همسر علیرضا عسگری با انتقاد از مسئولان وزارت امورخارجه خواستار تلاش بیشتری برای یافتن همسر مفقوده شده‌اش شد.

زیبا احمدی همسرعلیرضا عسگری معاون اسبق وزارت دفاع در دوران اصلاحات، در گفت وگوبا خبرآنلاین، با بیان اینکه مسئولان با تلاش توانستند تا امدادگران بازداشت شده هلال احمر در لیبی را آزاد کنند، اظهارداشت: من امیدوار بودم که اندکی از این تلاش را برای پیدا کردن آقای عسگری صرف می کردند. اما متاسفانه هیچ تلاشی برای پیدا کردن ردی از ایشان نمی کنند. متاسفانه احساس می کنم که سرنوشت این حافظ انقلاب که عمر خود را صرف تثبیت و اعتلای کشور کرد، برایشان چندان اهمیتی ندارد.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر شش سال از مفقود شدن ایشان گذشته است اما هیچ نشانی از آقای عسگری پیدا نشده است. در حالیکه پدر چشم انتظارش هر روز شکسته تر از گذشته می شود و حداقل انتظار ما این است که تکلیف ما را روشن کنند.
احمدی تصریح کرد: در آخرین مراجعه من به وزارت امور خارجه گفتند که باید بار دیگر به معاونت بین الملل وزارت دفاع مراجعه کرده و از آنها درخواست رسیدگی کنم. من در پاسخ به این اظهارات در وزارت امور خارجه گفتم مگر درخواست پیدا کردن همسرمن، قرارداد خانه است که باید هرساله تمدید شود؟!
همسرعلیرضا عسگری اظهار داشت: متاسفانه مسئولان در این مورد دلسوزی لازم را ندارند. در حالیکه می توانستند در زمان حضور دبیر کل سازمان ملل هنگام برگزاری اجلاس عدم تعهدها در کنارخانواده های احمدی روشن و رضایی نژاد از ما نیز دعوت کنند تا درخواست خود را به آقای بان کی مون ارائه بدهیم تا شاید بدین ترتیب نشانی از ایشان پیدا شود. 

/29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    28 0
    چشم انتظاری خیلی سخته خیلی من از صمیم قلب دعا میکنم یه خبری ازشون بشه حتی اندک انشالله
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    7 0
    همسر مفقوده!
  • بدون نام SA ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    13 6
    ظاهرا این خواهر محترم هنوز توجیه نشده اند که چرا و چگونه آقای عسگری مفقود شده اند.
    • بدون نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
      28 5
      شما که توجیه هستید بفرمائید چرا و چگونه!