درپی اعتراض یکی ازخوانندگان خبرآنلاین به تعیین وضعیت فضای سبزمناطق حاشیه اتوبان کرج، خانم احمدی کارشناس مسئول روابط عمومی این منطقه پاسخ داد و گفت: تا یکسال آینده وضعیت زمین ها و فضای سبز شهرک آزادی مشخص می شود.

یکی از خوانندگان نوشته بود:«سلام مشکلی که توسط کاربر زینلی عنوان شد از دغدغه های مهم ساکنین شهرک آزادی که در جوار اتوبان هستند و از جمله بنده میباشد,با ینکه تمام در و پنجره ها دو جداره هستند ولی مشکل صدا را داریم.
خواهش میکنم شهرداری منطقه 21 مورد را سریعا بررسی کند تا ما در این منطقه روانی نشویم.
مورد بعد اینکه میخواستم بدانم فضای سبزی که قرار هست در انتهای خیابان تیر یک غربی در شهرک آزادی در کنار اتوبان ساخته شود در چه زمان به انجام خواهد رسید»
خانم احمدی کارشناس مسئول روابط عمومی منطقه 21 شهرداری در پاسخ به این خواننده گفت:« درمورد بخش اول سئوال این شهروند باید بگویم که اگر سرو صدا از سوی اتوبان باشد چاره ای جزاستفاده از پنجره های دوجداری استاندارد نیست و راه حل دیگری ندارد.» او در پاسخ به بخش دوم سئوال نیز گفت:«اما درباره بخش دوم سئوال ایشان باید عنوان داشت که درست است در این منطقه زمین های بایرزیادی وجود دارد. اما برای استفاده ازاین زمین ها باید تکلیف مالکیت آنها مشخص شود. به عنوان مثال در انتهای خیابان سوم غربی و درکنارپمپ بنزین نیز زمینی وجود دارد که در پی یافتن صاحبان آن هستیم تا یا زمین را از آنها خریداری کنیم و با با رضایت آنها نسبت به احداث فضای سبز درآن محدوده اقدام کنیم. زمین که درانتهای خیابان یک غربی وجود دارد نیزدارای چنین شرایطی است. به همین دلیل شهروندان این محله ها بهتر است کمی صبرداشته باشند تا کارها به سرانجام رسد. این نوع کارها در یک یا دو ماه به سرانجام نمی رسند اما سعی می کنیم تا یکسال آینده آن را به سرانجام برسانیم.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    0 0
    می خواستم از معاونت نیروی انسانی رئیس محترم جمهوری سئوال شود با وجود این همه بیکار فارعغ التحصیل جوان که اغلب مدرک دانشگاهی هم دارند چرا طرحی ارائه نمی گردد که کارکنان بالای 0 سال سابقه که فاقد مدر ک دانشگاهی هستند بازنشسته با 5 سال ارفاقی شوند 2- اغلب شرکت ها که به اداره غله وسیلو وابسته هستند به کارکان بازنشسته همان اداره واگذارشده این درحالی است که ما هزاران جوان بیکارداریم . 3- در زمینه خدمات دهی به بستکان شهدا چه طرحی مجلسین محترم دارند
  • مریم US ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    2 0
    سلام ضمن خسته نباشید من یکی از ساکنین جدید شهرک آزادی هستم - مطلبی در مورد انسداد خیابان تختی - این اتفاق یکروزه افتاد و تنها با زدن یه اعلامیه روی گاردریل هایی که برای بن بست کردن خیابان تختی زده بودند، ما مطلع شدیم - فکر کنید بعد طی کردن کلی راه برای رسیدن به خونه میپیچی یکهویی میبینی خیابون جلوش بسته س به همین راحتی ! البته انصافن این خروجی شهرک دسترسی رو خیلی آسون کرده بود اما چون با ورودی و خروجی پمپ بنزین یکی بود خیلی خطرناک بود - در آخر عاجزانه تقاضا داریم بفکر یه خیابونی چیزی از کنار همون زمین خالی هایی که میگین و ما هم میدونیم کجاست باشین اینجوری انگار شهرک بن بست شده -
  • مریم US ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    0 0
    یه چیز دیگه به نظرم اومد که بگم - بنظر من فضای سبزی که دوستان درخواستشو دارم اصلن در حاشیه اتوبان اصوبی نیست چون همانطورکه میدونین که اتوبانیه بیست و چهرا ساعت بو وقفه تردد در اون جریان داره و دوستان حتا در داخل منزل هم از سرو صدا شاکی هستن - پس فکر نمیکنم استفاده از فضای سبز با این فاصله کم از اتوبان درست باشه - همون درخواست یه خروجی از شهرک داشته باشیم خیلی بهتره مراتب جهت استحضار !
    • زهرا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      1 0
      سلام نظر شما محترمه ولی لازمه بدونید فضای سبزکنار اتوبان برای این نیست که روی چمن بشینید و از هوا لذت ببرید هدف از ایجاد این فضا تصیویه هوای آلوده و همچنین کم کردن آلودگی صوتی هستش چون همونطور که میدونید درختها باعث میشن تا قسمتی از صدای ایجاد شده کنترل و کم بشه.
  • بدون نام PL ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    1 0
    آقا ما خواهش کردیم التماس کردیم درخواست دادیم خداییش چی میشه شهرداری منطقه 21 کمی هم بفکر اهالی بدبخت منطقه باشه ؟؟ولی انگار نه انگار آقاجون بخداوندی خدا شهرک آزادی در قسمت تیر 1 که چسبیده به اتوبان احتیاج به دیوار صوتی داره ما داریم دیوونه میشیم با اینکه پنجره ها 2 جداره هستن ,به مرگ خودم پمپ بنزین شهرک آزادی که میگید به درخواست اهالی با گارد ریل مسدود شده ورودی ما به شهرکه, به پیر به پیغمبر ما مردیم از بس با اینهمه مشکل پیکار کردیم کوچه تیر 1 غربی قراره آسفالت بشه ولی همچنان خاکیه ,ماشینهامون گاری شدن بس که از توی این کوچه خاکی رد شدیم که بریم خونه اگه الان من یه آلونک بسازم روی پشت بوم شهرداری چپ و راست میاد گیر میده ولی داد دل مارو هیچکس نمیشنوه.
  • حمید رضا IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    0 0
    بنام خدا سلام موارد زیادی اینجا وجود دارد که به علت تازه ساز بودن باید رفع شود تا سکونت در این منطقه که هوای خوب و محیطی آرام دارد، بهتر گردد. 1- کمبود مراکز خرید 2- دسترسی به اتوبان 3- بهبود کیفیت آب شرب 3- راه اندازی سریعتر کیوسک دوچرخه میدان امام خمینی و مترو 4- تعیین تکلیف زمین بایر انتهای خیابان تیر 2 ( لازم است فکری هم برای سکونت ساکنین دو آلونک واقع در آنجا بشود) 5- نصب پله در راه ارتباطی بین انتهای کوچه تیر 5 شرقی و شهرک فرهنگیان برای تسهیل استفاده از بازارچه و همچنین رفت و برگشت به ایستگاه مترو 6- راه اندازی خط تاکسی از میدان آزادی به میدان امام خمینی که به نظر من از معضلات اصلی میباشد. 7- نصب تلفن کارتی، صندوق صدقات، مبلمان شهری در خیابان تیر 2 و خیابان های منشب اجر شما با خدا