در پی اعتراض یکی از خوانندگان به وضعیت بد سرویس دهی قطارهای مترو وعدم رعایت حقوق دیگران توسط مسافران، شرکت بهره برداری متروتهران جوابیه ای را منتشر کرد.

یکی از خوانندگان نوشته بود:«چه کنیم با بوی جوراب برخی مسافران بی فرهنگ مترو، که بمحض سوار شدن کفش شان را درمیاوردند وصندلی روبروشان را هم اشغال میکنند ؟خسته شدیم از بس اعتراض کردیم .. چون یکی دوتا نیستند که ماشااله ... دارد اپیدمی میشود !از شرکت مترو بخواهید دوباره مثل سابق مامورین شان را گاهی به سرکشی واگن های بین شهری بفرستند .
ممنون»
جوابیه روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران به این شرح است:
باسلام احتراما به استحضارمی رساند: تعداد قطارها درخط مورد نظر، قبلا" در طول شبانه روز 164 حرکت بوده که اکنون به 190 حرکت اعم از سریع السیر و عادی افزایش یافته و این نیازمند بیش از تعداد فعلی ماموران مترو می باشد . همچنین با فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاهها و با توجه به اضافه شدن تقاطع خط 4 به ایستگاه ارم سبز و استقبال بیشتر مسافرین در این خطوط نیازمند حضور فیزیکی و مداوم مامورین در تمامی اعزام ها می باشیم که انشا... با جذب نیروهای جدید دیگرشاهد چنین مشکلی در واگن های مترو نباشیم.
موفق و سربلندباشید 
45 235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    12 0
    بد نیست یک انیمیشن هم در این باره بسازید فرهنگ سازی بشه
  • بدون نام IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    9 0
    سابقا مامورين متروي بين شهري گهگاهي بين واگن ها تردد ميكردند و به مسافرين متخلف تذكر ميدادند اما الان بعضي واگن هاي خلوت تر شبيه قهوه خانه بين راهي شدن و فقط قليان كم دارند ! چه ملتي هستيم كه بديهي ترين امور هم بايد با تذكر مكرر و ساخت انيميشن و غيره بهمون تفهيم بشه ؟
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    متروی تهران لطفا یه فکری هم برای تکدی گری در واگن ها بکنن....از اپیدمی گذشته....وقتی هم به مسئولین سالنهای مترو اعلام بشه شماره تلفن روابط عمومی مترو را پیشکش معترضین میکنن.... *بخصوص خط حرم مطهر تجریش.....بخصوص روز های پنج شنبه*