آمد. تا دهلران، سرپل ذهاب آمد تا اینکه به اسلام آباد و تنگه چهار زبر آمد به خدا قسم کوتاه بیاییم، له‌مان می‌کنند.
·         محمود جان گفتی استعفا می‌دهم و می‌روم. کجا می‌روی؟ شما که گفته بودی دولت تمام نمی‌شود و ما هستیم. حالا چه شده است. این حرف‌های شما پارادوکس است عزیزم. این دوره (دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد) خون دل خوردیم. هیچ دوره‌ای به اندازه این دوره به قول دوست و دشمن آقا خودش را به طور تمام و کامل خرج نکرد. عزیزم، 6-7 و یا 8ماه فرصت داری. بازی را تمام کن. ورزش را ول کن. این قراردادهای میلیاردی بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی ... خلاف حرف آقا درباره اقتصاد مقاومتی است. آنها همه نیروهایشان را در دولت تو چیده‌اند. وزیر ارشادت می‌گوید نمی‌تواند 7 نفر را عوض کند.
·         آقای احمدی‌نژاد دیر شده است. بیا تصمیم عادلانه بگیر و فکر کن که داری چه کار می‌کنی؟ در قضیه 11 روز خانه نشینی تو ما خون دل خوردیم اما بدان حزب‌الله فقط و فقط حول محور ولایت می‌چرخد و لاغیر.
·         {خطاب به رئیس قوه قضائیه درباره حکم صادر شده برای سعید تاجیک } ما دست شما را می‌بوسیم. توصیه ما این است که عدالت اجرا شود. ما نمی‌گوییم سعید را ببخشید. سعید به آقا نامه نوشت و گفت که غلط کرده‌ام و دل شما را آزردم. ما می‌گوییم نحوه برخورد با سعید مبنای برخورد دستگاه قضایی باشد. با تشکر از قوه قضائیه به خاطر دستگیری فائزه هاشمی، این درست نبود حکم کسی که با آن سابقه کثیف به نظام و رهبر انقلاب اهانت می‌کند و در خط مقدم فتنه‌گران برای براندازی به خیابان می‌آید 6 ماه زندان باشد و حکم کسی که در پرونده خود 8 سال دفاع مقدس با مجروحیت 8 ماه حضور در جبهه مبارزه با فتنه را دارد به خاطر فحاشی به یک شخص حقیقی آن‌ هم به جمل‌سوار یکه‌تاز جریان فتنه 8 ماه زندان و 50 ضربه شلاق و تعلیق از خدمت باشد.
·          سعید رکب خورد و متاسفانه آن حرف‌ها را زد که اگر من بودم کارهای بدتری از سعید انجام می‌دادم و تبعاتش را هم می‌پذیرفتم؛ اکنون هم از رئیس دستگاه قضا خواهش می‌کنیم که مثل حکم سعید را برای گردانندگان اغتشاشات و ستاد فرماندهی براندازی نظام، محاربین، فحاشان به رهبری و حزب‌الله و عاملین قتل دهها بسیجی و مجروحان فتنه صادر نمایید.
 
·         {با انتقاد از تبلیغات زودهنگام برخی کاندیدا}برخی کت و شلوار ریاست جمهوری را دوخته‌اند و دوباره آمده‌اند زودتر از موعد مقرر. اما ما باید خون دلش را بخوریم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    آقای قاسمی شما که می دانستید اینگونه می کنند و می خواهند بکنند بگویید چه کسانی بودند؟؟ چرا این کار را کردند و در تمام رسانه ها دادش را علیه دولت احمدی نژاد کشیدند؟؟؟ شما که می دانستید چرا یک بار نگفتید می خواهند دولت را زمین بزنند و متاسفانه شما هم دارید بازی همانها را می کنید. مگر امام ره نفرمودند رابطه با امریکا اگر آدم شود اشکالی ندارد (نقل به مضمون) مگر احمدی نژاد غیر از این را گفت؟؟؟ بازی لاریجانی ها و مجلسیانی که داب و هم و غمشان باند و دسته خودشان هست شما را هم بازی داده است خواهید دید بعد از انتخابات آتی دیگر نامی از شما نخواهد بود زیر مورد استفاده شما تخریب احمدی نژاد است و بس
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    392 7
    خبر نداشتم بدتر از رفتار آقای تاجیک هم امکان داشت؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    " اگر من بودم کارهای بدتری از سعید انجام می‌دادم "... مثلا چه كاري ؟؟؟ آقاي فرمانده شما از سيره ي كدام معصوم تبعيت ميكني ؟!
