در پی اعتراض یکی از خوانندگان به قطع وام مسکن فرزندان شهید ، رئیس اداره مسکن بینیاد شهید ضمن تکذیب آن عنوان داشت:« هنوزابلاغیه جدید آن درسال جاری به بنیاد نیامده است»

محمد یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:«ازریاست محترم بنیاد شهید سوالی در خصوص اینکه چرا وام مسکن فرزندان شهید قطع شده است؟ هر وقت پیگیری می کنیم می گویند آخر ماه جواب درستی نمی دهند»
آقای رضایی رئیس اداره مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن رد این موضوع عنوان داشت:« ما همه ساله این وام را برای خانواده های ایثارگر در نظر می گیریم. این وام همه ساله درلایحه بودجه گنجانده می شود وما نیزطبق ابلاغ دولت به این وام را پرداخت می کنیم. اما موعد زمانی پرداخت وام های 90 برای سال جاری به پایان رسیده است و بایدمنتظرابلاغیه جدید دولت باشیم.»
او ادامه داد:«دراین ابلاغیه مدت زمانی در نظرگرفته شده است. به عنوان مثال در سال گذشته ما ازدی ماه 90 تا تیر 91 وام پرداخت کردیم. سال پیش به 5 هزار نفر وام 40 میلیون تومانی پرداخت شد و سال پیش ازآن به 6 هزارنفر وام 25 میلیونی داده شد. قرار است تا درسال جدید هم این میزان به 45 میلیون برسد اما هنوزمصوبه آن ازسوی دولت به بنیاد ابلاغ نشده است.»
او در پایاین خاطر نشان کرد:« خانواده محترم ایثارگران مطمئن باشند که هیچ حقی ازکسی ضایع نمی شود.روال پرداخت وام نیز متوقف نشده است. پس باید منتظر ابلاغ جدید دولت باشند.»
45235

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشيد شعباني IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    11 11
    نظري ندارم چون به وضعيت ها عادت كردم ولي متاسفم براي خود و خانواده ام كه من يك برادر شهيدم دوره انقلاب هستم بنياد شهيد هيچ كاري براي من نكرد و جديد نمي دانم چه اين دستور را داده كه خانواده شهدا چه برادر و يا خواهر نمي از هيچ امكانات بنياد شهيد استفاده نمايد در حالي كه امام فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ اين ملتند نفرمودند خانواده شهدا دوره جنگ يا فرزند شهيد. دلي پر دارم اما خواهشمندم اين بخشنامه حذف شود همه خانواده هاي شهيد يكسانند والسلام
  • راد IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    8 4
    سلام لطفا" چرا اين وامها به ايثارگراني كه در ارتش خدمت كرده اند و طول خدمت را در جبهه بودند تعلق نمي گيرد. چون آنها از اينكه سلامت برگشتند ، نبايد از اين امكانات استفاده كنند؟ با تشكر ايثارگرارتشي با 25 ماه جبهه
  • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    11 6
    آقا زودتر پرداخت کنید تا خدای نکرده دچار مشکل نشن ، این عزیزان به گردن این مردم حق دارن
  • همسر جانباز EU ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    7 2
    بسیاری از جانبازان اعصاب و روان زیر 25% توان کار کردن ندارند و حقوق و یا تسهیلاتی از طرف دولت دریافت نمی کنند و با کمک بستگان زندگی سختی را می گذرانند ولی متاسفانه در همه تسهیلات نیز این گروه محروم هستند ( و مفهوم ان این است که قانون بنیاد بسیار تبعیض امیزاست و از بی عدالتی رنج می برد ) و لیکن مردم عادی خیال می کنند جانبازان زیر 25% غیر شاغل دارای انواع و اقسام خدمات هستند و لذا این نگرش در رفتار با ایثارگران نمودار می شود گاه با طعنه و گاه شوخی و..... در نهایت باز هم ایثارگران ایثارگرند
  • بدون نام IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    7 2
    با توجه به نرخ تورم واقعا افزایش مبلغ وام در سال 91 ناچیز بوده است
  • انسيه حيسني IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    3 5
    چرا فرزنداني كه عضوصندوق شاهد بودند د سه سال است كه وام به آنها پرداخت نمي شود .وهرزمان كه مراجعه مي كنيم .آول يا اخر هر سال حواله مي كنند ودر نهايت خبري از وام نيسشت در صورتي كه هيچ گاه سر رسيد وامهايمان دير يا عقب نيفتاده است ؟و چرا مبلغ وامهاي مسكني كه پرداخت مي شود در سالهاي مختلف متفاوت است؟
  • بدون نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    19 13
    ايا كساني كه قبلا وام10ميليون توماني مسكن گرفته اند مي توانند دوبار وام مسكن دريافت كنند؟
  • منصور کریمی GB ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    15 7
    آیا هر کسی که کارت ایثار داشته باشد وام بهش تعلق میگیرد یانه؟
  • منصور.آ IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    8 4
    با سلام من یک پدر شهیدم به بنیاد در مورخه9/9/91 راجعه کردم برای گرفتن وام مسکن گفتند وام 91 ابلاغ نشده و برای شهرستانها 25 میلیون هم بیشتر نیست. خدا وکیلی چه کسی با 25 میلیون میتونه خونه بخره؟
  • محمدرسول شریعت پناه IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    16 0
    من جانباز25% شیمیایی 8 سال دفاع مقدس و ایثارگر19 ماه جبهه هستم.5سال پیش 10میلیون وام مسکن دریافت کردم وقسط هارا واریز کردهام ومنزل مسکونی که دران زندگی میکردم8ماه پیش تخریب کردم ولی تا کنون بعلت نداری نتوانستم بسازمش و اجاره نشینم. ایا مابقی وام تصویبی به من تعلق میگیرد خواهشمندم جواب دهید متشکرم.
