درپی اعتراض یکی ازمخاطبین ازعدم سرویس دهی اینترنت توسط مرکزمخابراتی شهید بهشتی، مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت:«درمرکزمخابراتی شهید بهشتی پورت خالی وجود دارد»

یکی ازخوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:«من دانشجوی فناوری اطلاعات الکترونیکی هستم و برای یادگیری دروس نیاز 100% به اینترنت دارم. حال خط تلفن خانه ما که در مرکز مخابراتی شهید بهشتی است از نوع فیبر نوری و به این ترتین هیچ کدام از شرکت های خصوصی نمی تواند روی این خط سرویس اینترنت ارائه دهد!! و فقط خود مخابرات می تواند سرویس دهی کند. با مراجعه من به مرکز مخابرات مسئول بخش ADSL با بررسی خط می گوید که پورت خالی نداریم! و معلوم هم نیست چه زمانی پورت خالی خواهیم داشت حال سوال من این است در منطقه ای که درصد بالایی از خطوط فیبر نوری است و فقط مخابرات می تواند در آن سرویس ارائه دهد آیا نباید ظرفیت های لازم پیشبینی و تخصیص داده شود تا مردم این همه برای دسترسی به اینترنت که خیلی مواقع مثل مورد بنده بسیار ضروری می باشد با مشکل روبرو نباشند؟»
زارعیان مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن رد عدم وجود پورت خالی درمرکز مخابراتی شهید بهشتی گفت:«قطعاً مرکز مخابراتی شهید بهشتی پورت خالی دارد. ممکن است مشکل این مشترک فیبرنوری باشد که درصورت تمایل می توانند تقاضا دهند تا نسبت به تغییرکابل کشی برای ایشان اقدام شود. ازسوی دیگر این تغییر کابل فیبرنوری برای ایشان هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.»

به هر حال اگر با مراجعه به این مرکز مجددا به شما پاسخ داده شد که پورت خالی وجود ندارد می توانید مشکل خود را با شماره تلفن و مشخصات با ما در میان بگذارید تا مجددا پی گیری شود.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    18 0
    متاسفانه این عادت خیلی از مسئولین مراکز مخابراتی است که به راحتی بگویند پورت خالی نداریم ! یا کارت مربوطه نصب نشده است! یا فعلا که نداریم!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    4 0
    تغییر کابل کشی هزینه ندارد! آره جون خودت! اصلا هزینه کابل کشی هم نداشته باشه مطمئنا انقدر واسه فرم پر کردن پول میگیرن که آدم پشیمون میشه اصلا! یه فرم کج و کله کپی شده و کم رنگ بی کیفیت میدن دستت و میگن 5 تومن بده! فرم بعدی 10 تومن! بعدی 15! همینطوری تصاعدی هم قیمت میذارن!
  • زاره IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    3 1
    با سلام من در کامنت قبلی خودم مشکل خودم رو در رابطه با ADSL مخابرات مطرح کرده بودم اما کماکان مرکز شهید بهشتی کار شکنی می کند و می گوید تجهیزات لازم رو ندارد! من واقعا باید چه کار کنم؟ به چه کسی شکایت کنم؟ من برای مشاهده دروسم به صورت آنلاین و انجام بقیه کارهام از قبیل تولید محتوای سایتم و ... به حجم بالا ترافیک ماهانه نیاز دارم که اگه بخوام این حجم رو از طریق WiMAX تهیه کنم باید هزینه بالایی رو بپردازم اما من دانشجو بودجه این کار رو ندارم واقعا نمی دونم دردمو به کی بگم به دانشگاه می گم نامه بدین میگه نامه ما تاثیری نداره! لطفا شکایت من رو به گوش مسئولین برسونید تا تجهیزات لازم رو در اختیار این مرکز برای ارائه ADSL قرار بدهند
  • وحيد جنتي IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 0
    سلام من اينترنت مخابرات ثبت نام کردم ميگن پورت خالي نداريم و معلوم نيست چه موقع برامون مياد مرکز مخابرات من حکمت شعار هست به هر کجا هم ايميل ميفرستم هيچ کس جوابگو نيست خواهشا اگر شما امکان پيگيري داريد يا حداقل اطلاعي داريد من رو هم با خبر کنيد با تشکر
  • من IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    6 1
    مرکز مخابرات کاشانی هم چند ماهه مارو گذاشته سرکار ...حتی شرکتهای بیرون هم میگن تو این منطقه محدودیت داریم هرچی هم میگیم بابا دانشجو هستیم کارمون هم در ارتباط مستقیم با اینترنته متاسفانه انگار در گوش ........... تورو خدا یکی راهنمایی کنه چیکار کنیم به کجا مراجعه کنیم چجوری شکایت کنم ؟ دیگه خسته شدم...
  • مهدی IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    6 0
    لعنت به این فیبر نوری ..... من 8سال اینترنت شرکت خصوصی داشتم . الان منزل رو عوض کردیم خطمون رو انتقال دادیم ، روی فیبرنوری سوییچ کردن ... پورت خالی نیس ، شرکت خصوصی هم که ایتترنت ارائه نمیکنن. مرکز مخابراتی اشرفی اصفهانی. .... فقط میشه بهشون فحش داد با این کاراشون .... مگه نباید با پیشرفت تکنولوژی نواقص ها برطرف بشه ...؟!! حال چرا با این فیبرنورى شرکت هاب خصوصی دیگه نمیتونن سرویس ارائه کنن.... اه اه اه اه.