مسکن مهر جزو پروژه های مهم دولت است. در مناطق مختلف ایران، واحدهای مختلفی از مسکن مهر، به مردم تحویل شده است. اما در خیلی از مناطق ایران این پروژه با مشکلاتی نیز روبه روست.

برای مثال احمد از اردبیل برای خبرآنلاین نوشته "بالاخره خانه های مهر در استان اردبیل کی واگذار خواهد شد کسی در این مورد تابه حال جوابگوی ما نبوده است."

علی حیدری، مدیر کل راه و شهر سازی استان اردبیل به خبرآنلاین گفت: 10هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تکمیل شده و هم اکنون آماده واگذاری است وتعداد تعهد مسکن مهر استان نیز 38هزار واحد مسکونی است. از این تعداد هفت هزار واحد آن تاکنون به بهره برداری رسیده و چهار هزار واحد دیگر تا پایان آبان ماه تکمیل شده و به متقاضیان آن واگذار می شود و علاوه بر واحدهای آماده 5هزار واحد دیگر از مسکن مهر استان تا اسفند ماه آماده واگذاری می شود.
47236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    0 0
    هزار تواحد مسكوني چه شد؟ گفتند 10 هزار واحد مسكوني الان تكميل شده و آماده بهره برداري است و بعد توضيح تكميلي دادند كه 4 هزار تا پايان آبان و 5 هزار تا پايان اسفند. سوال اول اينكه اگر 10 هزار تكميل و آماده بهره برداريست ديگر آبان و اسفند يعني چي يا 10 هزار در حال ساخت و نيمه ساز است. بهرحال يك جاي آمار اشكال دارد ودرثاني هزار واحد هم مي ماند براي سال 92. خدا بخير كند. سوال جالبتر ديگر ك هبازي با اين آمار است: تعهد در اين استان مي فرمايند 38 هزار و 7 هزار تاكنون بهره برداري شده و بفرض كه 9 يا 10هزار هم تا پايان سال بهره برداري شود. 21 يا 22 هزار تاي بقيه چي؟ پس جطور وزير محترم مسكن اعلام كردند كل پروژه مسكن مهر تا پايان دولت دهم به بهره برداري مي رسد. يعني نيمه اول سال بعد 21 هزار. باور كنيم؟؟