  • ساناز A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    17 25
    با سلام خسته نباشيد من خواهر شهيد هستم و متاهلم در مورد خريد مسكن مشكل داريم و ميخواهم از اين وام 45 ميليوني نيز استفاده كنم ميتونم من بعنوان خواهر شهيد از بنياد شهيد درخواست اين وام را داشته باشم ويا وامي براي خواهر شهيد در نظر گرفته شده خواهشا در اين مورد راهنماييم كنيد متشكرم.
  • davood IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    13 4
    کسانی که برای خدا وخلق خدا جهاد میکنند جایگاه بالایی درنزد خدا دارند لذا باید مسئولین و افرادی که در راس کار هستند ومیتوانند برای جانبازان وایثارگران کاری انجام دهند بهتراست که حتالمقدور برایرضای خدا هم کهشده کاری که ازدستشان برمیاید کوتاهی نکنند .
  • راحله IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    3 4
    سلام يك سوال داشتم آيا امكان افزايش وام براي خانواده شهدا كه در سال 91 وام ساخت گرفته اند و هنوز ساخت آنها تمام نشده است وجود دارد ؟ لطفا اگر كسي راهشو ميدونه جواب بده و به ادرس ايميلم ارسال كنه چون خيلي لازمش دارم متشكرم
  • ل A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    4 3
    باسلام من دختر یک ایثارگر 11 ماه خدمت در خط مقدم جبهه هستم ایا وام با به ما هم تعلق میگیره ما به این وام خیلی زیاد نیاز داریم
  • لیلی A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    12 8
    من خواهر شهیدم و پدرو مادرم فوت کرده اند و هیچ امکاناتی تا به حال به ما تعلق نگرفته اینها همه شایعه است ما مظلومان جنگیم از کودکی که چیزی نفهمیدیم و پدر ومادرمان همیشه سوگوار فرزندشان بودند در ایام پیریو ناتوانیشا ن نیز ما عصای دستشان بودیم و ازدواج نکردیم و هیچ امکاناتی دریافت نکردیم و من در خانه ای ورثه ای به سر میبرم و نه کاری برایم فراهم شد نه اولویتی فقط رویمان سیاه است که لال شویم و نگوییم که خانواده شهیدیم که متهم نشویم به بخور بخور همین. من الان فوق لیسانس میخونم وهیچ کس نمیداند من خواهر شهیدم چرا نباید من با افتخار بگم که خواهر شهیدم .خواهر شهید سهمیه ندارد وام ندارد ولی همه میگویند دارد.مادرم 8 ماه است فوت کرده شما بگویید ما مظلوم ترینها چه کنیم
  • معصومه IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    22 8
    با سلام خسته نباشيد من خواهر شهيد هستم و متاهلم در مورد خريد مسكن مشكل داريم و ميخواهم از وام استفاده کنم من میتوانم بعنوان خواهر شهيد از بنياد شهيد درخواست وام را داشته باشم؟ ويا وامي براي خواهر شهيد در نظر گرفته شده خواهشا در اين مورد راهنماييم كنيد متشكرم.
    • محمدرضا لاله فروش A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
      8 4
      جرا هرجي باشه فقط برأي جانبازان 50%به بالا تعلق ميكيرد آزادكان فراموش شدن بعنوان مثال برجسب تردد خودرو–سوخت خودرو وأم نميدن جكنيم رآه نمايي بفرماييد