  • بدون نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    359 6
    انشا. خداوند به همه اعتدال در رفتار و گفتار عطا فرماید که اسلام دین میانه روی است!
  • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    280 2
    هر کسی برای دیگری خط و نشان میکشد و قانون دا به هیچ می انگارد
  • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    237 4
    تندروی در هیچ زمینه ای عاقلانه نیست
  • چماق IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    تو رو خدا ببینید به کی میگن کارشناس .
  • بدون نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    برادر عزيز وقتي كه اقا در ان نماز جمعه معروف فرمودندند" نظرات من به اقاي احمدي نزاد نزديكتر است" و بعد از ان هم حرفي كه خلاف ان باشد را نفرموده اند يعني اينكه هنوز هم اقاي رييس جمهور مورد تاييد اقا هستند بنابراين بر من و شما به عنوان مقلدين حضرتشان واجب است كه از رييس جمهور حمايت تام داشته باشيم
  • بدون نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    149 5
    تا وقتی که این جور فکر کنیم حق مان همین است. باید یاد بگیریم که به حق حرف بزنیم.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    229 3
    " ماه درد زایمان خواهیم داشت تا این فرد خلف یا ناخلف بیرون بیاید و متولد شود ". این دیگه چه ادبیاتی است. متاسفم که این دست از ادبیات از یک کارشناس به اصطلاح فرهنگی صادر میشه
  • بدون نام US ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    112 4
    حالاهمه از همه چیزخبر داشتهندولی...
  • علیرضا IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    172 3
    تا مرد سخن نگفته باشد^عیب هنرش نهفته باش
  • بدون نام JP ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    290 7
    شما کارشناس اقتصادی؟ کارشناس فرهنگی هستید؟ کارشناس دلاری؟ منتقد فیلمی؟ کارشناس مسائل بین المللی هستی؟ خلاصه چه تخصصی داری؟ کی این همه تخصص رو یه جا به تو داده؟ تو چه برتری داری که من نوعی ندارم؟ نماز میخونی روزه میگیری؟ جنگیدی؟ خمس و زکات میدی؟ که همه اینها رو من قبل از تو گذروندم ...شما چطور با قدرت از لشکر کشی خیابونی صحبت میکنی در حالی که تجمع بدون مجوز طبق قانون جرمه(مثل گذشته با بچه حزب‌الهی‌ها در خیابان حاضر شویم و بحران را جمع کنیم)....
    • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
      59 6
      ببخشید اشتباهی منفی دادم
  • علی US ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    185 8
    سر دار بی خاصیت ؟ اعلائی یا رضائی لطفا" مراقب حرفهایي باشید جالبه کارشناس مسائل فرهنگیه
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    200 3
    این چه طرز ادبیات است. شما چه جور مسلمان شیعه ای هستید. امام علی این طور رفتار میکرده یا امام حسین؟ کارها و تندروی هایی که شما می کنید هزار بار به کشور بیشتر ضررمی زند نا دشمنان دشمن دانا به از دوست نادان
  • بدون نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    206 5
    دلم برای آدمهای مخلصی مانند شهید رجائی بهشتی باهنر باکری همت شهید یوسف کشاورزلنگرودی و امثال آنها تنگ شده است .ای کاش آنها زنده بودند .ای آقای که خودت را سردار می دانی به خودت بیا اول از خودت شروع کن در کلامت پراست ریا و تزویر .
    • حامد IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
      39 1
      منم دلم عحیب تنگ است. خیلی تنگ ...
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    227 6
    من خودم به هیچ عنوان طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی میخوام بدونم کسی مثل شما که تا دیروز کلمه ای انتقاد نمیکردید از این دولت حالا که جهت باد عوض شده دولت را به باد ناسزا گرفتین وقتی که باید حرف میزدیدن هیچی نگفتین حالا میگین که من میخواستم قبلا بگم؟؟؟!!! جناب قاسمی شعور و قدرت تشخیص مردم خیلی بالاتر از چیزیه که شما فکر میکنین
  • مهران IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    86 3
    خدایا خودت این کشتی را در دریای پرتلاطم ایران به ساحل مقصود برسان.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    91 3
    خب اگر این آقا کاراش ایراد داره خب ورش دارینو برکنارش کنید. قانون برای همین موقع هاست دیگه. کسی که صلاحیت نداره برای چی ماندگار مانده است. اگر انحراف داشته و مشکلات ایجاد نموده چرا تعلل می کنید؟؟این که بودنش به ضرر همه است؟؟ - برای این سوالات جوابی دارید آقای قاسمی؟
  • بدون نام EU ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    149 3
    من به عنوان یکی از هفتاد میلیون مردم هیچ گاه به شما و همفکرانتان وکالت ندادم که ازطرف من صحبتی کنید پس لطفا از لفظ "مردم" در سخنرانی های شخصی خود استفاده نکنید ضمنا قوه قضاییه که به آن هجمه میبرید از ارکان همین نظام است و شخص آقا رییس آن را منسوب نموده اند شما چکاره ای که حکم تعیین میکنی و کم و زیاد تشخیص میدی؟ مگه هرکی جانباز باشد هر خلافی خواست بکند؟ امام فرمود ملاک حال فعلی افراد است.
