در پی تکذیب اظهارات محسن رضایی توسط مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور، روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پس از آنکه محسن رضایی از قول رئیس جمهور از آرام شدن بازار ارز طی دو هفته آینده خبر داد، روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با صدور بیانیه ای اعلام کرد که:«در پی انتشار مطالبی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از قول رییس محترم جمهور در خصوص وعده دکتر احمدی نژاد به وی درباره برخی مسائل اقتصادی، به اطلاع می رساند که این نقل قول به کلی عاری از حقیقت بوده و کذب محض می باشد.» اینجا
بار دیگر تاکید می شود مطالبی که دیگران از قول رییس محترم جمهور مطرح می کنند، عاری از هرگونه اعتبار و سندیت بوده و از اصحاب رسانه انتظار می رود از انتشار آن خودداری کنند.
محسن رضایی روز شنبه در گفت وگو با یکی از روزنامه های صبح گفته بود: «روز چهارشنبه از رئیس جمهور سوال کردم شما چه کاری با ارز می خواهید انجام دهید که وی اطمینان داد بزودی اقدامی برای ارز انجام خواهد داد و تغییراتی در این رابطه رخ می دهد.»
 پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی در این اطلاعیه  آورده است:«با توجه به این که جامعه ما این روزها نیاز به آرامش دارد و بازار ارز نیز نیازمند تلاش و کمک همه جانبه برای دستیابی به تعادل و ثبات است، لذا از هرگونه اظهارنظر درباره اطلاعیه اخیر مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور خودداری می کنیم. »
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    12 2
    قسم روباه رو باور کنیم یا دم خروس رو؟ چرا دولت فکر می کنه که دو هفته دیگه هیچوقت نمی آد یا مردم تا دو هفته دیگه یادشون می ره؟
  • بدون نام EU ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    10 1
    شما هم همیشه کم میاری آخرش
  • حسام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    5 1
    جناب آقای رضایی، متاسفانه همین کوتاه آمدن ها و مصلحت اندیشی ها اوضاع مملکت را به این روز انداخته است.
  • الماس IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    2 0
    اساتید محترم خبر انلاین اولا اینکه چیزی که شما در این خبر منتشر کردید واکنش شخص جناب رضایی است نه واکنش "دبیرخانه مجمع " که اگر اینگونه نیست چرا اطلاعیه را( که ذکر کرده اید از طرف مجمع تشخیص مصلحت منتشر شده ), منتشر نکردید؟ در ثانی اگر جناب رضایی جهت ارامش نمیخواد در خصوص تکذیبیه روابط عمومی رئیس جمهوری اظهار نظر کنه , پس این واکنشی را که فرمودید چیه ؟ مثل این میمونه که یکی بگه ای مردم من میخواستم مطلبی را درخصوص اظهارات فلان کس بگم ولی به خاطر حفظ ارامش نمیگم .