  • سامان CH ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    123 3
    یه خدا اگر ما هم در آن دوران بودیم می رفتیم و میجنگیدیم.منت چه چیز را بر سر مردم می گذارید؟؟ من فکر می کردم الان اوضاع به گونه ایست که بعضی ها را وادار به عذر خواهی می کند،ای دریغ که همچنان طلب کارند از مردم... خدایا همه امیدمان به عدل توست.
  • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    از حق آزادی بیان خودش استفاده کرد. شجاعتش رو داره حرف دلش رو داره می زنه. قبلا هم به مدت هشت سال ثابت کرده که از مرگ کوچکترین ترسی نداره .... شما چی؟
    • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
      62 4
      خط مقدم در گجاها بودند؟ مدلل بفرمایید
    • بدون نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
      60 1
      آزادی بیان در چهارچوب قانون منظورتون هست؟
  • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    25 11
    کجاین مردان بی ادعا؟ مردم عموما اهانت را نمی پسندند پس تا زمانی که از حافظه ملت پاک نشده اید به رییس جمهور ملت توهین نکنید.
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    7 134
    خدا خيرت دهد که زبان گوياي مردم در مقابله با فساد و خانواده سالاري هستي
  • بدون نام US ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    قاسمي قاسمي حمايتت مي كنيم. بسيجي با غيرت اميد همه ملت
  • بدون نام DE ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    102 2
    جالبه همه حق دارن از طرف مردم حرف بزنن
  • بدون نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    8 143
    درود بر زباني که حق را فرياد مي کند. حق نگهدارت حاجي
  • بدون نام US ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    آقاي قاسمي هميشه حرف ملت رو مي زنن. متاسفانه از اونجايي كه صراحت لهجه ايشون و رواني بيان ايشون باعث مي شه كه ضد انقلاب سو استفاده كنن
    • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
      9 2
      رواني بيان !!اينو خوب اومدى.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    9 126
    من هميشه از حرفاي شما لذت مي برم ولي همون نگرانيتون که رسانه هاي خارجيو دشمنان سوء اسفاده ميکنن رو دارم. کاش براي پرهيز از اين اتفاق تو جلسات خصوصيتون با آقاي احمدي نژاد اينا رو بگين يا به دوستان مشترکتون بگين که بشون بگن
  • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    2 19
    با سلام اقا کاوه عزیز اگر یادتان باشد امام بزرگوار ما فرمودن من حال اشخاش را تايید مکنم نه اینده ان را . دوم امریایی ها که انقدر ادعا مکنند بهضی حرفایشان اشتباه درمی اید . سوم بابا شما (نظر نویسان) که ادعا ادبیاتتان می شود خودتان ادبیات را درست کنید بهد به دیکران .
  • احمد IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    4 44
    حاج سعید با تشکر از زحمات شما در هشت سال دفاع مقدس
  • بدون نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    45 4
    بی زحمت چندتا کانتینر دلار بفرستید تو بازار تا دلار بیاد پاین همه میدونن شما نمیدونید برا چی دلار رفته بالا؟......
  • سید IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    3 76
    خدا امثال حاج سعید قاسمی را حفظ کند.
  • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    14 3
    " آقای هاشمی گفت مگر امام صدام است که اینگونه برخورد کند." درود بر هاشمی
  • هادی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    4 5
    با سلام اینکه اقای قاسمی می گوید از قبل از عید از ماجرای فتنه ارزی خبرد اشته با فرض صحت این ادعا خوب چکاری کرد؟ یادمان باشد حفظ این نظم از اوجب واجبات است برای این ماموریت در کجای جبهه ایستاده ایم خداوند عاقبت مارا ختم به خیر گرداند امین یارب العالمین
  • بدون نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    4 27
    دستت درد نکنه خوب گفتی بازم بگو تا خالی شیم.هنوز امید ما ملت به شماهاست تا ترمز بعضیا رو بکشین.ممنون
  • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    10 8
    آقای قاسمی گوش به فرمان رهبر باش فرمان رهبر : اطاعت از قانون